חדשות בריאות

ערב מקצועי ל-250 מתנדבי ועובדי מדא בבית חולים הדסה

בערב עיון מקצועי ומיוחד שנערך בבבי"ח הדסה עין כרם לקחו חלק כ-250 חובשים ופאראמדיקים, עובדים ומתנדבים של מד"א ושמעו מגוון הרצאות בתחום קבלת החלטות במצבים מסכני חיים, פגיעות בעלי חיים ופגיעות חזה מבכירי הרופאים ב'הדסה' ◄ מנכל מגן דוד אדום, מר אלי בין; "אין ספק שערב עיון זה שהתקיים בבית החולים הדסה, מגביר את היכולות המקצועיות של עובדי ומתנדבי מדא ומחזק את הקשר בין צוותי מדא לבית החולים שאליו הם מפנים חולים ופצועים רבים".
0
0
ערב מקצועי מרתק ל-250 מתנדבי ועובדי מגן דוד אדום במרכז הרפואי הדסה בירושלים
ערב מקצועי מרתק ל-250 מתנדבי ועובדי מגן דוד אדום במרכז הרפואי הדסה בירושלים | צילום: דוברות מדא

בערב עיון מקצועי שהתקיים בבי”ח הדסה עין כרם שבעיר ירושלים בהשתתפות למעלה מ- 250 מתנדבי ועובדי מגן דוד אדום, עברו החובשים והפראמדיקים הרצאות העשרה, ביניהן, הרצאה מפי דר’ קובי אסף, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בנושא קבלת החלטות במצבים מסכני חיים, פגיעות בעלי חיים ארסיים וכלבת. לאחר מכן, האזינו המשתתפים להרצאה מקצועית בנושא; ‘חבלות חזה’ מפי דר’ עוזי יזהר, יושב ראש  החוג לכירורגיה-מחלקת לב חזה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

מטרת הכנס שהופק בהובלת ראם נעימי פאראמדיק מדא ורכז ההדרכה של מטה המתנדבים היא להעמיק את הידע של אנשי הצוות הרפואי של מדא המגיעים לזירות אירוע בהם יש פגועים עם פציעות חמורות המסכנות את חייהם.

הכנסים הללו הם חלק מתכנית רב שנתית של שיתוף פעולה בין מדא לבתי חולים בעיר ירושלים.

דר’ קובי אסף, מנהל המחלקה לרפואה דחופה ב’בית חולים הדסה’; “הרפואה הדחופה בנויה מ- 2 מרכיבים חיוניים שמשולבים זה בזה, מדא שהוא הטיפול הקדם בית חולים והמשך הטיפול במחלקה לרפואה דחופה.

חשוב להבין שזה רצף אחד שבו הטיפול בחולה מתחיל כשמגיעים אליו הביתה ומסתיים בזה שמביאים אותו לבית החולים.

מנכל מדא, מר אלי בין; בארגון מדא, לומדים ומתפתחים כל העת מתוך מטרה ל’הציל חיים’ במקצועיות וביעילות המרבית

שילוב הידיים והשיתוף פעולה הוא חיוני ביותר ואנחנו רואים במגן דוד אדום חלק אינטגרלי מאתנו. האינטראקציה מחוץ לעבודה חשובה, במפגשים בכלל ובמפגשים מקצועיים בפרט שבהם אפשר לשוחח על דברים, להעשיר ולרענן ידע אצל אנשי מדא“.

שלמה פטרובר, מנהל מרחב מדא ירושלים; “אני גאה במאות עובדי ומתנדבי מרחב ירושלים של מגן דוד אדום, שהגיעו לכנס המקצועי שהתקיים בבית חולים הדסה והראו שוב את העובדה שהמקצועיות והעמקת הידע היא ערך עליון עבורם. למדא, יש שיתוף פעולה מדהים וחשוב עם בתי החולים בעיר ירושלים“.

מנכל מגן דוד אדום, מר אלי בין; “בארגון מדא, לומדים ומתפתחים כל העת מתוך מטרה ל’הציל חיים’ במקצועיות וביעילות המרבית. אין ספק שערב עיון זה שהתקיים בבית החולים הדסה, מגביר את היכולות המקצועיות של עובדי ומתנדבי מדא ומחזק את הקשר בין צוותי מדא לבית החולים שאליו הם מפנים חולים ופצועים רבים.

אני רוצה להודות להנהלת בית החולים בראשות פרופ’ זאב רוטשטיין על שיתוף הפעולה הטוב ועל הכנס המקצועי המעשיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן