ביקור הנשיא דונלד טראמפ פוליטי מדיני

משה פייגלין: בנימין נתניהו הצליח להפוך את טראמפ לאובמה בריבוע

משה פייגלין, יו״ר מפלגת זהות: "מדובר בתסריט ידוע מראש: כפי שהתרענו, נתניהו לעולם לא יתן לשגרירות האמריקנית לעבור לירושלים... נשיא ארה״ב מר טראמפ, מזהה שאין לישראל עניין בשינוי כוון מדיני ולכן לא נותרה לו ברירה אלא להמשיך במדיניות קודמו. אך כמו שרון וההתנתקות – גם טראמפ, ילך עם זה עד הסוף...".
0
0
משה פייגלין, רקע: חומות ירושלים העתיקה משמאל: מגדל דוד | עיבוד צילום: שולי סונגו©
משה פייגלין, רקע: חומות ירושלים העתיקה משמאל: מגדל דוד | עיבוד צילום: שולי סונגו©

בעקבות הדיווחים, כי נשיא ארצות הברית מר דונלד טראמפ, החליט סופית שלא להעביר את השגרירות האמריקנית ליְרוּשָׁלַיִם, אמר היום (רביעי, י”ד באייר התשע”ז), יושב ראש ‘מפלגת זהות’ מר משה פייגלין, כי; “מר נתניהו, הצליח להפוך את טראמפ לאובמה בריבוע”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

מר פייגלין, המשיך ותקף; “מדובר בתסריט ידוע מראש: כפי שהתרענו – נתניהו לעולם לא יתן לשגרירות האמריקנית לעבור ליְרוּשָׁלַיִם…”

״כפי שהתרענו שוב ושוב בעבר, נתניהו, הוא זה שהכשיל את העברת השגרירות האמריקנית לירושלים ואת התוצאות כולנו רואים עכשיו בשטח.

█ בזכות נתניהו וממשלת הימין, אנו צפויים מעתה ללחץ אמריקני ובינלאומי

נשיא ארצות הברית מר דונלד טראמפ, מזהה שאין לישראל עניין בשינוי כוון מדיני ולכן, לא נותרה לו ברירה אלא להמשיך במדיניות קודמו. אך כמו אריק שרון וההתנתקות – גם טראמפ, ילך עם זה עד הסוף.

בזכות נתניהו וממשלת הימין, אנו צפויים מעתה ללחץ אמריקני ובינלאומי הולך וגובר לביצוע מהלך מדיני בעל תוצאות הרסניות לישראל.

נתניהו בירך על בחירתו של מר טראמפ – ובפועל הפך אותו לאובמה בריבוע. את המחיר נשלם כולנו…״. סיכם מר משה פייגלין יושב ראש ‘מפלגת זהות’.

█ מפלגת זהות

זהות, או בשמה המלא “זהות – תנועה ישראלית יהודית” היא מפלגה ישראלית שהוקמה בשנת 2015 על ידי משה פייגלין. המפלגה מציגה עצמה כ”תנועה ישראלית יהודית הדוגלת בחרות, ושואפת לתיקון החברה והעולם מתוך נאמנות לא-לוהי ישראל“.

שורשיה של “זהות” בתנועה “זו ארצנו“, שהוקמה ביולי 1994 בידי משה פייגלין ושמואל סקט, כדי ליצור גל מחאה ציבורי נרחב נגד יישום הסכמי אוסלו, ובקבוצת מנהיגות יהודית, שהוקמה בסוף שנות ה-90 של המאה ה-20 על ידי פייגלין ואחרים והיוותה, החל משנת 2000, סיעה פנים מפלגתית בתוך הליכוד ופקדה אלפים רבים של מתפקדים לתנועה.

לוגו 'זהות'
לוגו ‘זהות’

פייגלין עצמו התמודד מספר פעמים על ראשות הליכוד ועל מקום ברשימתה לכנסת. בבחירות 2013 נבחר פייגלין לרשימת הליכוד לכנסת ושימש מטעם המפלגה כסגן יושב ראש הכנסת בכנסת התשע עשרה. לקראת הבחירות שהוקדמו ל‘כנסת העשרים’ הודיע פייגלין על כוונתו להתמודד שוב על ראשות הליכוד אך לבסוף פרש מהמירוץ.

בפריימריז לרשימת המועמדים הוא נדחק למקום לא ריאלי ברשימת המפלגה. כתוצאה ממהלכים אלו פייגלין, הודיע ב-5 בינואר 2015 על פרישתו מהליכוד והקמת מפלגה חדשה בשם “זהות” וזו נרשמה רשמית אצל רשם המפלגות מאוחר יותר באותה שנה. הוועידה הראשונה של המפלגה התקיימה ב-28 בפברואר 2017.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן