בית נעים טיפים צרכנות

סיר הסירים או איך לבחור סיר הבישול האידיאלי

איך נתאים בבואנו לבחור את סיר הבישול האידיאלי, הסיר לצרכי הבישול, רכיבי הסיר, התאמה לסוג הכיריים, עמידות הסיר לאורך זמן על כל הקושיות האלה ועוד תקבלו את התשובות המועילות באדיבות עדי דנון, מנכ"ל חברת Paldinox המייבאת את מותג כלי הבישול קוצ'ינה מיה.
0
0
סיר הסירים או איך לבחור סיר בישול | סיר של 'קוצ'ינה מיה | צילום: עדי קראוס
איך לבחור סיר הבישול האידיאלי | סיר של ‘קוצ’ינה מיה | צילום: עדי קראוס

רובנו משקיעים מאות שקלים על סיר בישול שישרת אותנו נאמנה לטווח ארוך, אך מה צריך לדעת בבואנו לבחור סיר? למה צריך לשים לב? איך נתאים בבואנו לבחור את סיר הבישול האידיאלי, הסיר לצרכי הבישול, רכיבי הסיר, התאמה לסוג הכיריים, עמידות הסיר לאורך זמן ועוד על כל הקושיות הללו תקבלו את התשובות המועילות באדיבות מר עדי דנון, מנכ”ל חברת Paldinox, המייבאת את מותג הסירים ‘קוצ’ינה מיה’ המסביר ועונה על כל מה שצריך לדעת כשבוחרים סיר בישול… ממש סיר הסירים;

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

  • התאמת הסיר לצרכי הבישול; הגדירו לעצמכם אילו כלי בישול אתם צריכים. אם אתם נוהגים לבשל ארוחות משפחתיות גדולות לעתים קרובות, מומלץ לרכוש סירים גדולים, אך אם אתם מבשלים לאדם אחד או שניים, כלי בישול בגודל בינוני או קטן יספיק בהחלט. אם אתם אוהבים מזון צלוי, אז כדאי לרכוש פלטת גריל בריאותית, ולמי שאוהב לבשל תבשילי דגים או ממולאים, הסוטאז’ יהווה כלי בישול אידיאלי.
  • רכיבי הסיר; יש להקפיד שכלי הבישול אינם מכילים חומרים מזיקים או מתכות כבדות, עופרת, קדמיום ו-FFOA, שעלולים לזלוג למזון. בשוק, קיימים סירים מחומרים שונים, ויש לוודא, כי כלי הבישול מצופה בציפוי איכותי, חזק ועמיד.
סיר של 'קוצ'ינה מיה | צילום: עדי קראוס
סיר של ‘קוצ’ינה מיה | צילום: עדי קראוס
  • התאמה לסוג הכיריים; חשוב לוודא שהסיר שברצונכם לרכוש, מתאים לסוג הכיריים בבית. תחתית אינדוקציה מתאימה לכל סוגי הכיריים, אך לא להפך. לעתים קרובות, סירים פשוטים אינם מתאימים לכיריים העובדים בטכנולוגיית אינדוקציה, וחשוב לבדוק את התאמת הסיר טרם הקניה.
  • עמידות הסיר לאורך זמן; מומלץ לבחור בסירים חזקים ועמידים, אשר ישרתו אתכם לאורך זמן ויהיו עמידים בפני שחיקה. סירים בציפויי טיטניום, למשל, חומר החזק יותר מפלדה ובעל עמידות גבוהה, יבטיח ליהנות מכלי הבישול במשך שנים רבות.

█ להקפיד שכלי הבישול אינם מכילים חומרים מזיקים או מתכות כבדות, עופרת, קדמיום ו-FFOA

בבואכם לבחור את סיר הבישול האידיאלי, כדאי גם לבחור בסיר קל לניקוי, שבעת הצורך גם ניתן להדיחו במדיח הכלים. יש היום פתרונות כמעט להכל, ניתן אפילו למצוא סירים שניתן להכניס לתנור ולחמם בטמפרטורה גבוהה, מה שמאפשר גמישות ובישול מגוון של מאכלים.

כמו כן, חשוב לרכוש סיר ממותג איכותי, העומד מאחורי כלי הבישול שלו ומעניק אחריות וחלפים בעת הצורך.

המידע הובא באדיבות עדי דנון, מנכל חברת Paldinox המייבאת את מותג כלי הבישול קוצ’ינה מיה. להשיג ברשתות ובחנויות כלי הבית הנבחרות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן