הורוסקופ | צילה שיר-אל

רואים לכם בכוכבים תחזית שבועית מה-1 עד ה-7 במרץ 2017

רואים לכם בכוכבים, התחזית השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת את הצפוי לך על הכול ומראש... האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בנסיון להבין את מניעי האחרים, כיוון שכוכב התקשורת יושב אצלכם בבית של תת מודע ומאפשר לכם להבין את האחרים גם ללא מילים.
0
0
רואים לכם בכוכבים תחזית שבועית מה-1 עד ה-7 במרץ 2017
רואים לכם בכוכבים תחזית שבועית מה-1 עד ה-7 במרץ 2017

 רואים לכם בכוכבים, התחזית האסטרולוגית השבועית שלך, לשבוע שבין התאריכים: 01 עד ה-07 במרץ 2017. בואו לקרוא ולדעת את כל הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע:  אתם רגישים יותר מתמיד בגלל העובדה שלמרות כל המאמצים שלכם אתם עדיין לא מובנים לאחרים כפי שהייתם רוצים, וכל מלאכת ההסברים מורידה מכם אנרגיה.

מזל טלה
מזל טלה

█ מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

כוכבים משמעותיים בשמים נמצאים השבוע בבית תת ההכרה שלכם, כך שנראה שזה הזמן  להתכנס בתוך עצמכם.

אנשים וחברים קרובים באים אליכם בדרישות שלא תמיד אתם יכולים לעמוד בהם ולכן מומלץ לכם בזמן הזה לקחת לעצמכם פסק זמן למחשבה ולהחליט שאתם מתייחסים לכל האירועים בפרופורציה ובעיקר לפי סדרי עדיפויות שיתאימו לצרכים האישיים שלכם בזמן הזה.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

לאחרונה יוצא לכם להיות מעורים יותר מבחינה חברתית וזאת בגלל ריבוי כוכבים שנמצא במקום המקושר עם המעמד החברתי שלכם.

זה הזמן לבחון מחדש את האירועים ולהגיד לעצמכם שהגיע הזמן לשינוי דפוסי חיים וחשיבה. נראה שקשה לכם בשותפויות השונות בחייכם ובעיקר, במקום בו אתם מבלים ביום יום בגלל הצורך שלכם לחלוק עם האחרים כל דבר שיש לכם רצון לבעלות אישית עליו.

מזל תאומים
מזל תאומים

מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

אתם נמצאים בתקופה שבה חשוב לכם מאוד למצב את הקריירה שלכם כפי שהייתם מבקשים לעצמכם. מאחר וכוכב התקשורת נמצא גם הוא כרגע בבית הקריירה שלכם והוא גם הכוכב המזוהה עם המזל שלכם.

מומלץ לכם לחכות במידה ואתם צריכים להגיע להחלטות ורק בעוד כחודש יהיה נכון להחליט מה אתם עושים. כל הצעה שתתקבל עכשיו עלולה להשתנות ולכן הכי נכון עבורכם זה לחכות.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

נראה שהשבוע הקרוב ימצא אתכם עסוקים בצורך שלכם ללמוד כדי להשתלם ולקבל על עצמכם אחריות שתביא אתכם בעתיד לקידום מקצועי שאתם מעוניינים בו. כמו כן, קשרים עם מקומות רחוקים ואנשים ממקומות אחרים יכולים לעזור לכם בשדרוג עצמכם.

ייתכן והדבר יהיה כרוך בנסיעות שעדיין אינכם יודעים כיצד תעמדו בהם, אך נראה שעם הייעוץ הנכון תצליחו לצבור לעצמכם את הניסיון הנכון להצליח.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מרגישים שהרבה דברים בחייכם צריכים להשתנות ואתם עובדים על כך. למרות שהדברים באים לכם בנקל מבחינת יחסים וקשרים עם אנשים, הרי שברמה האישית אתם מתעמתים עם צעירים מכם ואף פחדים צפים ועולים כיוון שאתם צריכים להגיע להחלטות.

יש לכם צורך לנסוע למרחקים על מנת להתאוורר ולצבור אנרגיות חדשות ובדרך זו ליזום לעצמכם התחלות חדשות.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

זוהי תקופה מאוד עמוסה אצלכם בנושאי שותפויות ויחסים אישיים שאף מלווה בהמון חוסר וודאות וסימני שאלה וזה בעיקר בגלל הניגוד שבו אתם נמצאים בחייכם.

בדרך כלל אתם אנשים מאוד פרקטיים אך הפעם נראה שכוכב נפטון משפיע עליכם ומבלבל את היכולת שלכם להגיע ליציבות רגשית. מומלץ לכם לנסות להבין מה התיקון שלכם בשלב זה שבחייכם ובהתאם לכך לפעול.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

זהו זמן שבו עליכם לתת את הדעת לנושא הבריאותי. חשוב מאוד שתתחזקו את הבריאות הפיזית שלכם בדיוק כשם שנוהגים במכונית אהובה.

אל תזניחו את כל הקשור בטיפוח הגוף והנפש. זוהי תקופת מבחן כיצד אתם משווקים את עצמכם להצלחה בפני אנשים המתאימים לכם מבחינה אישית ומקצועית. הגיע הזמן שלכם לעבור תקופה זו בדרך הטובה ביותר. אל תיזמו פגישות עסקיות – חכו עד לאחר חג הפורים.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בתקופה האחרונה היו פעמים רבות שבהם הרגשתם שאתם רוצים להתרחק מכולם על מנת שתוכלו להמשיך בתכניותיכם באין מפריע. זה הזמן שלכם לבדוק עם עצמכם מה אתם רוצים לעשות בהמשך ואיך אתם רוצים לקדם את עצמכם.

יש לכם עכשיו יכולת טובה יותר מבעבר ליצור לעצמכם התחלות חדשות ולהשקיע ממיטב זמנכם בדרכים יצירתיות על מנת לעזור לעצמכם להתמודד עם המציאות החדשה שלכם.

מזל קשת | צילום ארכיון
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

הכוכב יופיטר המקושר אתכם נמצא בנסיגה בבית החברים והחברה שלכם , כך שייתכן ואתם נמצאים עכשיו במקומות בהם אתם מרגישים שאתם נדרשים שאין לכם חשק ללכת למקומות שבעבר נתנו לכם תחושת סיפוק.

אנשים שבעבר היו חברים אכזבו אתכם ונראה שהציפיות שלכם די לא באו על סיפוקם. ולמרות הכל, האנשים הקרובים לכם בבית ובמשפחה זקוקים לכם ונראה שאתם חייבים לתת להם את הזמן הדרוש.

מזל גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר) | צילום ארכיון
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

אתם יכולים לטפוח לעצמכם על השכם בכל הנוגע להצלחה שלכם בחיי המשפחה.

כוכבים רבים נמצאים בבתים של הסביבה הקרובה והמשפחה שלכם ונראה שאתם ממוקדים וחלק נרחב מהתכניות שהיו לכם עד היום מתגשמות ואתם מוצאים את עצמכם מרוצים מההתנהלות שלכם. עכשיו הגיע הזמן לשאול את עצמכם האם הגיע הזמן גם לשדרג את עצמכם מבחינת מקום המגורים.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

אתם ממשיכים להיות מוטרדים מענייני היחסים האישיים שלכם עם הקרובים לכם וגם מענייני כספים ולעתים לא יודעים מה קודם למה, מאחר והכול קשור האחד בשני.

כוכבים משמעותיים נמצאים כרגע בבית הכספים שלכם וזה הזמן עבורכם לקחת עזרה חיצונית על מנת שתוכלו לבדוק את כל הנתונים בעין בוחנת. הקשיבו לאינטואיציה שלכם בבואכם לקבל החלטות כיוון שנראה שהפעם אתם לא אובייקטיביים.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

אתם נמצאים עכשיו בזמן של התחלות חדשות ובעיקר מבחינה כספית ולכן מומלץ לכם להיות מאוד קשובים לכל האירועים הסביבתיים כיוון שעכשיו סוף סוף יש לכם הזדמנות להיפתח למקומות חדשים ומעניינים.

יש לכם תחושת סיפוק מכל ההתנהלות האישית שלכם ונראה לכם שהנה סוף סוף יש מענה לנושאים חדשים ומשמעותיים שעד היום הייתם מאוד רוצים לממש אותם והנה עכשיו ההזדמנויות מגיעות אליכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן