חדשות בריאות מינויים במגזר הציבורי

פרופ’ יעקב בר ראש החוג לגינקולוגיה של אונ’ תל אביב

פרופסור יעקב בר, מכהן כמנהל אגף הנשים והיולדות ב'וולפסון' בעיר חולון, מזה כ-3 שנים ולפני כן, ניהל את היחידה לרפואת האם והעובר (היריון בסיכון) ◄דקאן אוניברסיטת תל אביב, פרופסור אהוד גרוסמן, אל פרופ' יעקב בר; "המינוי לראש החוג לגינקולוגיה של אוניברסיטת  תל אביב, אושר מועצת החוג לגינקולוגיה ומיילדות והוא החל מ-1.09.2017 למשך שנתיים".
0
0
פרופ' יעקב בר מונה לראש החוג לגינקולוגיה של אונ' תל אביב ברקע הודעת דיקאן הפקולטה לרפואה על המינוי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
פרופ’ יעקב בר | ברקע: הודעת דיקאן הפקולטה לרפואה על המינוי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מנהל אגף הנשים והיולדות ב’וולפסון’, פרופסור יעקב בר, מונה באחרונה לראש החוג לגינקולוגיה ומיילדות של אוניברסיטת תל אביב. זאת לאחר שדקאן אוניברסיטת תל אביב, פרופסור אהוד גרוסמן, כתב אל פרופ’ יעקב בר, מנהל אגף הנשים והיולדות ב’וולפסון’ בעיר חולון, כי; “המינוי לראש החוג לגינקולוגיה של אוניברסיטת  תל אביב, אושר מועצת החוג לגינקולוגיה ומיילדות והוא החל מ-1.09.2017 למשך שנתיים”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

פרופסור יעקב בר, מכהן כפרופסור מן המניין בחוג לגינקולוגיה ומיילדות של אוניברסיטת תל אביב משנת 2005. בין השנים; 2010-2013 פרופסור בר, כיהן כיושב ראש החברה ל’רפואת האם והעובר‘.

 פרופ’ יעקב בר, מומחה להיריון בר סיכון, מחלות כלי דם בהיריון, יתר לחץ דם, מחלות כליה, קרישיות יתר בדם…

דוברת וממונה על ההסברה של המרכז הרפואי ’וולפסון בעיר חולון, הגב’ מיכל ויינשל שיינמן, מסרה לפורטל מסרה ל’פורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה כי; פרופסור יעקב בר, מכהן כמנהל אגף הנשים והיולדות ב‘וולפסון’ בעיר חולון, מזה כ-3 שנים ולפני כן, ניהל את היחידה לרפואת האם והעובר (היריון בסיכון).

פרופסור יעקב בר, נחשב מומחה להיריון בר סיכון, מחלות כלי דם בהיריון, יתר לחץ דם, מחלות כליה, קרישיות יתר בדם, ומומחה ל‘אולטרסאונד מיילדותי וגינקולוגי’.

פרופסור יעקב בר, הינו בוגר הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב, החוג להנדסה ביורפואית של הטכניון והחוג להנדסה כימית של אוניברסיטת בן גוריון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן