פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

משרד התקשורת: דר’ יחיאל שבי הודיע על סיום תפקידו

דר' יחיאל שבי, הדובר, ליווה את משרד התקשורת ואת שרי התקשורת השונים ודברר את מדיניות המשרד ברפורמות מרכזיות אותן משרד התקשורת, ביצע בהן; רפורמת הסלולר, הרפורמה בפס הרחב, השוק הסיטונאי והגברת התחרות בענף התקשורת ◄דר' שבי; "בעשור האחרון, זכיתי להיות שותף בקידום הרפורמות החשובות שהוביל המשרד ובראשן 'הרפורמה הסלולרית' וקידום מעמדו של הצרכן בענף התקשורת".
0
0
דר' יחיאל שבי
דר’ יחיאל שבי

דר’ יחיאל שבי, אשר שימש דובר משרד התקשורת, הודיע השבוע להנהלת המשרד, כי בכוונתו לסיים את תפקידו לאחר שרות מעולה ומוצלח של למעלה מאחת עשרה שנה בתפקיד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

כידוע משרד התקשורת הוא משרד ממשלתי בישראל, אשר אחראי על כלל תחומי התקשורת במדינה בהם; טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, טלפון, סלולרי, דואר ועוד.

בתקופה זו ליווה דר’ שבי את המשרד ואת שרי התקשורת השונים ודברר את מדיניות המשרד ברפורמות מרכזיות אותן משרד התקשורת, ביצע  בהן; רפורמת הסלולר, הרפורמה בפס הרחב, השוק הסיטונאי והגברת התחרות בענף התקשורת.

דר’ שבי; “בעשור האחרון, זכיתי להיות שותף בקידום הרפורמות החשובות שהוביל המשרד ובראשן ‘הרפורמה הסלולרית’ וקידום מעמדו של הצרכן בענף התקשורת.

█ להקדיש את מיטב זמני ומרצי לטובת פעילות במישור האקדמי וניהול פרוייקטים בתחום ההסברה בכלל וה’הסברה הלאומית’

בעת הזו, אני בוחר להקדיש את מיטב זמני ומרצי לטובת פעילות במישור האקדמי וניהול פרוייקטים בתחום ההסברה בכלל וה’הסברה הלאומית‘ והמלחמה ב‘BDS בפרט”. סיכם דר’ יחיאל שבי, דובר משרד התקשות, הפורש.

ממלא מקום דובר משרד התקשורתמר גיל גפן, מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי הנהלת המשרד והדרג המקצועי, מודה לדר’ יחיאל שבי, על הליווי המקצועי לאורך השנים ומאחלת לו הצלחה בהמשך.

דר’ שבי, הוא מרצה ויועץ לעניינים הקשורים לקדושת אדמות הווקף המוסלמי, החליף בזמנו (ה-25 בדצמבר בשנת 2006) בתפקיד את גולן יוסיפון, שפנה לעסקים פרטיים בתחום התקשורת.

לפי שעה, טרם מונה מחליפו של דר’ יחיאל שבי ואת מקומו ממלא כעת בהצלחה מר גיל גפן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן