פלילים

תושב יהוד נאשם בסחר בסמים מסוכנים והדחת קטין לסמים

נוכח פעילותו השיווקית היה הנאשם יוסף פרץ (21), סוחר סמים ידוע ומוכר מאוד בקרב תלמידי בית הספר. במהלך התקופה מכר הנאשם פרץ בכמות מצטברת משוערת של מאות גרמים של סמים מסוכנים, במחיר ממוצע של 100 ₪ לכל גרם או 50 ₪ לכל ג'וינט מגולגל. פעילותו נקטעה רק תודות למעצרו על ידי משטרת ישראל.
0
0
רועי רייס, עורך דין סגן בכיר בפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) | רקע: סם מסוכן מסוג קנבוס
רועי רייס, עורך דין סגן בכיר בפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) | רקע: סם מסוכן מסוג קנבוס

נגד יוסף פרץ (21), תושב יהוד, הגישה הבוקר (ראשון, ה’ בשבט תשע”ח) פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) כתב אישום חמור לבית המשפט השלום בעיר פתח תקווה, בגין ריבוי עבירות סחר בסמים מסוכנים והדחת קטין לסמים מסוכנים.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל פורטלכאן ישראל  | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר

על פי כתב האישום, שהוגש בידי עורך דין רועי רייס (בצילום למעלה), החל מתחילת חודש ספטמבר 2017 ועד למועד מעצרו, עסק הנאשם פרץ באופן שיטתי ובתדירות גבוהה ב-מכירת סמים מסוכנים מסוג קנבוס. במסגרת זו, פרץ הציג, שיווק ופרסם את עצמו וסחורתו בתוכנת טלגרם, בקבוצה ייעודית למכירה ורכישת סמים תחת השם השיווקי “ד”ר משולם“.

את עסקאות מכירת הסמים לצרכנים ביצע פרץ, על פי רוב, בקרבת בניין מגוריו. בנוסף, פרץ מכר סמים מסוכנים גם ל’קטינים’ ילידי שנת 2000, תלמידי כיתה י”ב, בבית הספר תיכון במרכז הארץ.

דוברת מחוז מרכז של אגף דוברות, הסברה ותקשורת של משרד המשפטים עורכת דין רוני ליבנהמסרה ל‘פורטלכאן ישראל | כאן נעים  אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’; לצורך מכירת הסמים לקטינים לא הסתפק פרץ בפעילות השיווק והפרסום ב’תוכנת הטלגרם’ אלא אף הגיע מפעם לפעם באופן יזום לסביבת בית הספר, כדי להתרועע עם התלמידים, לשווק עצמו בפניהם ולמכור שם סמים מסוכנים לפי הביקוש והצורך.

נוכח פעילותו השיווקית היה הנאשם פרץ, סוחר סמים ידוע ומוכר מאוד בקרב תלמידי בית הספר. במהלך התקופה מכר הנאשם פרץ בכמות מצטברת משוערת של מאות גרמים של סמים מסוכנים, במחיר ממוצע של 100 ₪ לכל גרם או 50 ₪ לכל ג’וינט מגולגל. פעילותו נקטעה רק תודות למעצרו על ידי משטרת ישראל.

בראשית הודאתו של המשיב הנאשם יוסף פרץ במעמד מעצרו, אמר לשוטרים; “אני בחובות של כספים”. גרסתו המופרכת והמתחמקת של המשיב פרץ בשלוש חקירותיו תחת אזהרה, במסגרתה לצד הכחשתו הגורפת הכללית את המיוחס לו, לא סיפק כל הסבר לראיות המפלילות הרבות נגדו ושמר על זכות השתיקה ביחס לשאלות מהותיות רבות שהוצגו לו.

סגן בכיר בפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) עורך דין רועי רייס, הודיע לבית המשפט, כי בהתאם להוראת סעיף 15א(א) לחוק סדר הדין הפלילי התשמ”ב – 1982, המאשימה, מודיעה בזאת, כי קיימת אפשרות שתבקש מבית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל אם יורשע בתיק זה.

בתוך כך, הפרקליטות מבקשת את המשך מעצרו של הנאשם יוסף פרץ, עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

אל  בקשת מעצר יוסף פרץ 21-01-18_01.

אל כתב האישום יוסף פרץ 21-01-18_01.                                                              

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן