תוכנה | חומרה

בוב ביצ’ם, מנכ”ל BMC Software הגיע לביקור בגן התעשייה תל חי

0
0

כחלק מהביקור ערך מיצ’ם סיור למשתתפים בתערוכת הצילום “גבולות”, צילומי גבולות המדינה מלפני היווסדה ועד ימינו ■ עיקר עיסוקה של ענקית התוכנה BMC, הממוקמת בקליפורניה, מתרכז בפיתוח ושיווק של מוצרי תוכנה לניהול תהליכים במרכזי מידע גדולים.
בוב ביצ’ם, מנכ
בוב ביצ’ם, מנכ”ל BMC Software הגיע לביקור בגן התעשייה תל חי

בוב ביצ’ם המנכ”ל העולמי של ענקית התוכנה BMC – הגיע לביקור בשלוחת הפיתוח של החברה בגן התעשייה תל חי, של התעשיין סטף ורטהימר. ביצ’ם הגיע עם בעלי המניות בחברה לביקור בשלוחת הפיתוח בתל חי, שם נפגש גם עם אריה דהן מנכ”ל גני התעשייה של סטף ורטהימר.

למפגש הוטסו במיוחד מתל אביב גם בכירי המנמ”רים (מנהלי מערכות מידע) בחברות מובילות במשק למפגש עם ביצ’ם, מ; רשות הדואר, בנק לאומי, בנק הפועלים, לאומיכארד, מבזק, תעשייה צבאית, בנק דיסקונט, סלקום, פלפון, פרטנר, קוקה קולה, חברת הפניקס ועוד.

כחלק מהביקור ערך מיצ’ם סיור למשתתפים בתערוכת הצילום “גבולות”, צילומי גבולות המדינה מלפני היווסדה ועד ימינו.

עיקר עיסוקה של ענקית התוכנה BMC, הממוקמת בקליפורניה, מתרכז בפיתוח ושיווק של מוצרי תוכנה לניהול תהליכים במרכזי מידע גדולים. עיסוק החברה כולל פיתוח ושיווק של שירותי פתרונות ופלטפורמות לתוכנה.

BMC השקיעה מעל ל-800 מיליון דולרים ברכישות בשוק הישראלי: 650 מיליון עבור המימד החדיש ב-1999; סככום של 25 מיליון דולרים עבור אופטיסיטמס ב-2000; וכ-150 מיליון דולרים עבור איידנטיפיי ביוני האחרון.

600 עובדי BMC במרכזי הפיתוח שלה בתל אביב ובתל חי מהווים כ-10% ממצבת עובדיה ברחבי העולם (6,200).

________

צילום; עופר בלנק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן