אינטרנט חדשות

פרופסור קרין נהון לתפקיד נשיאת איגוד האינטרנט

פרופ' נהון, הינה חוקרת, מרצה ופעילה ציבורית. היא מכהנת כפרופסור-חבר במרכז הבינתחומי הרצליה ובאוניברסיטת וושינגטון. תחומי המחקר המרכזיים שלה הם פוליטיקה ומדיניות של מידע ואינטרנט. נהון מהווה קול בולט ציבורית בתחומים הקשורים לאינטרנט ולחברה ובנוסף מכהנת כחברת הוועד המנהל בעמותת ויקימדיה והתנועה לחופש המידע.
0
0
פרופסור קרין נהון, נבחרה לתפקיד נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי |  צילום: רוברט מייסון
פרופסור קרין נהון, נבחרה לתפקיד נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי |  צילום: רוברט מייסון

חברת הוועד המנהל של  איגוד האינטרנט הישראלי, פרופסור קרין נהון, נבחרה אמש (שלישי, י”ב בטבת תשע”ז) על ידי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט לכהן כנשיאת האיגוד לשנת 2017. נהון, מחליפה את הגברת נאוה גלעד שלומוביץ’, הנשיאה היוצאת של האיגוד.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים ב’פייסבוק’ או בטוויטר

פרופסור נהון, הינה חוקרת, מרצה ופעילה ציבורית. היא מכהנת כפרופסור-חבר במרכז הבינתחומי הרצליה וב-אוניברסיטת וושינגטון. חיברה עשרות מאמרים אקדמיים, וספרה Going Viral שחוקר את התהליך של וירליות של המידע והשפעתו על החברה זכה בפרס האגודה הבינלאומיים למדעי המידע, פרס פינקלר, ופרס הספר המצטיין של איגוד הספרנים בארצות הברית. תחומי המחקר המרכזיים שלה הם פוליטיקה ומדיניות של מידע ואינטרנט.

פרופסור קרין נהון, הינה קול בולט ציבורית בתחומים הקשורים ל‘אינטרנט’ ולחברה – בין השאר מייעצת לוועדות בכנסת, מייצגת את ישראל בפורומים בין לאומיים ומכהנת כחברת הוועד המנהל ב‘עמותת ויקימדיה’ ו‘התנועה לחופש המידע’.

עם כניסתה לתפקיד, אמרה פרופסור נהון; “לכבוד לי לכהן כנשיאה של איגוד האינטרנט, אני מקווה שביחד עם חבריי לוועד המנהל והצוות המקצועי של האיגוד, נצעיד את האיגוד צעד נוסף קדימה בהיותו ארגון מוביל באינטרנט הישראלי, שקוף וערכי.

פרופסור קרין נהון; תפקידו של איגוד האינטרנט הוא להיות אחד משומרי הסף שמגנים על האינטרס הציבורי וחירויות הפרט

אני מודה לחברתי נאוה גלעד שלומוביץ’, הנשיאה היוצאת, על תרומתה הרבה לפעילות האיגוד כחברת ועד וכנשיאה. בתקופה בה הטכנולוגיה עוברת שינויים מהותיים, האינטרנט הופך להיות אחת מזירות המאבק העיקריות בין מדינות, חברות גלובליות ומקומיות ובעלי עניין אחרים.

תפקידו של איגוד האינטרנט הוא להיות אחד משומרי הסף שמגנים על האינטרס הציבורי וחירויות הפרט. האיגוד, ימשיך לקדם יוזמות מדיניות ציבוריות המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה”. סיכמה הנשיאה הנכנסת פרופסור קרין נהון.

ברכות מערכת ‘כאן נעים’ לפרופסור הגברת קרין נהון על בחירתה לתפקיד הנכבד נשיאת איגוד האינטרנט הישראלי לשנת 2017!

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן