כאן נתניה תיירות | נופש

נתניה רושמת גידול מרשים בלינות התיירים וגם ישראלים

התאחדות המלונות בישראל: מאשרת גידול חד במספר לינות התיירים בעיר נתניה, מהנתונים, עולה, כי במהלך חודש אוקטובר 2017, חלה עלייה של 69%! בלינות התיירים בנתניה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כן, חל גידול של 42% בלינות ישראלים ◄ראש העיר מרים פיירברג-איכר; "הנתונים המספריים משקפים את התבססותה של 'נתניה הריביירה של ישראל' כאחד היעדים התיירותיים המובילים בארץ".
0
0
ראש עיריית נתניה הגב' מרים פיירברג-איכר על רקע: בית מלון ווסט לגון | עיבוד: שולי סונגו ©
ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר ברקע: בית מלון ווסט לגון

אל ערי התיירות המשמעותיות גם ללא כל זיקה דתית או ארכיאולוגית, נכנסה בשנים האחרונות בצורה מרשימה העיר נתניה בשל יופייה ואופייה וגם בשל האישה שעומדת בראשה הגברת מרים פיירברג-איכר, ראשת עיריית נתניה, מאז נובמבר 1998אין חולקין על העובדה, כי העבודה וההשקעה בתחום התיירות בעיר נתניה החלה להניב פירות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

האמת על התיירות למדינת ישראל ובתוך ישראל (תיירות פנים) ידועה לכל. חרף הכפלת התקציב של משרד התיירות גם בימים אלו ישראל, מנסה לדבר אל ליבו של התייר לנחות דווקא בשדה התעופה על שם דוד בן גוריון או בעיר אילת ורק לא בעקבה או במקום אחר במזרח התיכון, חרף העובדה שישראל מוקפת אויבים והאוייב העיקרי בימים של שקט הוא יוקר השהייה בארץ ישראל, ההופך ל”קרב עז על כיס התייר” שמגיע אליה ולו רק לנחות לביקור חטוף בארץ הקודש.

מנתונים שפרסמה ‘התאחדות המלונות בישראל’ ל-אוקטובר השנה, עולה, כי חל גידול של 69%! בשיעור לינות תיירים בעיר נתניה בהשוואה לתקופה המקבילה, אשתקד. יצוין, כי זו העלייה הגבוהה ביותר שנרשמה בשנים האחרונות בנתניה, כאשר ממוצע הגידול הארצי לאוקטובר עומד על 65%.

כמו כן, חל גידול של 42% (אחוזים) ב’לינות ישראלים’ (בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד) כאשר בכל הארץ, נרשמו ירידות חדות  (למעט בעיר אילת – שם נרשמה עלייה נאה של 6%!).

כך לדוגמא בעיר ירושלים, נרשמה ירידה של 22%, בעיר טבריה סובב כנרת, נרשמה ירידה של 14%, בעיר נצרת, נרשמה ירידה של 11%, ב-ים המלח – נרשמה ירידה של 10%, בעיר תל אביב ירידה של 8%, בעיר חיפה ירידה של 6% ובעיר הרצליה נרשמה ירידה של 5%.

בסך הכל, עמד הממוצע הארצי של לינות ישראלים באוקטובר 2017, על גידול מאכזב ומדאיג של 1% בלבד.

 ראש העיר נתניה הגב’ פיירברג-איכר הנתונים משקפים את התבססותה של נתניה כאחד היעדים התיירותיים המובילים

בעיריית נתניה ובאגודה לעידוד תיירות, הביעו סיפוק מן הנתונים וציינו, כי את הגידול במספר הלינות יש לייחס ל’פיתוח התשתיות התיירותיות’ של נתניה וכן לאטרקציות שנבנו בשנים האחרונות בעיר המחזקת את מיתוגה כ”הריביירה של ישראל” ולפתיחת מלונות חדשים בעיר.

כמו כן, ייחסו את הנתונים החיוביים בנושא התיירות פנים ובעיקר תיירות חוץ של פעולות השיווק שהתבצעו בחוץ לארץ, לרבות השתתפות ב; ירידים, הפקת סרט תדמית, הפקת חוברת תיירותית בשפות שונות ואף הפקת אלבום תמונות של העיר נתניה.

ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, לא הסתירה את שביעות רצונה מתוצאות פעילות ועבודת עובדי עיריית נתניה ו‘האגודה לעידוד תיירות של נתניה’ ואמרה; “הנתונים המספריים משקפים את התבססותה של ‘נתניה הריביירה של ישראל’ כאחד היעדים התיירותיים המובילים בארץ ישראל“.

מטעם דוברות עיריית נתניה בהנהלת הגב’ סיגל שמבירו מסרה סגנית הדוברת הגב’ לידיה טלבי לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ יצוין, כי בשנים האחרונות נפתחו בעיר נתניה, כמה וכמה מלונות חדשים, לרבות מלון היוקרה ‘ווסט לגון ריזורט’ מרשת מלונות טמרס.

זאת ועוד; בקרוב צפוי להיחנך בסיעתא דשמיא ובשעה טובה במעמד כב’ שר התיירות, חבר הכנסת מר יריב לוין, מלון נוסף,’מלון מדיטרה’.

בסך הכל בעיר ‘נתניה הריביירה של ישראל’ פועלים כיום 22 בתי מלון עם 1821 חדרים, כאשר כעת בבנייה 4 (ארבעה) בתי מלון נוספים עם 604 חדרי בתי מלון.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן