אסטרולוגיה

ריבוי הכוכבים בנסיגה גורם לאנרגיות קשות בטבע ולאדם

אוראנוס מביא אתו שינויים פתאומיים. נפטון מביא אתו תנאים של חוסר וודאות. פלוטו גורם למהפכים איטיים ומשמעותיים בחיי האדם. גם השמש מקבלת זוויות קשות מסטורן המביא לעיכובים וקשיים.
0
0
ריבוי הכוכבים בנסיגה גורם לאנרגיות קשות בטבע ולאדם | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ריבוי הכוכבים בנסיגה גורם לאנרגיות קשות בטבע ולאדם | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בשבוע זה נמצא הכוכב מרקורי שסיים את נסיגתו במזל אריה וחזר למזל בתולה הוא המזל המקושר אליו ולכן , במהלך שבוע זה יחוו אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזלות הבאים: בתולה , דגים, קשת ותאומים עדיין קשיים שונים בהתאם לסגנון חייכם והשפעת הכוכב ולכן כדאי להיות מתוכננים מראש בכל מהלך שדורש את הצגת העמדות האישיות שלכם וחשוב מאוד שתלמדו לשמור על לשונכם.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לעומת זאת, שאר המזלות יחושו חופשי ביחס לצורך לדבר ולהשפיע בהתאם לנושא שבו משפיע עליכם מרקורי במפה האישית שלכם ונראה שאף תצליחו בכך.

התקופה האחרונה הייתה ועדיין הנה תקופה מאוד משמעותית בחיי רבים בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים שנמצאים בנסיגה . אוראנוס שמביא אתו אסונות ושינויים פתאומיים. נפטון שמביא אתו תנאים של חוסר וודאות בעקבות המהפכים הפתאומיים שהאדם חווה וכוכב פלוטו שהוא הכוכב הרחוק ביותר אך גורם למהפכים איטיים ומשמעותיים בחיי האדם, עד כדי כך, שכל עולמו מתהפך עליו.

בנוסף לזאת, גם השמש בשמיים שמסמלת את אישיות האדם מקבלת זוויות קשות מכוכב סטורן שמטבעו מביא לעיכובים וקשיים וכל זה יחדיו מביא לאנרגיות קשות בטבע ולאדם.

פעמים רבות נשאלתי לגבי משמעות ירח שחור וכיצד הוא משפיע על כל המזלות. ובכן, קודם כל יש להבחין בין ירח שחור בשמים והשפעתו באותו הרגע על שאר הכוכבים ובין ירח שחור שמשפיע על המפה האישית.

בעיקרון, מתייחסים אל הירח כאל “שחור” בשעות שאינו מקרין אף זווית אל שום כוכב לכת אחר. ואולם, ייתכן כי באותו הזמן דווקא יקרין הירח אל המפה שלכם זווית כלשהי, ולכן ידיעה זו לבדה בהחלטות משמעותיות אינה מספקת.

ישנם כאלה שבזמן ירח שחור יעדיפו שלא לקבוע פגישות, או אפילו לא להגיע להחלטות משנות חיים. (כמובן, שעדיף להכין מפה אישית לפני החלטות משמעותיות).

ואולם, לטובת אלה שכן משתמשים בעובדה זו עבור חייהם האישיים ללא בדיקת המפה האישית שלהם , להלן נתוני הירח השחור לשבוע הקרוב בשמיים, כדי שתוכלו לתכנן את מהלך העניינים, ובדרך זו אולי תנסו לשמור על עצמכם מעשיית מעשים שאחר כך תתחרטו עליהם.

 זמני הירח השחור:

13.9 משעה 18:37 ועד לשעה 22:12 במזל סרטן
15.9 משעה 21:27 ועד לתאריך 16.9 בשעה 01:08 במזל אריה
18.9 משעה 00:56 ועד לשעה 04:51 במזל בתולה

בברכת שבוע טוב ומוצלח.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן