כאן נתניה

עורך ‘נתניה’ צבי ליבר, שאג כאריה ופתח במנוסה כצבי

עיריית נתניה: "רואים בחומרה תביעות שווא מצד גורם המציג עצמו כעיתונאי ומפר כמעט כל כלל עיתונאי..." ◄ עורך דין יורם מושקט; "אני יודע מה זה עיתון, עיתונים נסגרים, מקומונים נסגרים, חינמונים נסגרים. העירייה, צריכה לדעת לאיזה מקומות להפנות את הכסף הציבורי. זה לא עיתון, זה אוסף טוקבקיסטים".
0
0
עורך 'נתניה' צבי ליבר, שאג כאריה ופתח במנוסה כצבי מימין ראש העיר מרים איכר פיירברג | עיבוד צילום: שולי סונגו©
עורך ‘נתניה’ צבי ליבר, שאג כאריה ופתח במנוסה כצבי מימין ראש העיר מרים איכר פיירברג | עיבוד צילום: שולי סונגו©

עיריית נתניה והעומדת בראשה הגברת מרים פיירברג-אכר, רשמו הבוקר הבוקר (ראשון, ט’ בשבט התשע”ז) הישג בבית המשפט המחוזי בעיר לוד כאשר בעל המקומון אותו מכנה העירייה עלון בשם; ‘נתניה’, מר צבי ליבר משך את עתירתו כנגד עיריית נתניה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

במסגרת עתירתו דרש מר ליבר, כי עיריית נתניה, תפרסם מודעות מטעמה בעלון בו הוא מפרסם מודעות כפי שנוהגת העירייה לעשות באופן שוטף בתקשורת המקומית והארצית. לאחר ששמע ליבר את עמדת בית המשפט ואת העובדות שהציגה העירייה,  החליט ליבר למשוך את עתירתו וחזר בו מדרישתו.

  עורך דין יורם מושקט: ‘נתניה’ של צבי ליבר, . זה לא עיתון, זה אוסף טוקבקיסטים…”

עורך דין יורם מושקט, ממשרד יורם מושקט ושות` אחד המשרדים המובילים בארץ בדיני תקשורת ולשון, אשר ייצג את עיריית נתניה, הבהיר במהלך הדיון; “אני יודע מה זה עיתון, עיתונים נסגרים, מקומונים נסגרים, חינמונים  נסגרים. העירייה, צריכה לדעת לאיזה מקומות להפנות את הכסף הציבורי. זה לא עיתון, זה אוסף טוקבקיסטים“.

מעיריית נתניה, נמסר באמצעות היחצן עופר רוזנבאום, כי; “אנשי העירייה רואים בחומרה את תביעות שווא וכל ניסיון להצגת מצג שווא מצד גורם המציג עצמו כעיתונאי ומפר כמעט כל כלל עיתונאי.

על אף שהעירייה התייחסה ברצינות וענתה מפורטות לכל אחד מהשאילתות ש”עלונו” (כך מכנה אותו העירייה) עיתונו של מר ליבר, שיגר בשבועות האחרונים, בחר ליבר לפרסמם בהתאם להשקפתו אם בכלל.

במקרים רבים, העלון הפוליטי, הפך לכלי להפצת תעמולה נגד ראש העיר נתניה. עיריית נתניה, לא תאפשר הפקרות וביזוי שמה ובעלי התפקידים בה ותפנה לרשויות, כדי לאכוף עמידה בהוראות החוק וכללי מועצת העיתונות“.

צבי ליבר (50), בעל משרד בעיר בתחום הייעוץ הפיננסי ויזם נדל”ן, הוא המוציא לאור ועורך של המקומון בן פחות משנה ששמו; “נתניה“. לא מכבר התבטא בראיון לעיתונאי הוותיק חיים ביאור מעיתון אגודת העיתונאים בתל אביב; “אני פרסמתי תחקירים על עיריית נתניה ועל קשריה עם קבלנים עוד לפני עיתון ’הארץ’, אבל הכתבות בעיתון הזה בהחלט תרמו לפתיחת חקירת המשטרה, שאני מקווה, כי תביא לניקוי אורוות רציני במקום הזה”.

מאז קריאת התיגר הפוליטית/ עסקית הזו, התגלעו בין צבי לידר וראשת עיריית נתניה האשמות הדדיות שהגיעו עד לפתחו של בית המשפט.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן