כאן נתניה מופעים

פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות 2017, מהשבוע ביום ג’

פסטיבל הליצנים הבינלאומי בעיר נתניה, יתקיים השבוע בימים שלישי ה-15 באוגוסט וחמישי ה-17 באוגוסט, בין השעות 19:30-22:30 ברחבי העיר נתניה ◄הגב' שושנה (צ'וצ'י) זילברברג, חברת מועצת העיר נתניה, הממונה על התרבות והאירועים בעיריית נתניה;; "הצלחתו של הפסטיבל והמשכו הטבעי זו השנה הרביעית, משקפים ללא ספק את מדיניות העיר לקידום התרבות ברמה המקומית וברמה הארצית.
0
0
'פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות 2017' חוזר החל מאמצע השבוע | כרזת האירוע, דוברות עיריית נתניה
‘פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות 2017’ חוזר החל מאמצע השבוע | כרזת האירוע, דוברות עיריית נתניה | עיבוד צילום: שולי סונגו

‘פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות 2017′ חוזר החל מאמצע השבוע (יום ג’, כ”ג באב התשע”ז) מופעי הפסטיבל שכבש את תושבי המקום מתקיים בנתניה, זו השנה הרביעית, יתקיימו בימים שלישי ה-15 באוגוסט עד חמישי ה-17 באוגוסט 2017, בו ישולבו עשרות מופעי ליצנות בכיכר העצמאות, הפקות מקור ובכורה במיוחד עבור הפסטיבל.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

יצוין, כי ב‘היכל התרבות נתניה’ יפתח השנה ‘פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות’ את שעריו ליותר ויותר אמנים מתחומי התיאטרון, על מנת להביא רפרטואר חדש ומרתק של מופעים והצגות ליצנות, מופעים ישראליים ומחוץ לארץ.

המארגנים, מבטיחים, הפיקו עוד חוויה מהנה ומלאת שעשוע, כי המופעים, יעמיקו את חוויית הצופה מהצגות ה‘ליצנות’ – עם הרבה הומור ושטות. שלושה אומנים מובילים ובולטים מצרפת, בלגיה וקנדה, שיגיעו לביקור ב’פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות’ יפגינו אף הם את כישוריהם בכיכר העיר נתניה.

זאת לצד הצגות בכורה והפקות מקור מיוחדות ומופעי רחוב ושילובים מיוחדים של מוזיקה, מחול, תיאטרון ואומנות לכל המשפחה, להנאת הקהל הרחב. הכניסה לציבור הרחב, חופשית.

█ ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר; “פסטיבל הליצנות, הינו חלק מחגיגת אירועי קיץ תוססת

הגב’ שושנה (צ’וצ’י) זילברברג, חברת מועצת העיר נתניה, הממונה על התרבות והאירועים בעיריית נתניה; “פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות בישראל כבר הפך למסורת אהובה בעיר ויחגוג את שנתו הרביעית בעיר נתניה בחגיגה גדולה של מופעים והצגות ליצנות בשילוב אמנים ישראלים רבים ואורחים מרחבי העולם.

הפסטיבל שיתקיים הן בהיכל התרבות העירוני ובכיכר העצמאות החדשה, תוך התאמת המופעים לכל המשפחה, ישלב טכניקות וז’אנרים מגוונים מעולם הליצנות המודרנית.

חברת מועצת העיר נתניה, הגב’ זילברברג, מוסיפה ואומרת, כי; “הצלחתו של הפסטיבל והמשכו הטבעי, זו השנה הרביעית, משקפים ללא ספק את מדיניות העיר לקידום התרבות ברמה המקומית וברמה הארצית.

זוהי עוד הפקה מקורית של העיר נתניה במסגרת השנה כולה, ברחבי העיר, לרווחת התושבים והמבקרים מכל רחבי הארץ. אני מזמינה את כולם להגיע ולקחת חלק בחוויה ססגונית, מצחיקה ומהנה”. סיכמה הגב’ זילברברג.

ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר; “פסטיבל הליצנות, הינו חלק מחגיגת אירועי קיץ תוססת שאנו מקיימים, בימים אלה בנתניה, אירועים במגוון סגנונות הפונים לכל הגילאים; מסיבות רחוב, אירועי חוצות, מופעים של האמנים הטובים בארץ, קונצרטים, מתחמי הפנינג ב’שכונות נתניה’ ועוד.

כל אלה מצטרפים לעוגני התרבות בעיר, היכלי התרבות עם רפרטואר עשיר של הצגות, ה’“פלנתניה” – מרכז מדע חלל ותרבות’ על שם מדראמה, המוזיאון העירוני, המרכז הבינלאומי לכלי הקשה “טרמולו“, המרכזים
הקהילתיים בשכונות ושפע של פעילויות בחוצות לרווחת התושבים ואורחינו מהארץ ומחו”ל”.

ראש העיר נתניה הגב’ פיירברג-איכר, קראה לציבור התושבים להצטרף ל”חוויה מעצימה, מרגשת ומצחיקה בפסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות”.

אל התוכניה המלאה של מופעי ‘פסטיבל נתניה הבינלאומי לליצנות 2017’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן