כאן תל אביב-יפו

פסטיבל שבועות בגינת דובנוב תל אביב, 30 במאי מהבוקר

מפיקה ומנהלת פסטיבל שבועות בגינת דובנוב הגב' ידידה בר צבי; "השנה (מחר, ג') נציין את חג השבועות בעיר תל אביב באירוע ענק שיביא מגוון עצום של פעילויות, בילוי, עשייה והשתתפות של המבקרים. גם הפעם הקונספט שנבחר הוא הבאת הכפר אל העיר תוך התייחסות לפעילויות רבות ומגוונות המזוהות עם חג השבועות. הכניסה חופשית!!!
0
0
פסטיבל שבועות בגינת דובנוב תל אביב, 30 במאי 16:00-10:00 | צילום: יחסי ציבור עיריית תל אביב.
פסטיבל שבועות בגינת דובנוב תל אביב, 30 במאי 16:00-10:00 | צילום: יחסי ציבור עיריית תל אביב.

עיריית תל אביב יפו, מנהל קהילה תרבות וספורט, מזמינה את הציבור לפסטיבל שבועות 2017: ‘מן הכפר אל העיר’. האירוע יתקיים בעיר תל אביב, ב-גינת דובנוב (בקטע המשתרע בין שני המלכים, דוד ושאול) היום (שלישי, ערב חג השבועות, ה  בסיון התשע”ז, 30 במאי, 10:00 – 16:00).

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

בין הפעילויות: מגלשות מים, מגלשת רחוב עם אבובים ומגלשות לתינוקות, בימת ביכורים, אקרובטיקה אווירית וקרקע, ביג בנד אקורדיונים, מופע אופרת סבון (סימפוניית בועות מטורפת, צמד באבלישס יוצא להרפתקה מבעבעת עם חפצים, מוזיקה וכמובן המון בועות סבון) “דרך הלחם“; טחינת גרעינים, הכנת בצק ואפייה, הכנת פיתות; הפרדת הגרעינים מהשיבולים וטחינתם לקמח, לישת הבצק ואפייה בטאבון.

  פסטיבל שבועות בגינת דובנוב – הבאת הכפר אל העיר

סימפוניית בועות מטורפת | צילום: יחסי ציבור עיריית תל אביב.
סימפוניית בועות מטורפת | צילום: יחסי ציבור עיריית תל אביב.

מפיקה ומנהלת פסטיבל שבועות בגינת דובנוב הגב’ ידידה בר צבי; “השנה נציין את חג השבועות בעיר תל אביב באירוע ענק שיביא מגוון עצום של פעילויות, בילוי, עשייה והשתתפות של המבקרים. גם הפעם הקונספט שנבחר הוא הבאת הכפר אל העיר תוך התייחסות לפעילויות רבות ומגוונות המזוהות עם חג השבועות.

הפסטיבל, יכלול פעילויות מים לכל המשפחה; מגלשות מים לכל הגילים וכן מגלשת רחוב עם אבובים, כמו כן, המבקרים, ימצאו במתחם סדנאות מגוונות; סדנת בועות סבון, סדנת אפייה, במת ביכורים ומגוון פעילויות נוספות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן