גבר | Man חדשות בריאות סרטן

סרטן: גבר הגיע הזמן שתשקיע בבריאותך כמו באוטו שלך

אז מהיום שים לב למה שנכנס לך לפה תזיז את עצמך, תהיה חכם בשמש, אל תעשן, זה כבר לא מגניב, אם אתה שותה אז מבלי לאבד את הפאסון, אל תתעצל וגש לאבחון בזמן. אם תשקיע בעצמך, אתה והבייבי שלך תיסעו יחד לעבר השקיעה עוד הרבה שנים.
0
0
האגודה למלחמה בסרטן, יוצאת בקמפיין פרסומי: "גבר הגיע הזמן שתתחיל להשקיע בבריאותך כמו באוטו שלך" | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
האגודה למלחמה בסרטן, יוצאת בקמפיין פרסומי: “גבר הגיע הזמן שתתחיל להשקיע בבריאותך כמו באוטו שלך” | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

האגודה למלחמה בסרטן, יוצאת בקמפיין, חדש עם קריאה לגברים לאמץ המלצות בריאותיות להפחתת הסיכון לחלות ב’סרטן’ ולהשקיע בעצמם. הקמפיין שעולה תחת הסיסמה; “חשבת פעם במה אתה משקיע יותר, באוטו או בגוף שלך?”

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הקמפיין הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום ‘גיתם BBDO ופונה לגבר, הקורא עם המסרים הבאים; אתה עושה את כל הטיפולים בזמן, רוחץ ומאכיל אותו רק בטוב ביותר, נזהר שלא יקבל אפילו שריטה… הגיע הזמן שתתחיל להשקיע ככה גם בעצמך.

אז מהיום שים לב למה שנכנס לך לפה, תזיז את עצמך, תהיה חכם בשמש, אל תעשן, זה כבר לא מגניב, אם אתה שותה אז מבלי לאבד את הפאסון, אל תתעצל וגש לאבחון בזמן. אם תשקיע בעצמך, אתה והבייבי שלך, תיסעו יחד לעבר השקיעה עוד הרבה שנים.

הקמפיין החדש, יעלה באמצעות מודעה (ראה צילום כאן למעלה) בעיתונים ובמגזינים הפונים לגברים וביניהם למשל; בלייזר, the marker, כלכליסט, גלובס ומדורי ספורט בעיתונות היומית וכן ברשתות החברתיות.

קרדיטים לקמפיין; משרד פרסוםגיתם BBDO, סמנכל קריאיטייב – שרון רפאל, צוות קריאיטייב – דניאל לי ורדי ו-מיכל פרי, סמנכל לקוחות – יונתן רגב, סופרווייזר – אודליה שטרן, תקציבאית – עדי צור, אחראית מדיה האגודה למלחמה בסרטן – הגב’ מאיה פלדבלום.

█ האגודה למלחמה בסרטן

האגודה למלחמה בסרטן, הינה מוסד ללא כוונות רווח, הפועלת רק הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו.

תרומות אלו מאפשרות לאגודה לממן פעולות שבכוחן להציל חיים וביניהן; מסעות הסברה להגברת המודעות לדרכי המניעה של מחלות סרטן.

הפרויקטים נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן