נגישות כאן ישראל

ריטה הערב למען עמותת אנוש בהיכל התרבות ת”א

’עמותת אנוש’ תקיים היום ראשון, 13.11.16 בשעה 20:30, ערב התרמה בהיכל התרבות בתל אביב, בהשתתפות הזמרת והשחקנית; ריטה ◄ אחד הפוסטים המרגשים ב"פייסבוק" לצורך העברת המסר להתגייס ולתרום לעמותת אנוש של מנהלת פיתוח המשאבים ב"אנוש" הגב’ מיכל דנין הולנדר, זכה ללא פחות מ-‏‏71‏ אלפים‏ צפיות בסרטון המוגש בפשטותו בפניה אישית: "עזרו ולנו למכור את כל הכרטיסים להופעה של ריטה"... כנסו, כנסו.
0
0
ריטה הערב למען עמותת אנוש בהיכל התרבות ת"א
ריטה הערב למען עמותת אנוש בהיכל התרבות ת”א

“עמותת אנוש” הנחשבת הארגון הגדול ביותר המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל והפועלת לקידום זכויותיהם של אנשים המתמודדים עם מוגבלות נפשית ושל בני משפחותיהם, תקיים היום ראשון, י”ב חשוון, ה’תשע”ז, 13.11.16 בשעה 20:30, ערב התרמה בהיכל התרבות בעיר תל אביב-יפו, בהשתתפות הזמרת והשחקנית; ריטה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ריטה (לשעבר, קלינשטיין), הזמרת והשחקנית הנחשבת לא רק לזמרת גדולה אלא גם כאדם בעלת נתינה ורגישות חברתית גבוהה במיוחד, החליטה לסייע לגייס תרומות במופע השנתי המיוחד הערב (א’) של ’עמותת אנוש’ (עמותה רשומה 580019800) השותפה בכל יום ליצירת שינוי בחייהם של אלפי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם.

נשיאת אגודת הידידים של עמותת אנוש, השחקנית ויוצרת, אשת טלוויזיה ותאטרון, אשת משפחה, הגב’ צופית גרנט, אמרה לציבור הרחב, רגע לפני ערב ההתרמה, כי; “לקראת השנה החדשה, אני רוצה לברך אתכם לשנה טובה ולהזמין אתכם לעשות משהו קטן וטוב לנפש; לרכוש כרטיס לאירוע ההתרמה של עמותת אנוש עם ריטה.

ערב ההתרמה של עמותת אנוש יתקיים הערב ה-13 בנובמבר בהיכל התרבות בעיר תל אביב עם הזמרת ריטה ואני אנחה אותו.

כל ההכנסות קודש לעשרות פרויקטים מגוונים ומרגשים למען אלפי מתמודדים עם מגבלה נפשית בכל הארץ”. סיכמה הגב’ צופית גרנט נשיאת אגודת הידידים של עמותת אנוש.

עמותת אנוש הוקמה בשנת 1978 במטרה לסייע ל’מתמודדים עם מוגבלות נפשית’ ונחשבת לארגון הגדול ביותר המספק שירותי שיקום בתחום בריאות הנפש בישראל. השירותים ממומנים ברובם על ידי משרד הבריאות באמצעות סל שיקום.

במהלך השנים, פיתחה עמותת אנוש; שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.

צופית גרנט נשיאת אגודת הידידים של עמותת אנוש
צופית גרנט נשיאת אגודת הידידים של עמותת אנוש: לעשות משהו קטן וטוב לנפש; לרכוש כרטיס לאירוע ההתרמה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

למעלה מ-60 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ מפעילה ’אנוש’ כיום 700 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים המספקים מענה בתחומי; דיור, תעסוקה, חברה, פנאי ויעוץ למשפחות.

בעמותת, שותפים בהשתלבות במקום עבודה, למגורים עצמאיים וחיי משפחה ופנאי, המאפשרים להם חיים מלאים כבני אדם ובכל יום ליצירת שינוי בחייהם של אלפי אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם.

בזכות שירותים, כגון; דיור, תעסוקה, פנאי ותמיכה במשפחות הם מסייעים בשיקומם ומקלים על השתלבותם בקהילה.

דגש מיוחד מושם בתהליך השיקום להשתלבות המתמודד בסביבה שבה הוא חי ועובד, תוך התייחסות מקצועית לא רק אליו כפרט, אלא גם למשפחתו ולחברה הסובבת אותו. התהליך מעוצב כך שיעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.

מיכל, מחפשת ‏נס…

אחד הפוסטים המרגשים ב”פייסבוק” לצורך העברת המסר להתגייס ולתרום לעמותת אנוש של מנהלת פיתוח המשאבים ב”אנוש” הגב’ מיכל דנין הולנדר, זכה ללא פחות מ-‏‏71‏ אלף‏ צפיות ב-סרטון המוגש בפשטותו אך מרגש באופן פנייתו האישית; “עזרו ולנו למכור את כל הכרטיסים להופעה של ריטה“, כתבה מיכל, לא נגענו, התרגשנו; “מי יכול לעזור לי? יש לי 1,408 כרטיסים למכור להופעה של ריטה ב-13/11 ב-היכל התרבות ת”א, אירוע ההתרמה השנתי שלנו בעמותת אנוש.

אז גייסתי את ריטה, בן הזוג והילדים שלי ואת כל ה-60 סניפים שלנו להזמין אתכם (מוזמנים לצפות בסרטון ?) אבל בלי העזרה שלכם, לא נצליח למלא את האולם. האירוע בעוד פחות מחודש ואני כרגיל אופטימית ומאמינה שזה אפשרי אבל אני צריכה את העזרה שלכם, כדי להצליח להגיע ליעד; אולם מלא ומיליון ש”ח בתרומות!

מיכל דנין-הולנדר,
מיכל דנין-הולנדר, מנהלת פיתוח המשאבים של עמותה אנוש שפרסמה את הפוסט המרגש בפייסבוק | צילום: מתוך פייסבוק | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

התמודדות עם מחלת נפש נוגעת בכולנו. כולנו מכירים מישהו – אבא, אח, דוד, שכן, חבר מהצבא – שמתמודד עם משבר נפשי. תסתכלו ימינה ושמאלה, כי עם 250,000מתמודדים בארץ, בטוח שאתם מכירים מקרוב מישהו כזה או קרוב משפחה שלו.

לכן, אני מבקשת שתעזרו ותעשו Share לפוסט הזה, ואם אתם יכולים, תעבירו **באופן אישי** לחברים שלכם שעובדים בחברות שאולי ירצו לרכוש כרטיסים לאירוע. כמובן שאשמח אם תבואו בעצמכם, מבטיחה שיהיה מעולה!!!

בשונה מהופעות אחרות, הכרטיס שאתם קונים הוא 100% תרומה עבור מי שמתמודדים עם מגבלה נפשית.

כבר 6 וחצי שנים שאני מכוונת מדי יום את כל היכולות והכישורים שלי בעמותת אנוש, כדי לסייע לאלפי המתמודדים ובני משפחותיהם. אני רואה כל יום את הקסם שמאות העובדים והמתנדבים שלנו עושים בחייהם של המתמודדים.

עזרו לכולנו, באנוש, לפתוח עוד מרכזי טיפול נפשי לנוער, למצוא עוד עבודה למתמודדים ולהפעיל עשרות פרויקטים למען מאות אלפי מתמודדים.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה… לקנות כרטיסים (אם בא לכם) והכי חשוב; Share ?“.

★ לרכישת כרטיסים ותרומות היכנסו לכאן.
★ עלות כרטיסים: 195/250/500/1,000 ש”ח.
★ לרכישת כרטיסים ותרומות.
★ המעוניינים בפרטים נוספים; צרו קשר עמותת אנוש ,ע”ר 580019800, דואר אלקטרוני; veredt@enosh.org.il
רח’ משה דיין 30, כפר סבא, ת.ד. 181, מיקוד 4410101, טלפון;054-9299606.

לרכישת כרטיסים ותרומות לחצו כאן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן