בת ים חדשות חדשות כאן ישראל משה נעים

נתניהו מוריד הכפפות מול חדשות ערוץ 2, פגעו בזכר יוני

ראש ממשלת ישראל, מר נתניהו; "אחי, יוני נתניהו ז״ל, היה גיבור ישראל, שמסר את נפשו למען עם ישראל. ב-פילדפיה שבארצות הברית, הקימו לזכרו אנדרטה גדולה. אבל שיונצח בשני גנים ציבוריים ב-בת ים? זה כבר ממש מוגזם...״. חתם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו את הפוסט שכתב אמש.
0
0
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו מוריד הכפפות מול חדשות ערוץ 2, פגעו בזכר אחיו שנפל, יוני, זכרו לברכה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו מוריד הכפפות מול חדשות ערוץ 2, פגעו בזכר אחיו שנפל, יוני, זכרו לברכה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

‘חדשות ערוץ 2’ מודאגים. לא סתם מודאגים. נדמה, כאילו קיימת נטישת צופים ממה שהייתה בעבר ספינת הדגל של החדשות בטלוויזיה בישראל, זאת לאור שיפורים ואיוש מרענן ומוצלח מצד המתחרים ערוץ 10, ערוץ 20 המתקדם וההפתעה ערוץ ‘כאן -11’ (התאגיד), ש”נותן בראש” למרות שרק זה עתה בקע מן הביצה, תרתי משמע.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

מי שעקב ועוקב באחרונה ב”חדשות 2” שם לב לרדידות שהחלה לחרוך את כנפי הצלחתו ובעיקר אמינותו וכוונותיו של חדשות ערוץ 2. זה לא מקרה וזאת גם לאור בגילויים של “פייק ניוז” מצד אותה המהדורה המרכזית ושלוחותיה (מהדורת חדשות מרכזית, מהדורה ראשונה, שש עם, תכנית חיסכון).

פייק ניוז (Fake News)? במחצית מאי בחודש שעבר, שודרה כתבה בסוף השבוע ב”אולפן שישי” בערוץ 2 ובה נראו ישראלים צעירים שוכרים את שירותיהן של נשים העוסקות בזנות בעיר בוקרשט בירת רומניה, שגררה יותר מ- 100 תלונות ל’נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה‘.

יומיים אחר כך, התברר שהכתבה של הכתב השאפתן עמרי קרונלנד, הייתה המפוברקת והיא נטען בתקשורת המתחרה לא ממש הפאדיחה הראשונה שלו. אבל מנהליו ועורכיו של “חדשות 2” השאפתנים לספק את “הבשר” לציבור ולזכות ברייטינג לא טרחו לערוך תחקיר/בדיקה מינימלית ביושרו ודרך התנהלותו של הכתב בעל הדמיון המפותח.

אין לי ספק, כי מרביתם של אנשי חדשות 2, הם עובדים רציניים וחרוצים המעדכנים בכל חדשה מהארץ ומעולם, תוך כדי הבאת תמונות וקטעי וידאו בזמן אמת מהשטח, אך חברת החדשות הישראלית בע”מ על מנהליה ועורכי התוכן שלה, כנראה, נכנעים כעת לאויב מספר אחד של הערוץ השני שרוצה להיות הכל, אבל בוודאי לא מספר 2 ב… ‘רייטינג‘.

גם הפעם בשם ה’רייטינג‘ שידרו “חדשות 2” אמש (מוצאי שבת) סקופ שהמתחרים עמדו מלכת ומלאכת העיתונות. היטיב לתאר בדף הפייסבוק שלו את ה”סקופ” אח שכול, המוכר לנו היטב בשם; בנימין נתניהו.

█  נתניהו; “כשביקשנו מהם לממש את זכותנו לתגובה – הם צנזרו את החלק העיקרי בה…”

בשבילכם ובשבילי הוא מר נתניהו  גם ראש ממשלת ישראל, לא נגענו, אבל כאבתי את כאבו-עלבונו;

חדשות 2, שידרו הערב, כתבה שביקרה את העובדה שקוראים גן בעיר בת ים על שמו של אחי יוני ז״ל*. כשביקשנו מהם לממש את זכותנו לתגובה – הם צנזרו את החלק העיקרי בה.

הנה תגובתנו המלאה;

יוני נתניהו זכרו לברכה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
סגן אלוף יונתן “יוני” נתניהו מפקד סיירת מטכ”ל ובעל עיטור המופת שנהרג במהלך מבצע אנטבה

״ראש הממשלה ואיש מטעמו, אכן לא עסקו בנושא זה מעולם. אבל בושה שאתם בחרתם לעסוק בכך.

אחי, יוני נתניהו ז״ל, היה גיבור ישראל, שמסר את נפשו למען עם ישראל.

ב-פילדפיה שבארצות הברית, הקימו לזכרו אנדרטה גדולה.

אבל שיונצח בשני גנים ציבוריים בבת ים? זה כבר ממש מוגזם…״.

חתם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו את הפוסט שכתב אמש בעמוד הפייסבוק שלו.

█  יונתן “יוני” נתניהו

סגן אלוף יונתן “יוני” נתניהו (13 במרץ 1946 י”א באדר ב’ ה’תש”ו – 4 ביולי 1976 ו’ בתמוז ה’תשל”ו) שירת בצנחנים, מפקד סיירת מטכ”ל ובעל עיטור המופת.

נתניהו, נפל במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה (אפריקה). בעקבות נפילתו הוענק למבצע השם; “מבצע יונתן“.

על שמו של יונתן נתניהו, כונו ברחבי ישראל, שכונות, רחובות, בתי ספר, מכינה קדם-צבאית, שבט צופים במבשרת ציון ו‘גרעין יונתן’ – פרויקט להצמחת מנהיגות של בני-עקיבא.

בנוסף נקראו על שמו מחנה רוויה ב’ של גדוד 71, רחוב בעיר ניו יורק, וגינת הפרחים הנמצאת בכניסה לקמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים, שם למד לפני חזרתו לשירות הצבאי.

באזור ההיסטורי שבמרכז פילדלפיה, הוקמה אנדרטה לזכרו . אחיו בנימין ועדו, קיבצו את המכתבים ששלח יוני לידידיו ולבני משפחתו בספר ‘מכתבי יוני‘.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן