כאן נתניה מינויים במגזר הציבורי פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

עיריית נתניה בחרה בגב’ סיגל שמבירו לתפקיד דוברת העירייה

גב' סיגל שמבירו היא בוגרת בית הספר ‏שרת נתניה, בעלת תואר שני במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. בעבר לפני כ-13 שנה, ערכה את המקומון 'חדשות נתניה' ושימשה דוברת עיריית רמת גן, בתקופת כהונת ראש העירייה לשעבר צבי בר. לאחר מכן, היה דוברת 'תיאטרון הבימה'. כיום גב' סיגל שמבירו, תושבת הישוב תל מונד שליד נתניה. נשואה למר שניר זהבי.
0
0
סיגל שמבירו שנבחרה לתפקיד דוברת עיריית נתניה | צילום יחץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
סיגל שמבירו שנבחרה לתפקיד דוברת עיריית נתניה | צילום יחץ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עיריית נתניה בחרה בגב’ סיגל שמבירו לתפקיד דוברת עיריית נתניה. היא ילידת ה- 3 בדצמבר 1978, בוגרת בית הספר ‏שרת נתניה, בעלת תואר שני במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן. בעבר לפני כ-13 שנה, ערכה את המקומון ‘חדשות נתניה’ ושימשה דוברת עיריית רמת גן, בתקופת כהונת ראש העירייה לשעבר צבי בר. לאחר מכן, היה דוברת ‘תיאטרון הבימה’. כיום גב’ סיגל שמבירו, תושבת הישוב תל מונד שליד נתניה. נשואה למר שניר זהבי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

אין ספק, כי המינוי של הגב’ שמבירו כדוברת והמומנה על ההסברה של עיריית נתניה והעומדת בראשה הגב’ מרים פיירברג-אכר, אשר “נפל בעיתוי ובתקופה רגישה” שבה המליצה המשטרה להעמיד לדין את ראשת העירייה בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, הוא בלשון עדינה מורכב.

יאמר מיד, כי  הפרקליטות טרם הכריעה בנושא האם להעמיד לדין את הגב’ מרים פיירברג-אכר ויהיה זה מוזר אם תעשה זאת דווקא ב‘שנת בחירות לרשויות המקומיות’ הנכנסת ממש בימים אלו..

נושא הדוברות וההסברה של עיריית נתניה היה במרבית השנים האחרונות פגום. דווקא העיר שרשמה הישגים רבים בהתפתוחתה, עד אשר לפני כ-6 שנים הגיחה הדוברת הגב’ שני ישראלי שהמשיכה את המהפכה החיובית בתחום יחסי התקשורת של העיריה/ פיירברג לאחר עזיבתו של הדובר הנערץ ומוכשר מר קובי ברדה.

לפני כשנה, עזבה הגב’ ישראלי, לתפקיד נחשק יותר של ניהול מערך דוברות חברת עמידר. מאז ועד היום, היה נדמה, כי עיריית נתניה, דווקא בתקופה בה נזקקה הגב’ מרים פיירברג לדוברות נמרצת ויעילה, היא נאלצה להסתפק ב”דוברות לייט” שנוהלה בידי ממלאת מקום דוברות עיריית נתניה הגב’ מיכל שחף.

כזכור לפני כ-3 חודשים, נבחרה לתפקיד דוברת עיריית נתניה הגב’ אורלי נעים  (אין כל קשר משפחתי לכותב שורות אלו) אולם זו, הפתיעה-הדהימה כעבור יום אחד כשהודיעה על “התפטרותה” התמוהה עד עצם היום הזה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן