הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית שבועית מה- 16 עד ה-23 בפברואר 2017

רואים לכם בכוכבים, התחזית השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת את הצפוי לך על הכול ומראש... האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. בשבוע הקרוב יהיה הכוכב מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם ולכן נושאים רבים שיצאו מפרופורציה ובעיקר בעניינים הדורשים תאום ציפיות יחזרו לתיקונם. יש למה לחכות!!!
0
0
תחזית אסטרולוגית שבועית מה- 16 עד ה-23 בפברואר 2017
תחזית אסטרולוגית שבועית מה- 16 עד ה-23 בפברואר 2017

האסטרולוגיה השבועית שלך, רואים לכם בכוכבים, לשבוע שבין התאריכים ה-25 בינואר עד ה-31 ינואר 2017. בואו לקרוא ולדעת את כל הצפוי לך בשבוע הקרוב ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבועהאסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל; בשבוע הקרוב יהיה הכוכב מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם ולכן נושאים רבים שיצאו מפרופורציה ובעיקר בעניינים הדורשים תאום ציפיות יחזרו לתיקונם. יש למה לחכות!!!

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) (21 במרץ עד 19 באפריל)

מאחר והכוכב וונוס שאחראי על מערכות היחסים נמצא במזל שלכם הרי שזוהי תקופה שבה מומלץ לכם לחזק את הקשרים החברתיים שלכם.

אתם נמצאים בנקודת זמן שבה יש לכם יכולת להבליט את כישוריכם ולזכות באהדה גם מבחינה חברתית. גם הכוכב שלכם המוכר בשמו מארס נמצא במזל שלכם ולכן יהיה לכם כוח יותר מהרגיל לממש תחומי חיים הדורשים כושר פיזי ושעד היום דחיתם אותם .

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) (20 באפריל עד 20 במאי)

זזה הזמן להתחיל בפרויקט שדורש התחברות אל תת המודע. מרבית הכוכבים נמצאים השבוע בבית המקושר עם האני הפנימי שלכם כך שיש לכם יכולת לקבל תשובות מאוד מעמיקות.

נראה שאתם מחוברים לעצמכם יותר מתמיד. יהיו לכם האנרגיות הטובות להתחיל או להמשיך בכל תוכנית שכבר מזמן רציתם לעשות, ובעיקר למגנט אליכם את האנשים הנכונים על מנת להצליח.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini) (21 במאי עד 22 ביוני)

היזהרו מלהיות רכושנים כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. קיימת אצלכם כרגע נטייה כזאת והיא עלולה ליצור מתחים וריבים.

מומלץ לכם בתקופה הקרובה לנסוע ולהעביר את זמנכם בנסיעות למקומות רחוקים שיתנו לכם תחושה שאתם מתאווררים ולא נשארים במקום אחד. דחו כל מה שלא הכרחי ופעלו בפרק זמן זה רק לעשייה של דברים שחשובים באמת להמשך הפעילות השוטפת.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) (23 ביולי עד 22 באוגוסט)

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הקריירה, כך שנראה שתחום זה מאוד משמעותי וההתרחשויות בו הן רבות. הכוכב פלוטו המביא אתו שינויים משמעותיים ועמוקים נמצא אצלכם בבית השותפויות והזוגיות.

לכן אתם עושים שינויים כל כך משמעותיים שאף חשיבה עליהם לעתים קשה לכם. אתם נאלצים לשנות את סגנון חייכם והשותפים לכם לחיים נאלצים להסכים עם תכניותיכם ומטרותיכם.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה (Leo) (23 באוגוסט עד 22 בספטמבר)

זהו חודש מאוד משמעותי עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת. הרשו לעצמכם להיות כנים והקשיבו למסרים הפנימיים שאתם מקבלים.

ייתכן ואתם פועלים תחת לחץ אבל עובדה זו קיימת בגלל שלאחרונה נמנעתם מלהחליט החלטות וניסיתם להגיד לעצמכם שאתם צריכים ללמוד להתפשר עם הקיים –נראה שהחיים  מלמדים אתכם איך לפעול בתנאים שונים.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) (23 בספטמבר עד 22 באוקטובר)

בשבוע הקרוב יש לכם את היכולת להתקרב מאוד לאנשים עד אשר אתם יכולים לקרוא את הלכי רוחם.

נצלו זאת בדרך חיובית כדי שתוכלו להתקרב ליקרים לכם, מבלי ללחוץ עליהם יתר על המידה אלא שיבינו שאתם ממש רוצים בטובתם. נושאי עבודה יכולים להיות מאוד פוריים ואתם יכולים לקבל עזרה מאחרים על מנת שתוכלו לעמוד בתכניותיכם ולשתף בכך גם את הקרובים לכם.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) (23 באוקטובר עד 21 בנובמבר)

כוכבים רבים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ותחומי חיים רבים יעלו הפעם על הפרק. אתם נוחים למריבות וחשוב מאוד שלמרות הצורך שלכם להיות מתונים לא תיסחפו אחרי פרובוקציות שאחרים מנסים ליצור אצלכם.

אתם עדיין לא מרגישים מספיק חזקים ולכן ייתכנו מצבים בהם תרגישו חולים, אך לא תימצא לכך סיבה פיזיולוגית. התשובה תמונה ביכולת שלכם להתחבר אל תת המודע שלכם.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) (22 בנובמבר עד 21 בדצמבר)

כוכב השפע יופיטר נמצא בבית תת המודע שלכם ולכן אתם מרגישים בצורך להיות יותר מכונסים עם עצמכם ורוצים להיות בתוך הבועה שלכם.

אלא שהחיים יותר חזקים מכל אירוע משמח או עצוב ואתם חייבים לצאת ולפעול על מנת לבנות את העתיד שלכם. אין ספק שאתם מאוד  בולטים ומשאירים רושם חיובי בכל מקום בו אתם נמצאים. נצלו עובדה זו לתועלתכם האישית ולקידומכם המקצועי.

מזל קשת | צילום ארכיון
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) (22 בדצמבר עד 19 בינואר)

בשבוע הקרוב תאלצו לעסוק בכל מה שקשור לענייני כספים בגלל העובדה שייתכנו אצלכם הוצאות גבוהות שלא תכננתם אותם מראש, ויחד עם כך אתם חייבים לבצע אותם כדי להמשיך בהתנהלות הרגילה של חייכם.

ייתכן שאין לכם את האנרגיה להמשיך ולהילחם ולכן אתם צריכים ללמוד לפזר את כוחותיכם בהדרגה על מנת שלא תישחק לכם האנרגיה. חשוב שתימצאו רק בחברת אנשים תומכים ומבינים .

מזל גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר) | צילום ארכיון
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) (20 בינואר עד 18 בפברואר)

מאתם נמצאים בעיצומה של תקופה שבה אתם נדרשים להפעיל את כל הרעיונות היצירתיים שלכם על מנת לעבור תקופה זו. הכוכב מרקורי נמצא בבית הכספים שלכם ביחד עם השמש שבשמיים ומעירה את היכולות הפנימיות שלכם.

חברים קרובים יעזרו לכם בכל מה שתבקשו. הרשו לעצמכם לצאת מהשגרה על מנת לשווק את עצמכם בדרך הטובה ביותר ובדרך הזו למכור את רעיונותיכם.

מזל דלי
מזל דלי

 מזל דלי (Aquarius) (20 בינואר עד 18 בפברואר)

ייתכנו בעיות שעלולות להיווצר על רקע משפחתי . הכוכב מרקורי האחראי על חשיבה נמצא במזל שלכם כך שיש לכם הזדמנות להבהיר את עצמכם ולעשות זאת בדרך הטובה ביותר על מנת שיקשיבו לכם.

ייתכן שבשלב זה תאלצו לשמור את תכניותיכם האישיות בסוד, אך זוהי התנהלות נכונה עד אשר תדעו שאתם באמת עושים את הדבר הנכון ובזמן הנכון. היעזרו באנשי מקצוע במידה וקשה לכם להחליט לבד.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) (21 במרץ עד 19 באפריל)

אתם מרגישים עכשיו את האנרגיה הטובה שזורמת אצלכם בבית הכספים בעקבות העובדה שנמצאים שם הכוכבים וונוס ומארס שהם שניהם ידועים כאחראים על יחסי אנוש ועשייה.

כיוון שכך, זה הזמן לממש תכניות כלכליות שכבר מזמן בניתם עליהם. אתם צפויים להרבה רגעים של עדנה בשבוע הקרוב , למרות שברמה האישית אתם עדיין מעדיפים להסתיר את רגשותיכם ודעותיכם מהקרובים לכם בכל פעם שאתם נדרשים לחשוף אותם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן