מינויים במשק נדל"ן

מרכז הבניה הישראלי מינה את איתן צור למנכל של עיר הנדלן

מתוקף תפקידו כמנכ"ל עיר הנדל"ן, יהיה איתן צור' אחראי על האירוע המשמעותי ביותר של הענף ◄בכנס עיר הנדל"ן, שייערך השנה בתאריכים; 28-30.11.17 במלון הרויאל ביץ' אילת, משתתפים מדי שנה כ-2000 בעלי תפקידים בכירים ממגוון תחומים ודיסציפלינות המרכיבים את ענף הנדל”ן, היזמות והבנייה בישראל, אשר יחד מעסיקים כ- 500 אלף איש בענף בארץ.
0
0
מרכז הבניה הישראלי מינה את איתן צור למנהל הכללי של עיר הנדלן  | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מרכז הבניה הישראלי מינה את איתן צור למנהל הכללי של עיר הנדלן  | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מרכז הבניה הישראלי, הודיע על מינויו של מר איתן צור, לתפקיד מנכ”ל עיר הנדל”ן של ישראל. בתפקידו האחרון, כיהן מר צור, כסמנכ”ל וראש תחום התחדשות עירונית ב’מרכז הבניה’.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו ב’טוויטר’.

ממשרד ארנה פרי יחסי ציבור, המתמחה בשרותי יחסי ציבור ודוברות למגזר העסקי, נמסר באמצעות הגב’ הילה גוטמן לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; למר איתן צור (בן 37), ניסיון של 8 שנים בענף הנדל”ן, ויזם מספר עסקאות, כגון; רכישת  קרקעות, השבחת נכסים, בניה ומכירה ועוד.

מתוקף תפקידו כמנכ”ל עיר הנדל”ן, יהיה אחראי על האירוע המשמעותי ביותר של הענף, שייערך השנה  בתאריכים; 28-30.11.17 במלון הרויאל ביץ’ אילת.

█ עיר הנדל”ן של ישראל 

בכנס עיר הנדל”ן של ישראל, אירוע שנתי של ענף הבנייה והנדל”ן, הכולל ועידה מקצועית המתמקדת בנושאים עדכניים בתחומי הבנייה והנדל”ן. משתתפים מדי שנה כ-2000 בעלי תפקידים בכירים ממגוון תחומים ודיסציפלינות המרכיבים את ענף הנדל”ן, היזמות והבנייה בישראל, אשר יחד מעסיקים כ- 500 אלף איש בענף בארץ.

בין בעלי התפקידים המשתתפים ב’ עיר הנדל”ן’;

  • נציגות רשויות מקומיות; ראשי ערים, מנכ”לים ומהנדסי ערים וכן מנכ”לי חברות כלכליות.
  • מנהלות ורשויות; בכירי ממשל, בכירי מנהל מקרקעי ישראל, מנהל התכנון ורשות המסים.
  • בנקאות, מימון חוץ בנקאי וביטוח; צמרת המערכת הבנקאית וחברות הביטוח המממנות ומבטחות פרוייקטים בענף הנדל”ן, סמנכ”לי כספים.
  • יזמים וקבלנים; יזמים למגורים משרדים ומסחר, הנהלות של חברות יזמיות, חברות ביצוע, חברות ביצוע למערכות טכניות וקבלני גמר.
  • אדריכלים, אדריכלי פנים ומהנדסים; בכירי משרדי האדריכלות, אדריכלי פנים מהמובילים בענף, סמנכ”לי הנדסה וביצוע, מנהלי אזורים, מהנדסים ראשיים ומנהלי פרויקטים בכירים, מנהלי חברות ניהול ופיקוח.
  • אקדמיה ומקצועות חופשיים; בכירים מהאקדמיה, בכירי עורכי הדין ורואי החשבון של הענף והשמאים.
  • מנהלים, סמנכ”לים ובעלי חברות; סמנכ”לי בינוי של תאגידים, מנהלי נכסים מניבים, בעלי חברות לשיווק נדל”ן, תעשיינים ויבואנים.
  • פרסום ושווק; נציגי חברות שווק ומשרדי פרסום מובילים.

█ מרכז הבנייה הישראלי

מרכז הבנייה הישראלי, הוקם בשנת 1969 על ידי ממשלת ישראל כחברה ממשלתית העוסקת בהפצת ידע ומידע לענף הבנייה בישראל, בכפוף למשרד הבינוי והשיכון. הבניין ברחוב חיים לבנון ברמת אביב שימש מוקד עלייה לרגל לציבור הרחב במשך 30 שנה.

על פי ויקיפדיה בשנת 1999, החליטה הממשלה להפריט את מרכז הבנייה הישראלי ולהעבירו לניהול ידיים פרטיות. מכללת בילדינג, בבעלות מר ערן רולס, רכשה את המוסד מהמדינה, וכיום משמשת קבוצת מרכז הבנייה הישראלי כזירה העסקית של עולם הבנייה, הנדל”ן, העיצוב והתשתיות.

בקיץ 2016, העתיק מרכז הבניה הישראלי את מיקומו למקום מושבו הנוכחי באצטדיון הכדורגל החדש בעיר נתניה. המתחם החדיש כולל את המיצג “הבית השקוף” מרכז מבקרים ייחודי אשר בו נחשף המבקר לטכנולוגיות ולחומרים השונים בהם נעשה שימוש כיום לבניית בית. זאת באמצעות משטחים שקופים המאפשרים לראות מה נמצא מאחורי שכבות הטיח או הגבס ולהתרשם כיצד עובדות המערכות המרכזיות בבית.

מלבד הבית השקוף, כולל מרכז המבקרים אזורי תצוגה ייחודיים ומציע שירותי ייעוץ מקצועיים לציבור הבונים.

קמפוס מכללת מרכז הבנייה הישראלי, הכולל כיתות לימוד בהן נערכים כל קורסי המכללה לקהל הפרטי והמקצועי וכן קמפוס אולטימה, בית הספר הוותיק לעיצוב של מרכז הבניה הישראלי, אף הם פועלים במתחם החדש של מרכז הבנייה הישראלי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן