אביזרי אופנה | Accessorize

משקפי השמש Prince פותח העונה עם קולקציה קיצית

בין הטרנדים הבולטים בגזרת מותג משקפי השמש PRINCE ("פרינס") ניתן למצוא; עדשות עגולות, גשר מתכת כפול, משקפיים עם הדפסים וצבעים, מסגרות פלסטיק ◄בתחום משקפי הראייה, בולטים השנה דגמים המשלבים משחקי צבעים, כשהמוטות בצבע אחד והמסגרת בצבע אחר, מסגרות שלמות, חצי מסגרת, מסגרות חתוליות ועוד.
0
0
משקפי Prince גבר משקפי שמש מסגרת פלסטיק בשילוב גשר מתכת 690 ₪, אשה משקפי שמש מסגרת פלסטיק מנומר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
משקפי Prince גבר משקפי שמש מסגרת פלסטיק בשילוב גשר מתכת 690 ₪, אשה משקפי שמש מסגרת פלסטיק מנומר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מותג משקפי השמש של חברת Prince (“פרינס”) פותח את העונה החמה עם קולקציה קיצית, המיועדת לגברים ונשים ומשלבת את מיטב הטרנדים העונתיים ומשיקה לרגל הקיץ, קולקציית משקפי שמש וראייה. הדגמים החדשים מביאים לידי ביטוי את הטרנדיים העולמיים החמים בתחום המשקפיים, אך שומרים בו זמנית על קו קלאסי ושפה מעודנת.  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

בין הטרנדים הבולטים בגזרת משקפי השמש ניתן למצוא;

  • עדשות עגולות; כאלה המחזירות אותנו הישר לשנות ה-60 וה-70, אך מגיעות בפרשנות מודרנית מרעננת.
  • גשר מתכת כפול; הטרנד שממשיך איתנו מהעונה הקודמת, מגיע הפעם בגרסה משודרגת של שני מוטות, המעניקים לדגם תחכום וייחודיות.
  • הדפסים וצבעים; משקפיים עם הדפס מנומר, צבעים דומיננטיים של אדום וכחול ומסגרות המשלבות בין שני צבעים. הקיץ, יהיה שמח במיוחד, עם דגמים צבעוניים ומלאי חיים.
  • מסגרות פלסטיק; המראה הקליל דומיננטי במיוחד העונה, כשהוא בא לידי ביטוי במסגרות פלסטיק צבעוניות, בעלות סגנון טרנדי וצעיר.

ענת – קרנית יחסי ציבור, מסרה ל’פורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’, כי בתחום משקפי הראייה בולטים השנה דגמים המשלבים משחקי צבעים, כשהמוטות בצבע אחד והמסגרת בצבע אחר, מסגרות שלמות, חצי מסגרת, מסגרות חתוליות ועוד.

משקפי Prince לגבר משקפי שמש מסגרת פלסטיק בשילוב גשר מתכת 690 ₪ לאשה משקפי שמש מסגרת פלסטיק מנומרת | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
משקפי Prince לגבר משקפי שמש מסגרת פלסטיק בשילוב גשר מתכת 690 ₪ לאשה משקפי שמש מסגרת פלסטיק מנומרת | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

הצבעוניות גולשת גם לנבחרת משקפי הראיה, המציגה צבעים קיציים ודומיננטיים, כמו; אדום, כחול וטורקיז.

 משקפי השמש Prince מציעה קולקציות רחבות של משקפי שמש ומשקפי ראיה

Prince, נאמר עוד מקפידה על איכות חומרים גבוהה במיוחד, וייצור קפדני בעבודת יד. כל החומרים נבחרים בקפידה ובאהבה בתהליך הייצור ונשמרים לאורך זמן.

עדשות המשקפיים עומדות בכל תקני האיכות הבינלאומיים המחמירים ביותר ומבטיחים הגנה מקסימאלית לעיניים, לצד נוחות ואופנתיות.

המותג Prince, החל את דרכו בשנות ה-80 המוקדמות וחלוץ בתחום האופטיקה בישראל. חברת Prince, מציעה קולקציות רחבות של משקפי שמש ומשקפי ראיה, המתאימים למגוון רחב של קהלים.

המותג האיכותי, ידוע ביכולתו לייצר משקפיים בסגנון מודרני ועכשווי לצד דגמים בסגנון קלאסי – “על זמני“. הקולקציה, מתחדשת מדי חודש עם דגמים חדשים, שונים וייחודיי ונותנת מענה על כל הסגנונות והטרנדים העולמיים.

משקפי המותג Prince, נמכרים בלמעלה מ-250 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בעיקר בחנויות האופטיקה הפרטיות.

החברה דוגלת בכך שהצרכן, יקבל את התמורה המלאה ביותר לכספו ולכן, אינה מתפשרת על עיצוב ואיכות המוצר, תוך שמירה על מחיר נגיש.

טווח מחירים של משקפי שמש וראייה, נע בין; 500 ₪ – 720 ₪. להשיג בחנויות האופטיקה הפרטיות.

0
0



אודות הכותב

שולי סונגו

שולי סונגו, ממשתתפות מערכת אתר כאן ישראל (כאן נעים) עיסוקה העיקרי מנהלת חשבונות מדופלמת עשרות שנים בתחום.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן