הורוסקופ | צילה שיר-אל

רואים לכם בכוכבים תחזית מה-3 עד ה-9 במאי 2017

רואים לכם בכוכבים, התחזית השבועית שלך, אם את/ה רוצה לדעת את הצפוי לך על הכול ומראש... האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. למרות שאתם שרויים בעיצומן של התחלות חדשות. למדו לקחת הכול בפרופורציה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות.
0
0
רואים לכם בכוכבים תחזית שבועית מה-3 עד ה-9 במאי 2017
רואים לכם בכוכבים תחזית מה-3 עד ה-9 במאי 2017

 רואים לכם בכוכבים, התחזית האסטרולוגית השבועית שלך, לשבוע שבין התאריכים: 03 עד ה-09 במאי 2017. בואו לקרוא ולדעת את כל הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש… האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: אתם במצב רגשי עדין השבוע למרות שאתם שרויים בעיצומן של התחלות חדשות. למדו לקחת הכול בפרופורציה, כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

השבוע אתם נמצאים במצב שבו כל הקשור לתחום המקצועי והכלכלי של חייכם נוטה להיות מדאיג.

יש לכם התלבטויות כיצד אתם צריכים להמשיך ולהתנהל מבחינה כספית כיוון שמצבכם השתנה ואתם נמצאים בסיטואציות נוספות שדורשות מכם התייחסות מחודשת. כדי להירגע קצת מהקשיים, מומלץ השבוע לנסוע לטייל ולפנק את עצמכם – היזהרו מנטייה לעבור את הגבול אותו הצבתם לעצמכם.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

האנשים בסביבה הטבעית שלכם חווים את ההתפתחויות החדשות בחייכם באהדה. נראה שאתם נמצאים בנקודת צומת שבה אתם נדרשים להגיע להחלטות יותר משמעותיות ביחס להתחייבויות של חייכם ולהמשיך קדימה בדרך שהיקום מתווה לכם.

מארס כוכב האנרגיה שנמצא בבית הכספים שלכם , ייתן לכם את הכוח והעוצמה הפיזית לעמוד בכל המטלות הכלכליות אותם תציבו לעצמכם.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

נראה שהשבוע הקרוב יגרום לכם להיות יותר מכונסים בעצמכם וזאת בגלל שהשמש בשמיים נמצאת בבית המקושר עם תת ההכרה והמודע של חייכם.

ייתכן ותרגישו צורך להבין את המניעים הפנימיים שלכם ויהיו פעמים בהם תשאלו את עצמכם שאלות ולא תניחו לעצמכם עד אשר תבינו ותקבלו תשובות עומק. חוסר הוודאות בעבודה לא מוסיף לכם את השקט אותו אתם מבקשים לעצמכם ולכן מומלץ לכם לבקש עזרה.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

תיאלצו בשבוע הקרוב להתמודד ולהחליט החלטות קשות בעבודה בגלל העובדה שנמאס לכם מהלחץ בו אתם חשים. נסו לצאת קצת יותר כיוון שהפן החברתי ייצוגי שלכם יהיה במיטבו.

ייתכן ותכירו אנשים חדשים שיעזרו לכם בשעותיכם הקשות. השתדלו להשקיע יותר בבית ובחברים, כיוון שהם אלה שיהיו לצדכם בשעת הצורך . במידה ותאלצו לחתום על התחייבויות חדשות, עשו זאת לאחר סיום נסיגת הכוכב מרקורי.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

במידה ואתם זקוקים לאישורים ממקום העבודה שלכם על יכולותיכם, הרי שבתקופה הקרובה תוכלו לעמוד בכל הקריטריונים הנדרשים.

נראה שהדברים יגיעו אליכם עם הרבה מאמץ ושום דבר לא יגיע בקלות כפי שהייתם רוצים. ההתלבטויות תהיינה כאלה שבהם תידרשו להחליט החלטות משמעותיות ונראה שעובדות אלה יגרמו לכם בשבוע הקרוב להתפרצויות רגשיות בעיקר על רקע היחסים הבין אישיים.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

זהו שבוע מצוין עבורכם שבו אתם יכולים לתרום מהידע העשיר ומהעשייה המבורכת שלכם גם לאחרים.

הדקדקנות שלכם תעזור לכם לעמוד בכל התוצאות האפשריות מול הקרובים לכם, שלמרות שגם כאשר אתם נותנים מעצמכם את המקסימום, נראה שעדיין ימצאו את הנקודות החלשות שלכם שיכולות להחליש אתכם. זהו שבוע של קצב מהיר ולעיתים אף מהיר מדי בגלל הצורך בהחלטות זריזות.

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

התחום הרגשי ממשיך להפתיע אתכם ואף להיות חסר יציבות. בתוככם אתם מחפשים יציבות ושגרה שטובה לכם.

ייתכן והשבוע תהיו ערים יותר לצורך הפנימי שלכם להבין כל דבר לעומק וגם לקבל תובנות ביחס להתנהגות של אחרים אליכם. במקום לקחת על עצמכם אשמה שאינה במקומה, מומלץ לכם להתרחק קצת ולתכנן נסיעה / בילוי במקום מרוחק שימלא לכם את מצברי האנרגיות.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

אתם מאוד ביקורתיים וחסרי סבלנות לאחרונה ועובדה זו יכולה לגרום לכם לחיכוכים עם האחרים או אף לגרום להם להרגיש דחויים. התנהגות זו באה בגלל כוכב מרקורי שנמצא כרגע בנסיגה בבית העבודה שלכם.

אתם עלולים להיכנס לעימותים שבתקופות רגילות הייתם נמנעים מלהיכנס אליהם. הפעם נראה שאתם חייבים לקחת אחריות על כל הנושאים היותר בעייתיים מבחינתכם, ולטפל בהם כראוי.

מזל קשת | צילום ארכיון
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

אתם עוברים תקופה מאוד קשה מבחינתכם כיוון שאתם מרגישים שאתם נושאים בעול כבד אישי , מקצועי ומשפחתי.

נראה שכולם סומכים עליכם שתסדרו את העניינים ולמרות שאתם רוצים להרגיש שהנה אתם משריינים קצת זמן בשביל עצמכם, הרי שהחיים סוחבים אתכם לכיוונים שונים ואתם חייבים לרצות את האחרים לפני שאתם מטפלים בנושאים שלכם. עובדה זו מתסכלת למדי ואתם חייבים ללמוד לפעול בפרופורציה הנכונה.

מזל גדי (22 בדצמבר עד 19 בינואר) | צילום ארכיון
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

היזהרו מלהיות רכושניים השבוע כלפי אנשים הקרובים אליכם רגשית. זוהי נטייה טבעית אצלכם לרצות להיות בשליטה אך נראה שלא תמיד היא פועלת לטובתכם אלא מקוממת נגדכם את האחרים ובשל כך היא עלולה ליצור מתחים וריבים.

מסוף השבוע אתם יכולים להרשות לעצמכם לחוות זמן מהנה עם השפעות טובות לטווח הרחוק. נסו לבטא את הרגשות שלכם בצורה יצירתית המתאימה ומיוחדת רק לכם.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בענייני בית, משפחה והסביבה הקרובה. עליכם להיזהר מלפעול באימפולסיביות בנושאים ששיקול הדעת הוא חשוב במיוחד.

ברמה העקרונית אין לכם סבלנות לאלה שלוקחים את זמנכם ומנסים להיצמד אליכם יותר מדי מבלי לאפשר לכם את המרחב אליו אתם שואפים ולכן, חשוב ביותר שאת דעותיכם הפרטיות תשמרו לעצמכם ולא תשתפו בהם את האחרים, אלא אם כן אתם חייבים בכך.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

הוצאות חדשות מעבר לתכנון ידאיגו אתכם מכיוון שאתם רגילים למסגרת מסודרת והנה בתקופה האחרונה אתם חייבים לחרוג ממנהגכם.

מסוף השבוע מומלץ לבדוק בשנית את הנתונים ולעשות הערכה מחדש. בשבוע הקרוב תהיו עסוקים באופן מוחלט בשיפוץ / שיפור הקיים במסגרת הביתית שלכם ויתעורר בכם הצורך לעשות סדרים חדשים. נראה שהקרובים לכם תומכים בכל תוכניותיכם וישתפו איתכם פעולה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן