חדשות עובדים | תעסוקה | כוח אדם

שיעור האבטלה רק 4% הנמוך ביותר ב-30 שנה האחרונות

על פי הנתונים של הלמס, מדובר בשיעור האבטלה הנמוך ביותר מאז שנות ה-80 בישראל ◄ שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן: "נתוני האבטלה שמציגה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הם ההוכחה למדיניות כלכלית נבונה ואחראית של ממשלת ישראל. נמשיך לפעול ליצירת מקומות תעסוקה איכותיים במטרה להביא לצמיחת המשק ולהמשך ביסוסה של הכלכלה הישראלית".
0
0
שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן | רקע: האבטלה יורדת
שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן | רקע: האבטלה יורדת

לצנינים בעיני האופוזיציה בישראל, אבל אלה חדשות עם עובדות משמחות לכולם; מדינת ישראל בשנת ה70, הגיעה לשפל חדש בשיעורי האבטלה (unemployment), שלא נראה מאז שנות ה-80 – 4%. יצוין, כי מדובר בירידה של שלוש עשיריות האחוז לעומת חודש נובמבר, בו שיעור המובטלים עמד על 4.3%, השפל הקודם, נעמד בחודש ספטמבר והיה 4.1% – כך עולה מנתוני האבטלה שהציגה אתמול (רביעי, ט”ו בשבט, ה’תשע”ח) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

שר הכלכלה והתעשייה חבר כנסת מר אלי כהן: “נתוני האבטלה, שמציגה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הם ההוכחה למדיניות כלכלית נבונה ואחראית של ממשלת ישראל. נמשיך לפעול ליצירת מקומות תעסוקה איכותיים במטרה להביא לצמיחת המשק ולהמשך ביסוסה של הכלכלה הישראלית“.

יצוין, כי בשנים האחרונות, משרד הכלכלה, השקיע מאמצים רבים ב’פתיחת מפעלים’ זאת במטרה ליצור מקומות תעסוקה איכותיים ולשמור על רמת אבטלה נמוכה ככל שניתן.

דובר שר הכלכלה והתעשייה מר עומרי ארנטל, מסר לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “מנתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מגמת הירידה בקרב הבלתי מועסקים בגילאים 15 ומעלה, נמשכת וכי שיעור האבטלה בחודש דצמבר נעמד על 4% (אחוזים).

על פי הנתונים, הוסיף דובר שר הכלכלה והתעשייה מר ארנטל; “מדובר בשיעור האבטלה הנמוך ביותר מאז שנות ה-80 במדינת ישראל“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן