אסטרולוגיה בלי עין הרע

סטורן בגדי: 9-2018 עד 01-2021, יעצב את חיינו לשנים רבות

אין כמו תקופת ימי התשובה שלפני יום הכיפורים המתאים לאנרגיה השלטת כרגע ביקום המושפע מהכוכב סטורן,  הלא הוא הכוכב שגורם לחשבונות נפש, עיכובים רבים,ולמעשה אחראי על כל שינוי המתחולל בחייו של האדם. באופיו הוא קורא ללקיחת אחריות בכל תהליך של שינוי. טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שלעתים יש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה.
0
0
סטורן בגדי: ספטמבר 2018 עד ינואר 2021
סטורן בגדי ספטמבר 2018

עֲשֶׂרֶת יְמֵי תְּשׁוּבָה הנודעים גם בשם בין כֵּסֶה לעשור, הם עשרת הימים הראשונים של חודש תשרי, המוקדשים ביהדות לעשיית תשובה. היום הראשון בעשרת ימי תשובה הוא ראש השנה, הנקרא בתנ”ך “יום תרועה”. היום העשירי והאחרון בעשרת ימי תשובה הוא יום כיפור עצמו, המתקיים בי’ בתשרי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

| סטורן בגדי: ספטמבר 2018 עד ינואר 2021 יעצב את חיינו לשנים רבות

החודש יחזור הכוכב סטורן, המוכר בשמותיו הנוספים: שבתאי והמורה הגדול מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים, וישהה במזל גדי עד לחודש ינואר 2021.
כוכב סטורן, הוא השליט של מזל גדי ולכן בני במזל גם מרגישים בו הכי נוח ואף ישהה בו זמן רב מהרגיל בשל הילוכו האיטי. באופיו הקורא ללקיחת אחריות הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך של שינוי .

בנוסף למזל גדי ירגישו בהשפעת הכוכב בדרך מאתגרת גם המזלות הבאים: טלה, סרטן, מאזניים, דגים, אריה ותאומים. שאר המזלות יחושו בהשפעה בצורה קלה יותר, או דרך מערכות יחסים עם אנשים שחווים את השפעת הכוכב.

| הכוכב ימשיך במסעו משבוע זה ועד לנסיגה הבאה בחודש מאי 2019 ועד לספטמבר 2019. 

בחודש אפריל 2020 יעבור הכוכב למזל דלי עד לחודש יוני, אך אז יתחיל בנסיגה ויחזור למזל גדי וימשיך בנסיגה עד לחודש ספטמבר 2020 , שם יתיישר הכוכב מחדש כשרק בינואר 2021 ייצא לחלוטין ממזל גדי.

תקופות הנסיגה או התיישרות הינן תמיד תקופות סוערות ומלאות בהתרחשויות המשפיעות על האדם בעיצוב חייו לשנים הבאות. בשלב זה , רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מהאירועים וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב בכל המעבר שלו הוא לקחת אחריות אישית ולחולל שינויים מהפכניים בחיים. השינויים יכולים להיות בכל תחום ובעיקר באותה הנקודה החלשה שאותה יש לתקן, אך בגלל הפחד דוחים אותה שוב ושוב.

הכוכב סטורן, מאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על ידי כך שהוא דוחק אותו לפינה וגורם לו להתעמת עם קושי כלשהו.

תהליך הקושי המביא להארה הינו ארוך וכואב ולעתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שלעתים יש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה. רק הבנה של “מה הכוכב רוצה ממני?” ולא ” למה מגיע לי לסבול”? יכולה לקרב את האדם לתהליך המודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב ובכך לקצר מהלכים כואבים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט “מה שלא הורג אותי מחשל אותי“….הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן