חג אהבה ♥ ולנטיין דיי

איך לשמור על עמידות השפתון ב-Valentine Day

0
0

מתי נתנשק? • שימוש בגלוס אינו מומלץ ביום ולנטיין דיי (Valentine Day) כיוון שהגלוס עשוי מחומר יותר שומני מאשר שפתון רגיל ולכן עמידותו פחותה והוא נמרח יותר בקלות.
איך לשמור על עמידות השפתון ב-Valentine Day
איך לשמור על עמידות השפתון ב-Valentine Day

רונן שטיינר, מאפר ראשי של מייק-אפ פוראבר, יש עבורנו טיפים שימושיים, כיצד לשמר את עמידות השפתון לקראת Valentine Day – חג האוהבים:

• בכדי לשמור על עמידות איפור השפתיים לכל אורך הערב, יש למרוח את השפתיים במייק אפ ופודרה ורק אח”כ למרוח את השפתון, לאחר המריחה הראשונה יש להספיג את השפתיים בעדינות עם טישו, לפדר שנית ולמרוח שכבה נוספת של שפתון.

• קרם שפתיים מיוחד, לפני השפתון, מחליק את עור השפתיים, מותח אותו וממלא את הסדקים. קרם כזה מכין את השפתיים לקראת השפתון ומומלץ להשתמש בו באופן יומיומי לטיפול וטיפוח עור השפתיים. לפני מריחת השפתון בחג האוהבים מומלץ במיוחד להשתמש בקרם על מנת לשמר את עמידות השפתון.

• שימוש בגלוס אינו מומלץ ביום ולנטיין דיי (Valentine Day) כיוון שהגלוס עשוי מחומר יותר שומני מאשר שפתון רגיל ולכן עמידותו פחותה והוא נמרח יותר בקלות. על מנת שלא נלכלך את בן הזוג בשאריות שפתון יש להשתמש בשפתון עמיד במיוחד וכדי שהשפתיים עדיין יראו נחשקות ומלאות ברק ניתן להשתמש בשפתון בוהק במיוחד.

• תיחום השפתיים בעפרון חשוב גם הוא על מנת לשמור על עמידות השפתון במהלך הערב, ניתן להשתמש בעיפרון תיחום שדומה לגוון השפתון לא רק לתיחום השפתיים אלא למילוי כל שטח השפה ואז גם אם השפתון ירד בנשיקה שכבת התוחם תיתן הגנה נוספת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן