חג אהבה ♥ ולנטיין דיי

דבר אלי בפרחים לרגל ולנטיין דיי – Valentine Day

0
0

אלה המעדיפים לשלוח עציץ ולא זר פרחים בחג, בוחרים בשני צמחים מובילים: הראשון הוא פרח הסחלב האקזוטי, שתמיד נעים לקבל אותו במתנה והשני הוא האנטוריום, בשל הפריחה האדומה, בצורת לב ♥.
דבר אלי בפרחים לרגל ולנטיין דיי - Valentine Day
דבר אלי בפרחים לרגל ולנטיין דיי – Valentine Day

לרגל חג האהבה ♥ (14.2) ויום המשפחה (18.2), מספר האגרונום שוני ענדא ממשתלת הסוכה בכפר אז”ר על מכירות פרחים בעולם לחג ולנטיין ועל טרנדים חדשים של פרחים וצמחי נוי.

חג ולנטיין, יום האוהבים, שחל ב-14 בפברואר, הוא חגם של הוורדים. הוורדים האדומים נחשבים בעולם כסמל ליופי, אהבה, רומנטיות ומיניות ולכן באופן מסורתי הם הפרחים הנמכרים ביותר בחג. מקובל לקנות ורד בעל פקעת על סף פתיחה, כדי שמקבלי הפרחים יוכלו ליהנות מהם עוד ימים רבים.

האנגלים מוציאים כ-30 מיליון לירות סטרלינג על פרחים טריים בימים שקודמים לולנטיין. באנגליה נשלחים מעל מיליון זרים בחג האהבה ו-90% מהם נשלחים על ידי גברים לנשים.

הדרישה המוגברת לוורדים אדומים וחוסר היכולת לאחסן ורדים לתקופה ארוכה, גורמים לבעיות אספקה של המוצר ולעליה דרסטית במחיר בשווקים בחו”ל. ולכן, בשנים האחרונות נכנסים טרנדים חדשים של פרחים המתאימים למשלוח בחג, תוך שמירה על המסורת של פרחים בצבע אדום ובהם; צבעוני, אמריליס, גרברה, כלנית וציפורן. בכל אלה, יחד ובנפרד, משתמשים לשזירת זרים וסידורי פרחים לכבוד החג.

פרט לצבע, ישנה חשיבות רבה גם לריח של הפרחים אותם שולחים ביום האהבה ולכן רבים מעדיפים לשלוח פרחי; פרזיות, יקינתונים, ליליומים ונרקיס ריחני לאהוביהם.

אלה המעדיפים לשלוח עציץ ולא זר פרחים בחג, בוחרים בשני צמחים מובילים: הראשון הוא פרח הסחלב האקזוטי, שתמיד נעים לקבל אותו במתנה והשני הוא האנטוריום, בשל הפריחה האדומה, בצורת לב – ♥.

גם בארץ נמשכת המסורת של שליחת פרחים, סידורי פרחים ועציצים בשני החגים הללו. ישראל, שהיא יצואנית גדולה של פרחים, יכולה להתגאות בשפע הפרחים הזמינים בה ואת כל המבחר שמוצע לקהל האירופאי, אפשר להשיג גם כאן ויותר בזול.

במשתלת הסוכה ניתן יהיה למצוא סידורי פרחים מרהיבים ועציצים רומנטיים, לקראת החג.

עצות בנושאי גינון באתר משתלת בית ירוק – הסוכה, כתובת האתר: www.hasuka.co.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן