חדשות כאן ישראל קהילה

קניוני עופר תומכים בקהילת הלהטב -המחאה נמשכת היום

הפוסט המאוייר אותו העלתה קבוצת קניוני עופר, עושה שימוש במשחק מילים בשם המותג; "עופר" וכתוב בפוסט; "לא משנה אם אתה אוהב את עופר או עופרה לכל אחד מגיע במבי קטן" ◄ הפוסט בתמיכה בקהילה הלהטבית זכה לאלפי תגובות ושיתופים ברשתות החברתיות ◄ האגודה למען הלהטב, פתחה את אירועי המחאה הלהטבית כשהציבה הבוקר הזה בשעה 10:00, מאהל מחאה בשדרות רוטשילד בעיר תל אביב, מפגינים חסמו מאוחר יותר בתל אביב את היציאה לנתיבי איילון דרומה ובכך גרמו לעומס תנועה כבד. בעיר ירושלים, שובשה התנועה באזור "כיכר פריז".
0
0
פוסט העופר שהעלתה קבוצת קניוני עופר
פוסט העופר שהעלתה קבוצת קניוני עופר

קבוצת קניוני עופר, העלתה פוסט תמיכה בקהילה הלהטבית (לסביות, הומואים, טרנסג’נדרים וביסקסואלים) התומך ב’שוויון בחוק הפונדקאות’ וב’זכות להיות הורים’ זאת לאחר שבשבוע שעבר אישרה הכנסת את חוק הפונדקאות המתוקן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הפוסט המאוייר אותו העלתה קבוצת קניוני עופר, עושה שימוש במשחק מילים בשם המותג; “עופר” וכתוב בפוסט; “לא משנה אם אתה אוהב את עופר או עופרה לכל אחד מגיע במבי קטן“.

פוסט התמיכה בקהילה הלהטבית של קבוצת קניוני עופר, זכה לאלפי תגובות ושיתופים ברשתות החברתיות.

כידוע מקיימת היום (יום ראשון, י’ באב התשע”ח, ה-22 ביולי 2018) קהילת הלהטב את ‘יום מחאה נגד אי השוויון והאפליה’. במסגרת זו, שובתים ומפגינים ברחבי הארץ במחאה עובדים המשתייכים לקהילה וכן עשרות מקומות עבודה וחברות גדולות במשק, הודיעו, כי לאות סולידריות יתמכו בשביתה.

אירועים מרכזיים בהמשך היום של מחאת הלהטב;

  • 14:00 – מפגשים בבית הפתוח בעיר ירושלים ובבית הקהילות בעיר חיפה.
  • 17:00 מפגש מחאה ברחבת הספרייה בישוב אבן יהודה.
  • 18:30צעדת קהילת הטרנסג’נדרים מגינת לוינסקי אל כיכר רבין בעיר תל אביב.
  • 20:30 – ההפגנה המרכזית בכיכר רבין בתל אביב.

האגודה למען הלהטב, פתחה את אירועי המחאה הלהטבית כשהציבה הבוקר הזה בשעה 10:00, מאהל מחאה בשדרות רוטשילד בעיר תל אביב, מפגינים חסמו מאוחר יותר בתל אביב את היציאה לנתיבי איילון דרומה ובכך גרמו לעומס תנועה כבד.

בעיר ירושלים, שובשה התנועה באזור “כיכר פריז“.

 להט”ב | לסביות, הומואים, טרנסג’נדרים וביסקסואלים

להט”ב הם ראשי התיבות של; לסביות, הומואים, טרנסג’נדרים וביסקסואלים. המונח בא לתאר נטיות מיניות, זהויות מיניות ומגדריות שאינן הטרונורמטיביות ולכנסן לזהות אחת.

על פי ויקיפדיה בשנים האחרונות מקובלים גם הצירופים; להטב”ק (ק’ מציינת קוויר), או להטב”א (א’ מציינת אינטרסקס או א-מיניות), או השילוב להטבא”ק.

ונוסף לכך, קיים גם השימוש בראשי התיבות להטבפא”ק (פ’ מציינת פאנסקסואליות או פוליסקסואליות).

לעיתים מקובל להשתמש בביטוים כמו; הקהילה הגאה מכיוון שאין בהם ראשי תיבות הם לא מתארים מי יכולים ומי לא יכולים להשתייך לקהילה.

לסביות, הומוסקסואלים, ביסקסואלים וטרנסג’נדרים רבים רואים עצמם חלק מציבור אחד מסיבות של אחדות גורל ושותפות במאבק נגד כפיית תפקידי מגדר.

האפליה כנגד קבוצות אלו, נתפסת כנובעת מגורם משותף והוא כפייה של התפקידים המגדריים והמיניים הנפוצים על ידי כלל האוכלוסייה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן