בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה חדשות משה נעים

צביקה גנדלמן לא ראש העיר שלי – גם לא של תושבי חדרה

זה ראש עיר, זה? החצוף הזה, מבקש עוד 5 שנים מה שנקרא "בקטנה" והוא כותב; "לעוד חמש שנים של עשייה!"- ראבק, עשייה של מה? של במה שאתה חשוד? במה, נו, אין לך בושה. הוא גנדלמן, לא נעצר על גניבת גויאבות מעץ השכן, הוא לא נעצר על אי חגירת חגורת בטיחות? הוא נעצר לשבוע ימים והורחק שבועות ארוכים מבניין עיריית חדרה בחשדות חמורים מאד. מאד. הוא ראש העיר חדרה, גנדלמן, נעצר בחשד לעבירות שוחד בחירות, קבלת דבר במרמה, זיוף ועבירות נוספות. מדובר בעבירה שעונשה עד 5 שנות מאסר. פיס אוף קייק (Piece Of Cake) באמת?
0
0
צביקה גנדלמן, פותח את הפה
צביקה גנדלמן, פותח את הפה

צביקה גנדלמן הוא גם גנב? כן! הוא ‘גנב דעת’ כאשר הוא מפרסם את עצמו בתמונה המחמיאה לו, כי היא מלפני 5 שנים, כשהכריז בכל תרועה גדולה, כי בא לעירייה לנקותה מן השחיתות שדבקה בה תושבי חדרה, האמינו לו בלב שלם והוא נבחר בסופו של דבר על מצע של שקיפות וטוהר המידות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אצל גנדלמן, לא השתנה דבר… המים בנחל חדרה, המשיכו לזרום ב-5 השנים האחרונות, זכים ממש כמי גן עדן, כמעט ראויים לשחייה, לשתייה, לדייג…

חדרה, מעולם לא חוותה מחדל פינוי האשפה, מעולם לא הפכה להיות מזבלה עירונית, האשפה לא נערמה שבועות ארוכים בכניסות לבתי התושבים,

מחירי הארנונה לא עלו 5 שנים, כדי לממן משכורות יועצים חיצוניים הנוגסות ללא רחם ברווחת התושב, אין פקקים בעיר התנועה זורמת בקלילות…

גם אין דוחות חניה גם לא לנכים עם תו נכה, והם הנכים מתגלגלים בכיסאותיהם בעליצות אל החוף ומשם למימי הים ב‘נגישות’ ראויה…

כאשר יער חדרה, הפך המקום לנופש הכי רומנטי, נקי ומוריק ומוכן לקליטת אלפי נופשים…

שמעולם לא הוגשה תביעה ייצוגית על היטל השמירה… שהכניסה והיציאה משכונת גבעת אולגה בשבתות ובחגים וגם באמצע השבוע, זורמת, כמו סכין החותך בחמאה

… וגנדלמן, הוא מעולם לא שיקר בנושא שדה התעופה בחדרה, שכאשר יקום, ישמיע רק נגינת קולות שמימיים של מלאכים לתושבים 24 שעות ביממה…

הנדלן של תושבי בית אליעזר בפרט, ירקיע שחקים, תרתי משמע… את יתר ההבטחות, נשמור, יש לנו עוד חודשיים וחצי לבחירות.

אבל אחרי הליקוק השיטתי והדוחה של המקורבים שלו שזכו בצורה זו אחרת במנעמי השלטון של האיש שגם הוא לדבריו, טועה גם מבלי שהתכוון, בקיצור מבחינתו, הכל דבש.

אם כן, איפה העוקץ? או-אז מגיעים לתחתית ושם בדיוק אנו אוכלים את החרא. וואו, איזה כמות של “שיט“.

 כעת הקים לו גנדלמן, רשימה עצמאית בשם; “חדרה 1”. במה? ‘חדרה אחת’ במספר הכישלונות

תשאלו את תושבי עין הים (מטרד המטמנות), תשאלו את תושבי בית אליעזר (על הקרינה מעמודי החשמל של הפארק) תשאלו את סוחרי חדרה ברחובות הראשיים על עסקיהם המשגשגים…

תשאלו את תושבי נחליאל ששכונתם המתחרדת, כבר לא מרבד הקסמים… תשאלו את תושבי חדרה לגבי אוויר הפסגות שהם נושמים מתחנות הכח הפחמיות של “אורות רבין” המסנוורות וחונקות ילדים מאַסְתְּמָה-קצרת.

תשאלו את יאיר לפיד, למה אין אף מפלגה החפצה ביקרו של צביקה גנדלמן ולאחר שנזרק, נבעט שעות ספורות (!) ממפלגת “יש עתיד” חד וחלק, עוד היו לו גם טענות, כי אמרו לו “גופתך עוד לא התקררה…וזרקו אותי”.

הפסיכולוג בגרוש שלו (“סתאם” אין לו ואם כן), יהא אשר יהא, זיבל לו את השכל שנטע בו ביטחון, עצמי, כך שכעת הקים לו גנדלמן, רשימה עצמאית בשם; “חדרה 1“. במה? ‘חדרה אחת’ במספר הכישלונות.

בנושא גינון העיר, אני מקבל בהכנעה את השיפור הניכר, אבל תושבי חדרה, כזכור, בוחרים ורוצים באמת ראש עיר ולא גנן. אולי? מר גנדלמן, תיקח אחריות סוף סוף. לא! אה, השררה, הכבוד ההולך ונעלם. הבנתי.

זה ראש עיר, זה? החצוף הזה, מבקש עוד 5 שנים מה שנקרא “בקטנה” והוא כותב; “לעוד חמש שנים של עשייה!“- ראבק, המשך עשייה של במה? של במה שאתה חשוד? במה, נו, אין לך בושה.

הוא גנדלמן, לא נעצר על גניבת גויאבות מעץ השכן, הוא לא נעצר על אי חגירת חגורת בטיחות? הוא נעצר לשבוע ימים והורחק שבועות ארוכים מבניין עיריית חדרה בחשדות חמורים מאד. מאד.

 הצביעו בבחירות הקרובות לכל אחד מהמועמדים האחרים לראשות העיר חדרה ויש כאלה בשפע, כל אחד וכישוריו – אבל ‘רק לא צביקה גנדלמן’

גנדלמן, חזר ללשכתו “נישוקים וחיבוקים עם העובדים” והתנהג כמי שניצח בפעולה הרואית כשהשתחרר מציפורני הרוע רק עם כמה שריטות מהשהייה בשבי אצל החיזבאללה בקרב קשה בגבול הצפון.

הוא ראש העיר חדרה, מר גנדלמן, נעצר בחשד לעבירות שוחד בחירות, קבלת דבר במרמה, זיוף ועבירות נוספות. מדובר בעבירה שעונשה עד 5 שנות מאסר. פיס אוף קייק (Piece Of Cake) באמת?

האם אתה היית מחתן את בתך לאדם כזה? האם היית עושה איתו עסקים? אני אומר לכם שהוא נוסף למעלותיו גם שקרן, לפחות לגבי כותב שורות אלו. אבל זה פחות מעניין את הציבור, אולי…

אצל צבי גנדלמן לא השתנה דבר… אז הוא היה “בתנופה” אלא שהפעם אני מקווה שהציבור חכם יותר ויעיף אותו הביתה בתנופה אחת בקלפי.

ודי כבר; חשוד לכאורה, חשוד, נאשם, אסיר, כן אלה אם לא הבנתם; ראשי העיר חדרה ב-20 שנה האחרונות. די כבר. לא צריכים עוד זעזועים בשלטון המקומי של חדרה, אם יוחלט להעמידו לדין עוד פעם בחירות.

הצביעו בבחירות הקרובות לכל אחד מהמועמדים האחרים לראשות העיר חדרה ויש כאלה בשפע, כל אחד וכישוריו; אוהד מרחב, שירלי עודד, איקי צור, יניב דרי, גדי אריאלי – אבל ‘רק לא צביקה גנדלמן’. זוכרים?

מר צביקה גנדלמן, אתה לא ראש העיר שלי ולא תהיה בשום מצב וגם לא של תושבי חדרה ושכונותיה שומרי חוק, אולי של חלקם שקיבלו ג’ובים ותקציבים על חשבון כספי מסים של התושבים ועל חשבוני.

אני אתך אסגור את החשבון עם פתק אחד ביום הבחירות ‘רק לא צביקה גנדלמן’ ועשרות התושבים שומרי חוק? אל תתנו לו פרס. שימו פתק, אחרי פתק, אחרי פתק, כל מועמד אחר הראוי בעיניכם וההכרעה הדמוקרטית תקבע.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן