חדשות כאן ישראל מדינת ישראל בת 69

ראש הממשלה: אנו מזניקים את ישראל לפסגות חדשות

ראש הממשלה מר נתניהו; "לצעירים בינינו העצמאות אולי נתפסת כדבר טבעי, דבר מובן מאליו, ואני אומר לכם: זכרו תמיד, עצמאות ישראל אינה מתנת חינם... נחנו מזניקים את מדינת ישראל לפסגות חדשות. הישגי העבר, נותנים לנו תקוות גדולות לעתיד... נניף כולנו בגאון את דגלנו. חג עצמאות שמח!"
0
0

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, ברך את כל אזרחי מדינת ישראל, לרגל חג העצמאות ופתיחת ארועי יום העצמאות ה-69 של ישראל. מעיקר דבריו; “הפרחנו שממות, קיבצנו גלויות – וכן, נאלצנו להילחם מלחמות. אבל על בסיס כל אלה, אנחנו מזניקים את מדינת ישראל לפסגות חדשות. הישגי העבר נותנים לנו תקוות גדולות לעתיד… נניף כולנו בגאון את דגלנו…”. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר‘.

לא בכל יום נראה בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל הנוכחי, שבע רצון, מרוצה ומאושר, על פי דבריו הישגי העבר של המדינה, נותנים לנו תקוות גדולות לעתיד.

ראש הממשלה מר נתניהו, המכהן כראש ממשלה במשך שתי תקופות כאשר הראשונה, בראשות ממשלת ישראל העשרים ושבע, בשנים; 1999-1996 והשנייה, שהחלה בשנת 2009 בראשות ממשלת ישראל השלושים ושתיים, הנמשכת עד היום הזה וככל הנראה בשל תפקודו והערצתם של אזרחי המדינה את אישיותו ותפקודו תמשך לעוד מספר שנים.

ראש הממשלה מר נתניהו: אנו מזניקים את מדינת ישראל לפסגות חדשות | עיבוד צילום: משה נעים© | צילום: וידאו: לע"מ.
ראש הממשלה מר נתניהו: אנו מזניקים את מדינת ישראל לפסגות חדשות | עיבוד צילום: משה נעים© | צילום: וידאו: לע”מ.

ראש הממשלה מר נתניהו, אמר היום (שני, ה’ באייר התשע”ז) בברכתו; “אזרחי ישראל היקרים,  ביממה האחרונה התייחדנו עם זכרם של גיבורי האומה – בנינו ובנותינו, שכוננו בגופם ובדמם את חירותנו הלאומית. בזכותם קמנו, בזכותם אנחנו חיים.

דורות של יהודים היו בגלות – ולנו יש בית.

ביממה הקרובה, נחגוג 69 שנות עצמאות בגאווה אדירה. משנה לשנה המדינה מתחזקת, מתקדמת, מבססת את מעמדה ככוח עולמי בולט. הישגיה עצומים – בביטחון, בכלכלה, ביחסי החוץ, בטכנולוגיה, במדע, בתרבות, בכל תחום. מדינות רבות רוצות ללמוד מאיתנו, והן מבקשות את קרבתנו.

עכשיו, לצעירים בינינו העצמאות אולי נתפסת כדבר טבעי, דבר מובן מאליו, ואני אומר לכם: זכרו תמיד, עצמאות ישראל אינה מתנת חינם. דורות של יהודים היו בגלות – ולנו יש בית. הפרחנו שממות, קיבצנו גלויות – וכן, נאלצנו להילחם מלחמות.

אבל על בסיס כל אלה – אנחנו מזניקים את מדינת ישראל לפסגות חדשות. הישגי העבר, נותנים לנו תקוות גדולות לעתיד.

נניף כולנו בגאון את דגלנו.

חג עצמאות שמח!”

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן