כאן רמלה

רמלה בחרה ב-מיכאל וידל לראשות העיר, הביס יריביו

חבר מועצת העיר מר מיכאל וידל, הוא ראש העיר הבא של העיר רמלה, זאת לאחר שגבר בקלות על יריביו עם 53,71%, המועמד וממלא מקומו של לביא בחודשיים האחרונים, מר מוטי יצחקי עם 26,19% והמועמד מנכ"ל תאגיד המים האזורי לשעבר, עדי שטיינברג עם 20,1% ◄המנצח הגדול מר מיכאל וידל; "רמלה ניצחה! הניצחון הזה הוא כולו שלכם! היום רמלה יוצאת לדרך חדשה לעבר שגשוג והצלחה".
0
0
רמלה בחרה את מיכאל וידל לראשות העיר לאחר שהביס יריביו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רמלה בחרה את מיכאל וידל לראשות העיר לאחר שהביס יריביו; מר מוטי יצחקי ומר עדי שטיינברג | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

תושבי רמלה, הסתערו אתמול עד 22:00 (שלישי, י”ט בסיון התשע”ז) על 95 קלפיות וקבעו; חבר המועצה מר מיכאל וידל, הוא ראש העיר הבא של העיר רמלה, זאת לאחר שגבר בקלות על יריביו המועמד וממלא מקומו של לביא בחודשיים האחרונים, מר מוטי יצחקי, והמועמד מנכ”ל תאגיד המים האזורי לשעבר, מר עדי שטיינברג.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל‘כאן נעים’ בפייסבוקאו בטוויטר.

 אחוזים  קולות  סיעה אות    משפחה
53,71 10801 מיכאל וידל ו מיכאל וידל
26,19 5266 מרדכי מוטי יצחקי מ מרדכי יצחקי
20,1 4043 עדי צור שטרנברג ע עדי צור שטרנברג

עם היוודע תוצאות ‘הבחירות לראשות העיר רמלה’ אמר המנצח הגדול מר מיכאל וידל; “רמלה ניצחה! הניצחון הזה הוא כולו שלכם! היום רמלה יוצאת לדרך חדשה לעבר שגשוג והצלחה. אני מודה לכם על האמונה, התמיכה והליווי.

 מיכאל וידל; אהיה ראש העיר של כולם, כי רק יחד רמלה מנצחת”

ממחר (יום רביעי, כ בסיון התשע”ז) מתחילה העבודה הקשה באמת, ממחר, אנחנו מתחילים במימוש כלל התכניות לעתיד טוב יותר לעיר שלנו ולילדים שלנו. אני מתכוון להיות ראש העיר של כל אחד ואחת מכם, ראש העיר של כולם, כי רק יחד רמלה מנצחת”. סיכם המנצח הגדול של הלילה.

המועמד השני בדירוג ממלא מקומו של לביא בחודשיים האחרונים, מר מוטי יצחקי המוכזב ויותר מזה ההמום לחלוטין מהתוצאה, כתב לבוחריו בדף הפייסבוק שלו עם היוודע תוצאות ‘הבחירות לראשות העיר רמלה’; “אחיי, אחיותיי, רעיי וידידיי, רמלה השלימה את בחירתה. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם על לב ענק, על מסירות אין קץ ועל אומץ שאין שני לו.

נתנו פייט אדיר אל מול כוחות שטבעם עדיין לא ברור. אבל כדרכנו נלחמנו ביושר בנאמנות ובאמונה. רמלה היא הבית שלנו, והיא הייתה ונשארה בלב שלנו. אני מאחל שנדע ימים טובים מאלה”. חתם בכאב את הודעתו מר יצחקי.

 המועמד  עדי שטיינברג: סכנה מוחשית שהעיר תיפול לידיים לא אחראיות! 

המועמד השלישי, תרתי משמע, מר עדי שטיינברג לשעבר מנכ”ל תאגיד המים האזורי, לא חזר הלילה אל עמוד הפייסבוק שלו, עם היוודע התוצאות בבחירות לראשות העיר רמלה, אל 20% (אחוזים) הרמלאים ממצבעיו להיפרד מ”יום הבוחר” בתודה לאלה שכן בחרו בו. שעה קשה וכואבת בפרט לדמות ציבורית כפי שהוא מגדיר את עצמו.

אך כשעה לפני סיום ההצבעה בקלפיות הבין ככל הנראה את גודל הקריסה של מחנהו, העלה סרטון וקרא קריאה נואשת; “רמלה בסכנה אמיתית! אחוז ההצבעה הכללי נמוך מאוד ויש סכנה מוחשית שהעיר תיפול לידיים לא אחראיות! זוהי הזדמנות אחרונה להצביע ולהציל את עצמנו ואת העיר!” מוכר ומאכזב, ממש כמו התוצאה.

█ המועמד מוטי יצחקי: “נתנו פייט אדיר אל מול כוחות שטבעם עדיין לא ברור…”

 הבוקר (רביעי) נפרדה העיר, למעשה מראש העיר המיתולוגי שלה מר יואל לביא, שכיהן כ- 24 שנים כראש העיר ופרש באוקטובר 2016 בהפתעה מהחיים הפוליטיים ופינה אמש את מקומו לחבר המועצה מר מיכאל וידל.

ראש העיר רמלה היוצא מר יואל לביא, שהודיע כבר באוקטובר 2016, כי הוא עייף מן התפקיד והוא פורש (במפתיע) לאחר שכיהן 24 שנים כראש העיר רמלה ובאפריל השנה, כתב בפייסבוק בין השאר לציבור; “רמלה קרובה ללב שלי, עיר הולדתי, החלטתי לסיים את תפקידי אחרי 23.5 שנה לכהונתי כראש עיריית רמלה.

49 שנה אני נושא בנטל של אחריות הן בתפקידי פיקוד בצה״ל והן במסגרת כהונתי כראש עיר. הגיע הזמן לפנות את הכסא ולקחת פסק זמן… תודה על הכל, אוהב אתכם!”

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן