אופנה

איש הכאוס אסי דיין יוביל את קמפיין האופנה של חברת כאוס לקיץ 2007

0
0

חברת האופנה “כאוס” שהתפרסמה, בקטלוג האחרון שלה על הבחירה בנכים שנפגעו בתאונות דרכים, החליטה להמשיך בקו ולייצר גלים גם בקמפיין החדש. הפעם הדוגמן; אסי דיין.
איש הכאוס אסי דיין יוביל את קמפיין האופנה של חברת כאוס לקיץ 2007
איש הכאוס אסי דיין יוביל את קמפיין האופנה של חברת כאוס לקיץ 2007

חברת האופנה “כאוס”, המובילה בקמפיינים יוצאי דופן בעולם פרסום האופנה, לקחה לשורותיה את איש ה”כאוס”, אסי דיין כפרזנטור, תחת הסלוגן; KEEP THE CHAOS FOR FASHION.

אסי דיין, בן 61, הוא אייקון תרבותי, ששורשיו נטועים עמוק בתולדות ההיסטוריה של מדינת ישראל. דמות אשר בכל מהלכיו נשא עמו את דגל המחלוקות, אדם השומר בקנאות מוחלטת על תוכן חיו האישיים, אך בכל זאת מעורר עניין אין סופי ברצון להיכנס לתוכם. אנתרופולוג, אשר את עבודותיו, העמיד בשורה של תסריטים שכתב, סרטים שביים וכשחקן הלובש פנים רבות.

אסי דיין, נבחר בזכות ה”כאוס” בחייו, להוביל קמפיין אופנה, אשר עבורו תהיה זו פעם ראשונה.

הוא יופיע בקטלוג החברה יחד עם מזרק המזוהה עם שימוש בסמים. הקמפיין אינו מגייס את אסי דיין לאמירה פרטית שלו, אלא מציג את דיין כמי שה”תוהו ובוהו”, הם שיגרת חייו. (דיין, אושפז בעבר לאחר שהזריק לעצמו מנת יתר).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן