אסטרולוגיה בלי עין הרע

סטורן נכנס למזל גדי לתקופה משמעותית לכל בני המזלות

כפי שכבר הספקנו להכיר את סטורן, הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר לאן היקום מכוון אותו כן יקל עליו קושי התהליך ובמקביל השינוי - יקטן. המהפכים בחיים יכולים להתבטא בכל תחום; התנתקות מזוגיות כאובה ולא בריאה, קשיים בנושאי בריאות, פיטורין ושינויים שונים בעבודה ובפרנסה, מעברים כמו דירה, נסיעה לחו"ל ועוד.
0
0
סטורן נכנס למזל גדי - תקופה משמעותית ביותר לילידי כל המזלות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
סטורן נכנס למזל גדי לתקופה משמעותית לכל בני המזלות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בימים אלה הכוכב סטורן שמוכר גם בשמו שבתאי והמורה הגדול נכנס למזל גדי. הוא ימשיך במסלולו הרגיל בשנה זו עד לחודש מאי 2018 ועד לחודש ספטמבר 2018.  תקופה זו עומדת להיות משמעותית ביותר לילידי כל המזלות אם ברמה החיצונית וגם ברמה הפנימית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כפי שכבר הספקנו להכיר את סטורן, הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר לאן היקום מכוון אותו כן יקל עליו קושי התהליך ובמקביל השינוי – יקטן.

הבעיה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב, ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.

המהפכים בחיים יכולים להתבטא בכל תחום; התנתקות מזוגיות כאובה ולא בריאה, קשיים בנושאי בריאות, פיטורין ושינויים שונים בעבודה ובפרנסה, מעברים כמו דירה, נסיעה לחו”ל ועוד.

כרגע, נמצא סטורן במעלת התחנה ובכך מתחילה תקופה ארוכה של קשיים וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר יאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר יגרמו להם לקחת אחריות ולשנות את אורח חייהם הקבוע.

 כדי להקל על תהליך השינוי וקבלתו, להלן תחומי השינוי לכל המזלות

מזל טלה

מזל טלה – Aries; נושאי קריירה יהיו הנושא הרגיש ביותר עבורכם. נראה שיהיו לכם התחלות חדשות ולמרות העבודה הקשה שאתם משקיעים עדיין לא תרגישו שמיציתם הכול.

מזל שור

מזל שור – Taurus; אתם המזל שבשנה זו שיש לו אתה הסיכוי הגבוה ביותר להצליח בלימודים גבוהים במידה ותאפשרו לעצמכם להשקיע. קשרים עם גורמים מעבר לים יעזרו לכם להתפתח.

 מזל תאומים

 מזל תאומים – Gemini; נושאי כספים יטרידו אתכם כיוון שתרגישו שאתם לא מתנהלים נכון כלכלית. זה הזמן לבדוק את תכניותכם ולבקש החזרים מתאימים כאשר מגיע לכם.

מזל סרטן

מזל סרטן – Cancer; תחומי הזוגיות ושותפויות הוא הדבר החשוב ביותר בשנה זו. תאלצו ואף תרצו לקחת אחריות. היחסים האישיים שלכם יעמדו למבחן בשנה הקרובה.

מזל אריה

מזל אריה – Leoנושאי עבודה יהיו מאוד חשובים וכרוכים בשינויים. תעבדו קשה יותר וייתכן ותצטרכו להחליף עבודה. הקפידו יותר בנושאי בריאות ותזונה נכונה.

מזל בתולה

מזל בתולה – virgo; אלו מכם שיש לכם ילדים תבינו שאתם חייבים לשנות את ההתנהגות שלכם ביחס אליהם ולהשקיע בהם יותר זמן איכות. הפנויים שבכם יוכלו להתמסד.

מזל מאזנים

מזל מאזניים – Libra; השינויים בחייכם האישיים גורמים לכם לקחת אחריות על כל הקורה מסביבכם בתחומי המשפחה הקרובה לכם. בשנה זו תאלצו לתת ולעזור יותר.

מזל עקרב

מזל עקרב – Scorpio; האירועים האחרונים גרמו לכם להיות תלויים בסביבה הקרובה ובזמן הפנוי שלהם. אין לכם ברירה והמציאות תראה לכם שלבקש עזרה זה הכרחי.

מזל קשת

מזל קשת – Sagittarius; מבחינה כספית אתם עומדים להיכנס לתקופה מאוד רגישה. נראה שלא תמיד החשבון הכלכלי שלכם תאם את המציאות ואתם צריכים להיערך מחדש.

מזל גדי

מזל גדי – Capricorn; החיים גורמים לכם לקחת אחריות על שטחי החיים השונים. יש לכם הזדמנות להתחיל התחלות חדשות, בתנאי שתהיו מוכנים לשחרר את העבר.

מזל דלי

מזל דלי – Aquarius; בהחיבור לנושאי תת ההכרה שלכם יהיה הדבר הטוב ביותר שתעשו עבור עצמכם בשנה הזו. ככל שתהיו מוכנים לנבור בתוך נשמתכם – תרוויחו !

מזל דגים

מזל דגים – Piscesבתקופה האחרונה וגם בכל השנה הזו תרגישו שהחברים הקרובים שלכם מאכזבים ותבינו שאתם צריכים לחפש לעצמכם תחומי עניין חדשים.

לכל בני כל המזלות שלוחה ברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן