רפואה דחופה תאונת דרכים | תנועה

רוכב אופנוע בן 28 נהרג ושתים נפצעו בתאונה בעיר רחובות

עופר פישר חובש בכיר במגן דוד אדום והפאראמדיק מנחם קליין, סיפרו, כי; "בצד הכביש ראינו רוכב אופנוע כבן 28 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.
0
0
זירת התאונה בה רוכב אופנוע התנגש במכונית פרטית בעיר רחובות | צילום: מגן דוד אדום
זירת התאונה בה רוכב האופנוע התנגש במכונית פרטית בעיר רחובות ונהרג | צילום: מגן דוד אדום

רוכב אופנוע צעיר בן 28, נהרג ושתי נשים נפצעו באורח בינוני וקל, בתאונה שאירעה הלילה שבת (כ”ט בשבט התשע”ז) כשבעל האופנוע התנגש בעוצמה ברכב ברחוב הרימון בעיר רחובות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים בפייסבוק או בטוויטר.

מדוברות מגן דוד אדום, נמסר, כי הלילה (שבת) בשעה 01:03 לאחר חצות, דווח אל ‘מוקד מדא מרחב אילון על תאונת דרכים בין צעיר בן 28 וצעירה בת 25 שרכבו על האופנוע כשהתנגשו ברכב פרטי.

חובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום, שהגיעו מיד אל זירת התאונה, קבעו את מותו של הצעיר לאחר ניסיונות החייאה ותוך כדי גם העניקו טיפול רפואי ראשוני לצעירה שרכבה עמו ופינו אותה במצב בינוני אל ‘בית החולים קפלן’ בעיר, כשהיא בהכרה וסובלת מפגיעות בגפיים.

האישה השנייה שנפצעה היא נוסעת כבת 30 אשר ישבה לצדו של נהג המכונית הפרטית, היא נפגעה באורח קל עם חבלה בגפיים.

מדוברות מגן דוד אדום, נמסר, כי עופר פישר חובש בכיר במגן דוד אדום והפאראמדיק מנחם קליין, סיפרו, כי; “בצד הכביש ראינו רוכב אופנוע כבן 28 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.
0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן