חינוך

משרד החינוך: על מה משבית ארגון המורים החטיבה העליונה

השביתה תפגע בכ-300,000 תלמידים שמשלימים בימים אלה את ההכנות לקראת הבגרויות ◄ העיצומים עליהם הכריז ארגון המורים, בנושא הטיולים פוגעים פגיעה קשה בתלמידים. בשל הסמיכות לתקופת הבגרויות לא ניתן יהיה לקיים את הטיולים במועדים חלופיים.
0
0
משרד החינוך: אין לנו מושג על מה משבית ארגון המורים החטיבה העליונה
משרד החינוך: אין לנו מושג על מה משבית ארגון המורים החטיבה העליונה

משרד החינוך, מודיע, היום, רביעי (כ אדר ב תשע”ו), כי ההכרזה של ’ארגון המורים’ על השבתת 3 השעות הראשונות של הלימודים מחר (חמישי, כ”א אדר ב תשע”ו) ב’חטיבה העליונה’ תמוהה ובלתי ברורה. השבתה זו, מצטרפת לסדרה של השבתות שאירעו בחודשים האחרונים. יצוין, כי רצף ההשבתות יוצר פגיעה בשטף הלמידה השנתית של כ-300,000 תלמידים ובהכנות לקראת הבגרויות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במשרד החינוך, מדגישים, כי ל’ארגון המורים’ אין כל עילה להשבתה שכן הארגון חתום על הסכמים קיבוציים בהם התחייב לשקט תעשייתי עד לתאריך ה-31.8.2017.

כמו כן, בחודשים האחרונים, קיים משרד החינוך, עשרות פגישות עם נציגי ארגון המורים. לצד הפגישות, מקיימים המשרד והארגון, כמעט מדי יום חלופת מכתבים.

“לראייה” – מסרה מינהל דוברות והסברה, של משרד החינוך לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | הסוקר חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “לפני כעשרה ימים נפתרה סוגית האנגלית וכן גובש מתווה לרפורמה עם מורי השל”ח. גיבוש המתווה בנושא הדרכה מצוי לקראת סיום. כל אלה קודמו למרות קריאתו של הארגון לנתק מגע עם משרד החינוך“.

במשרד החינוך, מדגישים, כי הכרעה בכל נושא באשר הוא, ראוי שתעשה סביב שולחן הדיונים ולא תחת איומים והשבתות.

משרד החינוך, קורא ל’ארגון המורים’ להמשיך ולהידבר, ולא להשתמש במערכת החינוך ובכלל זה בתלמידים כבני ערובה. 

 

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן