חדשות כאן ישראל קיבוץ

ניר מאיר: החופר מנהרות לבתי ילדי קיבוצים דמו בראשו

מזכל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר; "הגענו אתמול לביקור בקיבוצים, כדי לדבר עם התושבות והתושבים ולהעביר להם מסר של חיזוק בשם כל חברי הקיבוצים בישראל. צר לי שדווקא שאת המכשול הכי גדול לפיתוח האזור (עוטף עזה) שמים פקידי מנהל מקרקעי ישראל (רמי), אשר בניגוד להחלטות הממשלה, מעכבים ללא כל צורך את המשך פיתוח והתיישבות בקיבוצים על גדר הרצועה מול עזה".
0
0

מזכל התנועה הקיבוצית, מר ניר מאיר, התייחס לגילוי המנהרה ליד קיבוץ נירים ואמר היום (ראשון, כ”ב בכסלו התשע”ח) כי: “מי שחופר מנהרות אל עבר בתי הילדים של קיבוצי עוטף עזה – דמו בראשו. התנועה הקיבוצית מברכת את צהל ומפקדיו ואת מערכת הביטחון ומחזקת את ידי תושבי העוטף שמגדלים את ילדיהם ובונים את בתיהם במציאות ביטחונית קשה ומורכבת”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

הוסיף מזכל התנועה הקיבוצית, מר מאיר, המנהרה הזאת כמו הקודמת ובעיקר אירועי ליל שישי האחרון “העירו” בכל אחד מן האנשים ב’עוטף עזה’ את התחושות מן השנים הקשות ההן.

מזכל התנועה הקיבוצית ניר מאיר | רקע: מנהרת הטרור של החמאס בתוך שטח ישראל | עיבוד: שולי סונגו©
מזכל התנועה הקיבוצית ניר מאיר | רקע: מנהרת הטרור של החמאס בתוך שטח ישראל | עיבוד: שולי סונגו©

עשר שנים ניהלתי קיבוצים בעוטף עזה ויחד עם ראשת אגף חברה בתנועה הקיבוצית שגם לה יש חלק בפיתוח הקיבוצים באזור, הגענו אתמול לביקור בקיבוצים, כדי לדבר עם התושבות והתושבים ולהעביר להם מסר של חיזוק בשם כל חברי הקיבוצים ברחבי ארץ ישראל”.

מר מאיר, המשיך ואמר, כי; “שמחנו לראות שיחד עם החשש הטבעי שיוצרת תקופה כזאת, בשטח, יש תנופת בנייהפיתוח וקליטה של עשרות משפחות צעירות.

צר לי שדווקא שאת המכשול הכי גדול לפיתוח האזור (עוטף עזה) שמים פקידי מנהל מקרקעי ישראל (רמי), אשר בניגוד להחלטות הממשלה, מעכבים ללא כל צורך את המשך פיתוח והתיישבות בקיבוצים על גדר הרצועה מול עזה“. סיכם מר ניר מאיר, מזכל התנועה הקיבוצית בתקיפות ראויה לציון ולשבח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן