רדיו | טלוויזיה

תאגיד השידור, קיבל שי, מנהל חטיבת החדשות: ברוך שי

בהתאם להוראות החוק, ברוך שי, ישמש מעתה גם כ'מנהל הכללי של תאגיד החדשות' וזאת עד למינוי מנכ"ל זמני לתאגיד החדשות בידי הכונס הרשמי. הכנסת, אישרה בחוק את הקמתו של תאגיד החדשות. לפי החוק, יש למנות מנכ"ל זמני בתוך שבועיים מיום תחילת עבודת התאגיד שיכהן כ-3 חודשים עד למינוי מנכ"ל קבוע על-ידי מועצת תאגיד החדשות.
0
0
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי | עיבוד צילום: שולי סונגו©
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי | עיבוד צילום: שולי סונגו©

הכונס הרשמי במשרד המשפטים, המשפטן פרופסור דוד האן, שוחח אתמול בבוקר (חמישי, ט”ו באייר התשע”ז) עם מר מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, העיתונאי ברוך שי, על תפקידו בתאגיד החדשות. בתום השיחה הסכים מר שי, לקבל על עצמו את תפקיד העורך הראשי בתאגיד החדשות, בהתאם להוראות חוק השידור הציבורי הישראלי.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים בפייסבוק או בטוויטר.

עורכת דין עדי שמחוביץ–גליקמן, דוברת מטה הנהלת משרד המשפטים, הוסיפה ומסרה לפורטל כאן נעים, כי; בהתאם להוראות החוק, ברוך שי, ישמש מעתה גם כ’מנהל הכללי של תאגיד החדשות’ וזאת עד למינוי מנכ”ל זמני לתאגיד החדשות בידי הכונס הרשמי.

שלשום, אישרה הכנסת בחוק את הקמתו של תאגיד החדשות. לפי החוק, יש למנות מנכ”ל זמני בתוך שבועיים מיום תחילת עבודת התאגיד שיכהן כ-3 חודשים עד למינוי מנכ”ל קבוע על-ידי מועצת תאגיד החדשות.

 שי לתאגיד? מחליף בתפקיד את שלומית אברהם גלוברזון שעזבה בסערה

העיתונאי ברוך שי, עשה את דרכו לתפקיד הנכסף חרף ההמולה סביבו כשנבחר על ידי ועדת איתור בראשות המנכ”ל מר אלדד קובלנץ, כשהתמודד מול פיגורות בעולם עריכת החדשות, בהן מול; טלי בן עובדיה, נורית קנטי והעיתונאי צ’יקו מנשה.

למעשה מי שסללה לו את דרכו היא העיתונאית הדוברת והמפיקה (רשת ב’ בשנים; 1995–1998) הגב’ שלומית אברהם גלוברזון, ממקימות רדיוס 100FM, בשנים; 1999–2007, עבדה ב”חברת החדשות“.

משנת 2016 (כחצי שנה) ועד לשבועות האחרונים שימשה בהצלחה מנהלת חטיבת החדשות של ‘תאגיד השידור הישראלי‘ שנטשה בסערה על רקע חילוקי דעות עם… מנכ”ל תאגיד השידור מר אלדד קובלנץ.

 העיתונאי ברוך שי, שמו הנרדף הוא; עיתונות ומקצועיות

ייאמר מיד, מחליפה העיתונאי ברוך שי ששמו הנרדף הוא; עיתונות ומקצועיות, אינו טומן ידיו בצלחת והוא בא לתפקיד המורכב עם ניסיון, חזון ורקורד מרשים בתחום עריכת החדשות, ורוח צעירה בולטת, כבר כשימש עד לאחרונה כעורך הראשי של מהדורת החדשות של ‘ערוץ 10‘ הפופלרית.

קודם לכן, שימש  שי כראש מערכת החדשות של אתר ‘וואלה’ הפפלארי והמצליח וסגן העורך הראשישי, היה בעבר גם עורך ‘המגזין’ עם אושרת קוטלר, עורך פינת הבירוקרטיה עם דב גיל-הר, עורך משנה ב‘המקור’ וכן עורך משנה במהדורה המרכזית כולן של ‘ערוץ 10‘.

העיתונאי ברוך שי, שימש בתפקידיו בעבר גם בתפקיד עורך בעיתון ‘מעריב’ ובעיתון ‘הארץ’תחילת שידורי התאגיד מ –15 במאי 2017. שיהיה בהצלחה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן