עפולה רפואה דחופה

מדא, טיפל בצעירה כבת 25, נכוותה מ’מים רותחים’ בגפיים בעיר עפולה

היום אחר הצהרים (שישי) בשעה 13:32, דווח למוקד מדא מרחב גלבוע, על צעירה כבת 25 שנכוותה בגפיים ממים רותחים. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו אל ביתה, העניקו לה טיפול רפואי ראשוני וקריטי ואחר פינו אותה עם כוויות באורח בינוני באמבולנס מגן דוד אדום אל 'המרכז רפואי העמק' בית חולים הממוקם בין גבעת המורה לעיר עפולה.
0
0
 צעירה נכוותה ממים רותחים בגפיים בעיר עפולה | צילום: אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
 צעירה שנכוותה ממים רותחים
צעירה כבת 25 שנכוותה היום אחר הצהרים (שישי, כ”ח בשבט התשע”ז) ממים רותחים בגפיים פונתה על ידי מגן דוד אדום אל בית החולים העמק במצב בינוני.
  רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.
דובר מגן דוד אדום תת-מגן מר זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; היום (שישי) אחר הצהרים בשעה 13:32, דווח למוקד מגן דוד אדום מרחב גלבוע, על צעירה כבת 25 שנכוותה בגפיים ממים רותחים בביתה.
חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו אל ביתה, העניקו לה טיפול רפואי ראשוני וקריטי ואחר פינו אותה עם כוויות באורח בינוני באמבולנס מגן דוד אדום אל ‘המרכז רפואי העמק’ בית חולים הממוקם בין גבעת המורה לעיר עפולה.
0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן