סקס | Sex

פין, נשים: הגודל לא קובע אלא האטרקטיביות הכוללת שלו

לרוב ה’נשים’ לא ממש אכפת בכלל, מאורכו של הפין שלך ◄ מדענים, קבעו, כי הפין הגדול בעולם הוא באורך של 13.5 אינץ’ שהם 34.20 ס"מ ◄ לגברים ב’קונגו’ יש את גודל הפין הממוצע הגדול ביותר בעולם ◄ הפין הגדול ביותר בממלכת החי, שייך ל-לווייתן הכחול והוא נע בין 2.4 ל- 3 מטרים, הו... לוויתנית מאושרת או אומללה.
0
0

בינינו, תמיד חשבנו שמה שהדאיג גברים במשך עשרות שנים היא המחשבה, כי נשים מדרגות את המראה של הפין (The human penis) על פי אורך הפין והגודל שלו. אך לנשים זה לא ממש אכפת. ולמעשה, נשים הרבה יותר מתעניינות ב’מראה הפין שלך’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במחקר אשר נערך לאחרונה, עולה, כי האטרקטיביות הכוללת של הפין, דורגה כגורם החשוב ביותר ואחריו המראה של שיער הערווה. העור סביב אזור איברי המין ומראה העטרה (פין), היו במקום השלישי בקביעת איכויות הפין על פי הנשים שהשתתפו בסקר.

העיתונאית לורה מיטשל מהאתר הבריטי Daily star, ניסתה להשיב על הסקרנות הנשית ואולי יותר מכל על השאלה המטרידה של הגברים כבר עשרות בשנים בעניין אורך הפין ואנו נפתח בחדשות טריות ומעודדות ובצפירת הרגעה ממנה, עולה, תרתי משמע, כי לרוב ה’נשים’ לא ממש אכפת בכלל, מאורכו של הפין שלך.

העיתונאית מיטשל, הביאה מספר עובדות מעניינות על פין, ולמה הנשים חושבות שהגודל לא קובע אלא רק האטרקטיביות הכוללת שלו;

█ פין הגדול בעולם הוא באורך של 13.5 אינץ’ שהם 34.20 ס”מ

★ פאניקה הפין (Koro’תסמונת קורו’ המוכרת כ”התכווצות הפין, היא תסמונת חרדתית-פסיכיאטרית תלוית תרבות, שנצפית  בעיקר בדרום-מזרח אסיה ובאפריקה. תסמונת זו, מאופיינת באמונה פתאומית של האדם, כי איבר מינו מתכווץ פנימה אל תוך בטנו ובעקבות זאת עלול למות, למרות היעדר כל שינוי פיזי באיברי מינו.

התופעה יותר נפוצה עד כדי היסטריה המונית ביבשת אפריקה ובמזרח הרחוק, שבה גברים מאמינים, כי חבריהם נמצאים בסכנת הכחדה בגלל ’תסמונת קורו’ (Koro). אגב; בארצות הברית וביבשת אירופה, תופעת קורו – Koro, מוכרת כ”סינדרום נסיגת איבר המין“.

★ אימפוטנציה היא עילה לגירושין ב- 24 מדינות בארה”ב.

★ 30% מן הגברים מעל גיל 15, נימולים.

★הפין הטבעי הקטן ביותר שנמדד בעולם: 5/8 אינץ’ (שהם 16 מ”מ).

★ יש גברים הנולדים עם שני פינים, מצב זה נקרא; Diphallia. ה’דיפאליה’ הנה תופעה נדירה מאוד.

★ כפית של נוזל זרע, מכילה 7 קלוריות.

★ גבר יגיע לשפיכה במהלך חייו בממוצע 7,200 פעמים.

★ מהירות השפיכה/פליטת הזרע, הממוצעת מגיעה עד לכדי 28 קמ”ש.

★ אורגזמה הגברית נורמלית, נמשכת כ-6 שניות.

★ הפין למעשה, התחיל כמו; דגדגן. הפין, הממוצע, נמדד באורך של 3-4 ס”מ מן הקצה ועד לבסיס.

★ גברים ב’קונגו’ יש את גודל הפין הממוצע הגדול ביותר בעולם.

★ מדענים, קבעו, כי הפין הגדול בעולם הוא באורך של 13.5 אינץ’ שהם 34.20 ס”מ (אינץ’ אחד שווה ל־2.54 סנטימטרים).

★ האורך הממוצע של הפין הזקוף הוא 5.2 אינץ ’(13.12 ס”מ).

★ האורך הממוצע של איבר מין גברי רפוי הוא 3.6 אינץ’ (9.16 ס”מ) 5.2 אינץ’ (13.24 ס”מ) כאשר רפוי אך מתוח.

★ ההיקף הממוצע של הזין, כשהוא זקוף הוא 4.6 אינץ ’(11.66 ס”מ) ו -3.7 אינץ’ (9.31 ס”מ) כאשר רפוי.

★ הפין הגדול ביותר בממלכת החי, שייך ל-לווייתן הכחול והוא נע בין 2.4 ל- 3 מטרים ( הו… לוויתנית מאושרת או אומללה).

█ גודל זה לא הכל – הנשים יותר מעוניינות בהיבטים אחרים של הפין שלך

אורך הפין, אשר נראה, כי הגברים אובססיביים לגביו דורג רק כשישי בחשיבותו על ידי הנשים שהשתתפו במחקר. המיקום והצורה של פתיחת השופכה, המקום שבו השתן יוצא מהגוף, דורג כפחות חשוב בחזות הכללית של הפין.

מחקר זה, נערך בהשתתפות 105 נשים בקבוצות גיל שונות (16-20, 25-30, ו-40-45 שנים) אשר התבקשו למלא שאלון סטנדרטי. הנשים התבקשו לדרג את החשיבות של 8 היבטים הפין, כולל היקף, אורך, המראה הקוסמטי.

הנשים, נשאלו עד כמה חשוב בעיניהם כל אחד משמונה היבטים שונים של פין בסולם של 5 נקודות החל מאוד חשוב (1) כדי מאוד חשוב (5).

הנשים דרגו גם שיער ערווה ואת העור סביב אזור איברי המין כגורמים חשובים וכן את אורך הפין, היקפו של הפין, מיקום וצורה של פתיחת השופכה, צורה של העטרה, מראה של כיס האשכים, צורה של עור הפין, הופעת שיער ערווה, ומראה קוסמטי כללי.

לדברי החוקרים, הממצא ממחקרים קודמים אשר הגיעו למסקנה, היא כי רוב הנשים לא מחשיבות את גודל הפין, מכיוון שרוב הנשים מרוצות מגודל איבר המין של בן הזוג שלהם”. בתרבויות שונות נהוגה מילה, שהיא כריתת העורלה העוטפת את ראש הפין.

יש הנוהגים כן כמסורת דתית (כמו; יהודים) או מתוך מניע תרבותי או בריאותי-מניעתי (כמו בארצות הברית), ויש העושים זאת מטעמיאסתטיקה והיגיינה.

█ מוזיאון המוקדש אך ורק ל… פין

ברחבי העולם נושא ה’פין’ תופס מקום לא מבוטל ומייחסים לו חשיבות בתחומים שונים. כך למשל, באי איסלנד, יש מוזיאון המוקדש אך ורק לפין. אם תרצו להרחיק לכת עד לסין בעיר בייג’ינג, יש מסעדה המתמחה בהגשת מאכלי פסטיבל הפין. לא הרחק משם ביפן, נערך מדי שנה פסטיבל המקדש את הפין והפוריות; Kanamara Matsuri הפסטיבל, הידוע גם כ”מצעד הפין הוורוד” או הפסטיבל של פין הפלדה “פאלוס“.

הפסטיבל נערך מדי שנה בהיכל Kanamara ב-קוואסאקי, יפן. התאריכים המדויקים לקיום המצעדים משתנים: החגיגות העיקריות נופלות על יום ראשון הראשון בחודש אפריל. הפאלוס, כנושא המרכזי של האירוע, משתקף באיורים, ממתקים, ירקות מגולפים, קישוטים, ומצעד.

פסטיבל של הפאלוס פלדה” מתקיים מדי האביב בהיכל (Kanayama (金山 神社 ,Kanayama J ה-) ב Kawasaki, אשר ב-יפן.Kanamara Matsuri מתמקדת מקדש כבד-פין מקומי.

האגדה מספרת, כי על שד קנאי, חד שיניים, התחבא בתוך הנרתיק של אישה צעירה. השד, התאהב ונשך פין של שני צעירים בליל כלולותיהם. לאחר שהאישה ביקשה עזרת נפח, אשר עצב ה”פאלוס ברזל” לשבור את השיניים של השד, אשר הוביל את העיגון של הפריט.

אגדה זו בשפת אינא פורסמה בשם; “האי של נשים” על ידי בזיל הול צ’מברליין Kanayama, התפילות היו פופולריות בעיקר בקרב זונות שביקשו להתפלל להגנה מפני מחלות מין המועברות במגע  איתן.

מקורו של הפסטיבל ב”תקופת אדו” (1603 – 1867הזונות, נהגו להתפלל במקדש זה לקבלת הגנה מפני מחלות מין. מאז התפתח פסטיבל ה-Kanamara Matsuri לחגיגות לקידום הפוריות, נישואים הרמוניים ואף למשוך תשומת לב ובאטרקציה תיירותית ומשמש גם לגיוס כספים – תרומות למחקר בנושא ’מחלת האיידס’ (HIV).

עוד על פי ויקיפדיה, המילה; “פין” משמשת בטקסטים פורמליים, כגון; ספרי ביולוגיה, אך בלשון הדיבור נפוצה ממנה לאין שיעור מילת הסלנג; “זַיִן“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן