צרכנות רפואת עיניים

קורין גדעון תוביל קמפיין עדשות המגע של Alcon®

הקמפיין הדיגיטלי של "לפידות מדיקל", נציגת Alcon® בישראל, מציג את מנחת תכנית הטלוויזיה "אנשים" ותכנית הדייטים החדשה "First dates" הטאלנטית קורין גדעון, המדברת על זוגיות ועל מציאת העדשות הנכונות והנוחות ביותר עבורה, תחת הסיסמא; "עדשות המגע אלקון - תרגישו נוח".
0
0
מנחת הטלוויזיה קורין גדעון, תוביל בשנית את קמפיין עדשות המגע של Alcon® | צילום: ישראל כהן | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©
מנחת הטלוויזיה קורין גדעון | צילום: ישראל כהן | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©

חברת בריאות העין המובילה בעולם חברת “לפידות מדיקל”, נציגת ®Alcon בישראל, משיקה בישראל, משיקה קמפיין דיגיטלי מקומי למותג Alcon® בכיכובה של הטאלנטית ומנחת הטלוויזיה קורין גדעון, מנחת תכנית הטלוויזיה “אנשים” ותכנית הדייטים החדשה “First dates”.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

קורין גדעון, מנחת התכנית “אנשים” בערוץ 2 שנבחרה לאחרונה להגיש גם את תכנית הדייטים החדשה ‘First dates’ נבחרה בשנית להוביל את קמפיין עדשות המגע של Alcon® חברת בריאות העין המובילה בעולם תחת הסיסמא; “עדשות המגע אלקון – תרגישו נוח“.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום FOUR, יעלה בדיגיטל בצורה רחבה דרך כלל האתרים המובילים, יוטיוב ורשתות חברתיות למשך חודש. הקמפיין כולל סרטון המציג את גדעון מדברת על זוגיות ומציאת האחד עבורה, בתור אחת שלא מתפשרת על נוחות.

מנכל לפידות מדיקל, יבואנית עדשות המגע “אלקון”, מר אילן לפידות, אומר; “אנו שמחים על בחירתה בשנית של קורין גדעון להובלת קמפיין מותג עדשות המגע Alcon®, המנחה קורין, מייצגת באופן מושלם את קהל לקוחותינו אשר מצד אחד צעיר ואוהב לחיות את החיים ומצד שני איכותי ולא מתפשר על נוחות”.

“אנו בטוחים, כי גם הפעם החיבור של קורין גדעון עם Alcon, יניב תוצאות נפלאות”. הוסיף וסיכם המנהל הכללי של חברת ‘לפידות מדיקל’ מר לפידות.

 אודות Alcon®

חברת Alcon® הינה חברת בריאות העין המובילה בעולם. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת ציוד, מכשירים כירורגיים, תרופות ומוצרי טיפוח לעין. כיום מוצרי חברת Alcon®, נמכרים ביותר מ- 180 שווקים ברחבי העולם. למעלה מ- 60 מיליון עדשות תוך עיניות של חברת Alcon® הושתלו בעולם במרוצת השנים.

במשך יותר מ- 65 שנים, חברת Alcon® מתמקדת, באמצעות יכולות הליבה שלה (מחקר, פיתוח, ייצור ומכירות) בעזרה לאנשים ברחבי העולם, כדי לשפר את יכולת הראייה שלהם. חברת Alcon® תורמת כ- 60 מיליון דולר בשנה, במזומן ובסחורה לפעולות צדקה ברחבי העולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן