גלריית כאן ישראל גלריית מדע חקלאות ישראל יום הדבורים העולמי תערוכות | מוזיאונים

‘פארק חקלאות ישראלית’ התערוכות היום וגם מחר

"פארק החקלאות הישראלית" יתקיים בחול המועד סוכות, היום ומחר, 27-26 בספטמבר, 2018 בדגש על אחריות כלפי בעלי החיים ואחריות כלפי המזון שאנו אוכלים; תערוכות מרהיבות של פרחים, פירות וירקות, מבוך צמחים ענק, תהלוכת בובות ענק של בעלי חיים בסגנון עדלאידע, הצגות תאטרון של "אורנה פורת", סדנאות הפעלה לילדים, מופע של הכבש ה- 16 ועוד ועוד.
0
0

משרד החקלאות, פותח הבוקר, רביעי (י”ז בתשרי התשע”ט) ומחר חמישי (י”ז בתשרי התשע”ט), את שעריו במסגרת חול המועד סוכות התשע”ט ומזמין את הציבור ל”פארק חקלאות ישראלית”, שני ימים שיחשפו בפניכם חקלאות מהי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

השנה התערוכות תהיינה בדגש אחריות;  ‘אחריות לאימוץ אחראי של בעלי החיים’ אשר ביומיום הם מעניקים לנו אהבה וכעת תורנו להעניק להם בחזרה וכן ‘אחריות כלפי המזון שאנו אוכלים’.

פארק חקלאות ישראלית - תערוכות של משרד החקלאות
פארק חקלאות ישראלית

בימים הפתוחים תוצג בנוסף חקלאות עכשווית, תלמדו כיצד דבורים מייצרות דבש, תתרשמו מתועלת מוצרי החלב לבריאותנו, תתחברו לצמחים ואל עולם החי באמצעות חוויה ומשחק, תלמדו על הדברה ביולוגית, תצפו בתצוגה מרהיבה של פירות טרופיים ובתערוכה ענקית של פירות, ירקות ופרחים ססגוניים.

תהלוכה שמחה וצוהלת של בובות ענק של בעלי חיים בסגנון תהלוכות עדלאידע, תכניס אותנו לאווירת החג.

המבקרים ב”פארק החקלאות הישראלית” יוכלו גם ליהנות מהצגות תיאטרון אורנה פורת, מסדנאות לילדים ולכל המשפחה; אוהל פרפרים, חיות זוהרות, סדנאות יצירה, שתילה אורבנית ועוד.

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי כמו כן, יוכלו המבקרים ליהנות מ”מבוך חי צומח” חידון חמיצר במתחם צמחים חסכוני במים, משחק אינטראקטיבי עם משקפי “מציאות מדומה“, מתחם של התרבות הבדואית בה תתרשמו מהאירוח הבדואי, סדנאות ועוד.

שר החקלאות חבר כנסת אורי אריאל; “במסורת ישראל, חג הסוכות מסמל יותר מכל את סוף עונת הגשמים והחקלאים אוספים מן השדה את כל התוצרת החקלאית.

לכן, זוהי שמחה גדולה. זכינו במשרד החקלאות לארח אתכם ושהנכם האושפיזין במשרד שלנו. כמו כן, חג הסוכות, הינו העת להודות לה’ על הטוב ועל השפע שיש לנו בארץ הזו – כפי שנאמר – “טוֹבָה הָאָרֶץ מְאֹד מְאֹד. חג שמח”.

“פארק חקלאות ישראלית” יתקיים יומיים בחול המועד סוכות, היום, יום רביעי (י”ז בתשרי התשע”ט) ומחר חמישי (י”ז בתשרי התשע”ט) ב-קריה החקלאית, מטה משרד החקלאות ופיתוח הכפר בעיר ראשון לציון.

הכניסה חופשית (אינה כרוכה בתשלום. הציבור מוזמן. תינתן הכוונה במקום למתחמי החניה וכן הסעות לנכים. בילוי נעים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן