תאונת דרכים | תנועה

צוותי מדא טיפלו בכ-748 פצועי תאונות דרכים השבוע

מראשית השבוע גם במהלך מה שכונה; 'שבוע הבטיחות בדרכים' נגרמו תאונות דרכים, בהם; 4 הרוגים שמותם נקבע בשטח ו-6 פצועים קשה ◄ מנתוני ארגון מגן דוד אדום, עולה, כי בשנת 2016, טיפלו צוותי מדא ביותר מ-79 אלף אירועי תאונות דרכים, בשנת 2015 ביותר מ-70 אלף ובשנת 2014 בכ-65 אלף ◄ מנכל מדא; "אנו רואים עליה במספר התאונות המטופלות על ידי מדא, מדי שנה, ואני קורא לציבור כולו' נהגים מכל סוג והולכי רגל כאחד: שמרו על חייכם...".
0
0
צוותי מגן דוד אדום בזירת תאונת דרכים בראשית השבוע | צילום: תיעוד מבצעי מדא
צוותי מגן דוד אדום בזירת תאונת דרכים בראשית השבוע | צילום: תיעוד מבצעי מדא

בצוותי מגן דוד אדום, החובשים והפאראמדיקים, נאלצו מראשית השבוע גם במהלך מה שכונה; ‘שבוע הבטיחות בדרכים’  יום (ראשון, כ”ג בחשוון  תשע”ז, 12.11) ועד היום (חמישי, כ”ז בחשוון  תשע”ז, 16.11) שעות אחר הצהריים, לטפל בכ-748 פצועים ב’תאונות דרכים’ כתוצאה ממאות תאונות דרכים, גדולות כקטנות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הוזעקו צוותי מגן דוד אדום, ל-753 אירועים של תאונות דרכים, בהם טופלו 748 פצועים, מהם 4 הרוגים שמותם נקבע בשטח, 6 פצועים קשה, 17 פצועים בינוני והיתר פצועים קל.

דובר מדא, מר זכי הלר, מסר לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי מסיכום האירועים השנתי עולה תמונה המלמדת על גידול במספר תאונות הדרכים המטופלות על ידי מדא משנה לשנה.

מנתוני ארגון מגן דוד אדום, עולה כי בשנת 2016, טיפלו צוותי מדא ביותר מ-79 אלף אירועי תאונות דרכים, בשנת 2015 ביותר מ-70 אלף ובשנת 2014 בכ-65 אלף.

מנכל מגן דוד אדום, מר אלי בין, אמר, כי; “ארגון מגן דוד אדום, ערוך בכל רגע נתון להעניק טיפול רפואי לפצועי התאונות בכבישים ולצערי גם השבוע, ב”שבוע הבטיחות בדרכים” הצטרפו למשפחת השכול של תאונות הדרכים ארבעה משפחות נוספות.

אנו רואים עליה במספר התאונות המטופלות על ידי מדא מדי שנה ואני קורא לציבור כולוף נהגים מכל סוג והולכי רגל כאחד; שמרו על חייכם, התחשבו באנשים האחרים המשתמשים בכביש או במדרכות וגלו קצת יותר סבלנות לאחרים בכביש. לפני הכל, צמצום מספר התאונות, זה בידיים שלנו כאזרחים”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן