חדשות בריאות כירורגיה פלסטית ואסתטית

שאיבת שומן הכי פופולרית לפי איגוד לכירורגיה פלסטית

כ- 82% אמרו, כי ניתוח פלסטי תורם לחיזוק הביטחון העצמי - כך עולה מסקר של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית לרגל הכנס הבינלאומי שנפתח אתמול (רביעי, 29.3.2017) בעיר אילת בהשתתפות 226 רופאות ורופאים העוסקים בניתוחים פלסטיים מישראל ומ-13 מדינות ברחבי העולם ◄יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית דוקטור יורם וולף; "הזמנו לכנס את מיטב המרצים מהעולם במטרה לקדם את התחום ולהעניק למטופלים שלנו בארץ את החידושים המובילים.
0
0
יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית דוקטור יורם וולף | צילום: האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית
יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית דוקטור יורם וולף | צילום: האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

הכנס הבינלאומי של ‘האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית’ נפתח אתמול (רביעי, ב’ בניסן התשע”ז, 29.3.2017) בעיר אילת בהשתתפות של 226 רופאות ורופאים העוסקים בניתוחים פלסטיים ממדינת ישראל ומ-13 מדינות ברחבי העולם.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר

הכנס יעסוק בחידושי האסתטיקה בעידן הרשתות החברתיות והעליה ב’תוחלת החיים’ ובמהלכו, יתקיימו הרצאות מגוונות של מומחי כירורגיה פלסטית מישראל ומנתחים מהעולם. ההרצאות, יתמקדו בטכניקות ובטכנולוגיות חדשות של להצערת המראה, צד הליכים כירורגיים של עיצוב הגוף מחדש.

דוברת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הגב’ נאוה עינבר, מסרה ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל ערי וישובי ישראל’ כי לקראת הכנס ערך האיגוד, סקר חדש, אשר מצא, כי מבין הניתוחים הפלסטיים, ההליך הכי פופולארי בישראל הוא ‘שאיבת שומן‘ עם 27%, אחריו במקום השני; ניתוח אף שמועדף על ידי 23% מהישראלים, במקום השלישי; ניתוח חזה 16%, במקום החמישי; הרמת עפעפיים עליונים ותחתונים 12%, מקום שישי; מתיחת פנים או צוואר עם 11% ובמקום השביעי; עם 9%, מתיחת בטן וזרועות.

עוד התברר, מן הסקר, כי כמעט מחצית מן הציבור כ-44% מהישראלים, סבורים, כי ניתוחים פלסטיים גורמים “אושר” למנותח בסופו של תהליך.

 82% אמרו כי ניתוח פלסטי תורם לחיזוק הביטחון העצמי

יושב ראש האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית דוקטור יורם וולף, מסר, כי; “הזמנו לכנס את מיטב המרצים מהעולם, במטרה לקדם את התחום ולהעניק למטופלים שלנו בארץ את החידושים המובילים. הסקר שערכנו הוכיח מה שאנחנו כרופאים רואים במהלך השנים במחקרים מדעיים, ניתוח פלסטי יכול לחולל שינוי דרמטי ולהשפיע על תחושת האושר, אך יחד עם זאת חשוב שהציפיות של המטופלים, יהיו מספיק ריאליות ויאפשרו לנו אנשי המקצוע לבצע ניתוח בטיחותי“.

מאיר כהן גזבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית במרכז: דר' יורם וולף עם דר' יושב ראש האיגוד ומשמאל: דר' רן טליסמן מזכיר האיגוד
מאיר כהן גזבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית במרכז: דר’ יורם וולף עם דר’ יושב ראש האיגוד ומשמאל: דר’ רן טליסמן מזכיר האיגוד

המשתתפים בסקר התבקשו לענות על איזה צורך עיקרי אצלם עונה לדעתם ניתוח פלסטי, כ- 82% אמרו שניתוח תורם לחיזוק הביטחון העצמי, 8.7%, טענו שהניתוח פלסטי, ישפר את המראה בתמונות שהם מעלים לרשתות החברתיות, כ- 4.7% סברו שהניתוח מסייע במציאת זוגיות ורק 1% טענו, כי הוא מסייע בקבלה לעבודה.

הסקר נערך בקרב 508 נשים וגברים בגילאי 18 ומעלה במדגם ארצי, מייצג המשקף את האוכלוסייה היהודית הדוברת בשפה עברית בישראל באמצעות ‘מכון איפסוס מחקרי שוק‘. הכנס הבינלאומי, מתקיים ביוזמת האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ובהפקת חברת ‘דואט כנסים‘.

  האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הינו חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית בישראל שהוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לרופאים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר.

האיגוד’ מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בישראל. כחברי איגוד, יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית.

האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ לציבור להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח; www.plasticsurgery.org.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן