אשדוד פרקליטי ישראל

ריקוד מסוכן לא הסיר סרטון עם ידידה ונתבע

צעיר תושב אשדוד העוסק באמנויות לחימה, הניף צעירה אף היא מהעיר אשדוד על כתפו במועדון ריקודים, גרם לפציעתה, אחר כך העלה סרטון של האירוע המביך וכואב לרשת החברתית (פייסבוק) כשנתבקש על ידי סטודנטית אשדודית (24) להורידו מהרשת, הוא סירב או-אז נכנס לפעולה עורך דין חיים פרנק, שהגיש בשם הצעירה תביעת לשון הרע, על סך של 50 אלף ₪ + הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי דין.
0
0
עורך דין חיים פרנק ברקע סצינה מהסרט ריקוד מושחת | צילום: בני מנשרוב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עורך דין חיים פרנק | רקע: סצינה מהסרט ריקוד מושחת | צילום: בני מנשרוב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

צעיר תושב אשדוד העוסק באמנויות לחימה, חי ככל הנראה בסרט. זוכרים את “ריקוד מושחת” (Dirty Dancing)? סרט הקולנוע הרומנטי המוזיקלי האמריקאי משנת 1987, בו מתאהבת פרנסיס האוזמן (ג’ניפר גריי) המכונה “בייבי” במהלך חופשה משפחתית בג’וני (פטריק סווייזי), רקדן ומורה לריקוד. הרומן בין השניים מתפתח ומוביל לסיפור אהבה סוער כמו הריקודים ואת ג’וני בסצנת ריקוד בסיום בלתי נשכחת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ככל הנראה, גם מיודענו תושב אשדוד בן 28, לא ישכח את תביעת לשון הרע, על סך של 50 אלף ₪ + הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי דין, אותה שיגר לו בימים אלו עורך דין חיים פרנק, בעל משרד עורכי דין חיים פרנק ושות’ מרח’ העצמאות 85, בעיר אשדוד, העוסק בדיני נזיקין, בתביעות אזרחיות ובנדלן, בשם צעירה אשדודית, סטודנטית בת 24, שהובכה ב-שֶׁיְימִינְג (בִּיוּש | Shaming) ברשת החברתית (פייסבוק) ונגרם לה נזק נפשי ובעיקר גופני, בגין התנהגותו הפזיזה שגרם לה איש אמנויות לחימה.

הכל החל במועדון לילה טיפוסי בעיר תל אביב, נתקל הצעיר אשדודי ב”מכרה” שלו הסטודנטית האשדודית, אחרי חילופי “המה נשמע” קצרצים, ליד רחבת הריקודים, היה נדמה לרגע, כי איש אמנויות לחימה הצעיר, שכח אולי שהוא אינו נמצא בזירת קרבות אמנויות לחימה ועל פי התביעה, הניף אותה לפתע על כתפו ללא כל הסכמה מצדה, רקד עימה, כך כשהיא מטולטלת מצד אל צד כמִשְׁקוֹלֶת, תוך שהיא מבועתת מן הריקוד המושחת ומסוכן, מסמנת לו להפסיק במעשיו.

עורך דין חיים פרנק, מסר לפורטל כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה כי; הצעירה טוענת שהביעה בפניו שאט נפש ממעשיו של ה”ידיד” כששחרר אותה ובתגובה, התכופף, לפת את רגליה בתנועה שנראית כאילו היא לקוחה היישר מזירת היאבקות אמנויות לחימה.

כתוצאה מכך, איבדה הסטודנטית את שיווי משקלה, הוטחה בעוצמה על הקרקע וכתוצאה מכך שברה את ידה. לאחר האירוע, נזקקה הצעירה האשדודית לטיפול רפואי ובסופו ידה אף גובסה. יצוין, כי התביעה כולה נשענת על סרטון שתיעד את האירוע ואשר צולם על ידי חברו של הצעיר שרקד עימו במועדון.

לדברי עורך הדין פרנק, אם לא היה די בהטרדתה הקשה של הצעירה ובנזק הגופני שהוסב לה, הגדיל הנתבע לעשות כאשר מצא לנכון להעלות את סרטון האירוע בעמוד הפייסבוק הציבורי שלו ואף כינה את הצעירה בכינויים מעליבים.

 “התגובות לסרטון, של הנתבע ושל חבריו פגעו בתובעת וגרמו לה לעוגמת נפש עמוקה…”

על פי כתב התביעה, פנתה הסטודנטית האשדודית, אל הצעיר-לוחם האשדודי, פעם אחר פעם בבקשה, כי יוריד את הסרטון הפוגעני, אך הוא פָּטַר אותה בגיחוך וסירב לעשות זאת. ייאמר מיד, כי הפרסום בעמוד הפייסבוק, הכה גלים ואף זכה לכ-3,200 צפיות, 120 לייקים והבעות רגש, שיתוף אחד וכ-50 תגובות (לרבות תיוג של אנשים נוספים בתגובות).

כשנתבקש על ידי הסטודנטית להסירו מן הרשת, הוא סירב, ובצר לה פנתה הצעירה אל משרד עורכי הדין חיים פרנק ושות’ הוותיק והמנוסה שנוסד באשדוד בשנת 2009 על ידי עורך דין חיים פרנק ומעניק טיפול משפטי ‏מקצועי ומסור בתחום דיני נזיקין, תביעות ביטוח לאומי, דיני מקרקעין, דיני תעבורה והדין ‏הפלילי.

או-אז כשנכנס לפעולה עורך דין חיים פרנק, הגיש מיד בשם הצעירה תביעת לשון הרע, על סך של 50 אלף ₪ + הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי דין וכן דרישה מיידית להוריד את הסרטון מדף הפייסבוק.
הסרטון כיכב בעמוד הפייסבוק לאורך שבועות ארוכים עד הגשת התביעה והוסר ממנו רק לאחר הגשתה לבית משפט השלום בעיר אשדוד.

“התגובות לסרטון, של הנתבע ושל חבריו פגעו בתובעת וגרמו לה לעוגמת נפש עמוקה”, טוען עורך הדין פרנק בתביעתו. הוא מציין, כי התגובות היו רצופות בציטוטים משפילים כגון; “נפילה יפה ואפית, קצת חבל על הבחורה, ממש קצת”, ‘רציתי לקחת אותה למערה אבל היא נשברה’, ‘תראה איזו קוריצה פיספסת’ ושלל תגובות בוטות נוספות”.

“בסרטון, ניתן לראות את התובעת בסיטואציה לא נעימה ושאינה נוחה לה” – טוען ומסכם עורך דין חיים פרנק“התובעת חשה השפלה בעת שהנתבע ביצע את המתואר לעיל והפגיעה בה ובשמה הטוב התעצמה שעה שפירסם את הסרטון ברבים, וסירב להורידו”.

0
0



אודות הכותב

עורך דין אלירן נעים

הכותב, הינו עורך דין. בעל משרד אלירן נעים – משרד עורכי דין. בעל תואר ראשון במשפטים ומחזיק ברישיון עריכת דין בישראל.
עורך דין אלירן נעים, משמש בין היתר גם כיועץ משפטי של אתר האינטרנט כאן ישראל (כאן נעים). המשרד בבעלותו עוסק בתחומי המשפט האזרחי על כל נושאיו בדגש על תחומי המשפט המודרנים כמו; דיני אינטרנט, קניין רוחני, לשון הרע, ועוד. המשרד משרת מגוון לקוחות פרטיים ומהסקטור העסקי | להתקשרות; 050-7415351 | ‏‎@elirannaimlaw‎‏ | elirannaim@gmail.com.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן