אסטרולוגיה בלי עין הרע

סטורן נסוג במזל גדי הדגש על דת מיסטיקה זוגיות ועיקשות

במקביל לנסיגת סטורן במזל גדי, יופיטר האחראי על הצדק איזון והגינות. למעשה, עובר למזל מאזניים לפיכך, שני כוכבי הלכת האלה מקדמים את הנושא של צדק ושלמות בו זמנית. מצב כוכבים זה ממשפיע על נושאי הרוחניות, הדת, החינוך וגישה דוגמטית. תוצאות הנסיגה של סטורן במזל יורגשו ינואר 2020.
0
0
סטורן נסוג במזל גדי | עיבוד: שולי סונגו©
סטורן נסוג במזל גדי | עיבוד שולי סונגו

בימים אלה הכוכב סטורן שמוכר גם בשמו שבתאי והמורה הגדול נכנס לנסיגה במזל גדי וישהה שם מחודש מאי 2018 ועד לחודש ספטמבר 2018. תקופה זו, עומדת להיות משמעותית ביותר לילידי כל המזלות ותשפיע גם על חיי הזוגיות, על התפתחויות ושינויים בקריירה וגם מנטלית ורוחנית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בשבוע שעבר ציינתי את העובדה שהכוכב סטורן המוכר גם בשמו שבתאי, עומד להיות בנסיגה וב-מזל גדי, עד לחודש ספטמבר 2018הנסיגה, נועדה להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על מנת שיוכל לתקן.

תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

 על מנת שנוכל להתארגן לקראת הבאות, חשוב ומומלץ שכל אחד ידע עם איזה תחום חיים הוא עומד להתמודד

מזל טלה

מזל טלה – Aries; נושאי קריירה יתפסו תאוצה חדשה אצלכם. אתם צפויים לצאת למסע של שיפור עצמי ולעצמאות. נראה שאתם עומדים לקחת אחריות ולחולל שינויים בקריירה שלכם. תחוו תקופה קשה אבל מפרה במיוחד.

מזל שור

מזל שור – Taurus; זוהי תקופה מעולה לשינוי דפוסי החשיבה שלכם. סעו לטייל ותהיו יותר פתוחים לחוויות עם אנשים חדשים שאינם בתחומי החיים הרגילים שלכם.  למתכננים להשיק עסק חדש, זה הזמן הנכון לעשות זאת.

 מזל תאומים

מזל תאומים – Gemini; כספים שתכננתם לגביהם, לא מגיעים בהתאם לציפיותיכם, כך שחבל לכם לחכות. במערכות יחסים קיימות, ייתכנו כמה סכסוכים פתאומיים עם בני הזוג. אורך רוח וסבלנות יסייעו. תצליחו ליצור יחסים אישיים על בסיס יותר חברי מאשר  אינטימי.

מזל סרטן

מזל סרטן – Cancer; נושאי זוגיות וקשרים בין אישיים יהפכו משמעותיים בתקופה זו בחייכם. במידה והקשרים אינם על בסיס מוצק – תהיה פרידה ואלו שישרדו, יתחזקו בקשר.  נסו להשלים משימות שעדיין לא סיימתם. אל תזניחו גגם את ענייני הבריאות שלכם.

מזל אריה

מזל אריה – Leo; היקום יעניק לכם הזדמנויות רבות להוכיח את כישרונכם,למרות זאת, נושאי עבודה יהפכו אצלכם למאוד מעיקים כיוון שתצטרכו לעבוד קשה כדי להוכיח את עצמכם. חשוב בזמן זה לשמור על האנרגיות ועל הבריאות.

מזל בתולה

מזל בתולה – virgo; היצירה האישית שלכם תהיה משמעותית ביותר כיוון שתרגישו שיש לכם צורך להביע את עצמכם בצורות שונות אתם שואפים לקבל הכרה במעגל החברתי שלכם… אתם עלולים להרגיש בודדים, תמיכה משפחתית יכול להיות חסרה לכם. הקדישו זמן איכות לקרובים לכם.

מזל מאזנים

מזל מאזניים – Libra; בתקופה זו תאלצו להשקיע בבית ובמעגל האישי הקרוב אליכם. למרות הקשיים שתאלצו להתמודד אתם, תהיה זו תקופה טובה לפתרון משקעים מהעבר. עם זאת, ההצלחה היא תוצר לוואי של המאבק. זה הזמן המתאים ללמוד ולצמוח בקריירה. גם הבריאות דורשת תשומת לב יתרה.

מזל עקרב

מזל עקרב – Scorpio; ההצלחה הפיננסית חמקמקה אבל בעבודה קשה, הכל יסתדר..נראה שהגיע הזמן להשקיע בשדרוג סביבת המגורים הטבעית שלכם. מאחר ואתם אוהבים את הפינה האישית שלכם, תמצאו עיסוק זה כמהנה במיוחד. עסקו בפעילויות רומנטיות ומהנות.

מזל קשת

מזל קשת – Sagittarius; נושאי כספים יעלו על הפרק, תרגישו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי לשם כך בקשו עזרה והדרכה של בעלי נסיון.  אתם עומדים לחיות בהתאם ליכולותיכם ובפחות בזבזנות. יחסים אישיים וחיי משפחה ידרשו תשומת לב.

מזל גדי

מזל גדי – Capricorn; שנה זו תהיה מעולה ללקיחת אחריות חדשה על סגנון חייכם. זה הזמן לשנות את כל מה שלא מתאים לכם יותר ולהפוך את החיים לנכונים יותר עבורכם. יהיו לכם הזדמנויות לקשור כמה קשרים מועילים, אשר יהיו מתגמלים בעתיד. עליכם להמשיך לעבוד קשה להשיג את מטרותיכם.

מזל דלי

מזל דלי – Aquarius; מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה מאוד משמעותית של חשבון נפש, שבעקבותיה תאלצו לשנות את סגנון חייכם. המאוויים שלך לפעול נגד עוולות בחברה יתממשו. התקופה תהיה משביעת רצון ומספקת גם מבחינה עסקית.

מזל דגים

מזל דגים – Piscesמבחינה חברתית אתם עומדים לעבור שינויים מהותיים. מאמציכם יישאו פרי שמכם ילך לפנכם ותזכו לתהילה, חלק מהאנשים שהיו משמעותיים עבורכם, לא יתאימו לכם יותר ואנשים חדשים יכנסו לחייכם. כל המכשולים הפיננסים ייעלמו. נסיעות רבות עומדות על הפרק.

לכל בני כל המזלות שלוחה ברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן