באקה אל-גרבייה חינוך

מפעל הפיס ו-באקה אל גרבייה יתנו 100 מלגות של מיליון ₪

האלוף (מיל') עוזי דיין, יושב ראש מפעל הפיס; "אני גאה בהחלטת מפעל הפיס להמשיך את המיזם ולהעניק בשנת תשע"ח 12,500 מלגות, בכל רחבי הארץ, 100 מהן לסטודנטים המתגוררים בעיר באקה אל גרבייה. ערכי עיריית באקה אל גרבייה, תואמים את ערכי הפיס לקידום החינוך והתרומה לקהילה".
0
0
אלוף (במיל') עוזי דיין, יושב ראש מפעל הפיס | רקע: באקה אל גרבייה
אלוף (במיל’) עוזי דיין, יושב ראש מפעל הפיס | רקע: באקה אל גרבייה | עיבוד: שולי סונגו ©

מפעל הפיס ועיריית באקה אל גרבייה, יעניקו 100 מלגות על סך מיליון ₪ לסטודנטים ללימודי תואר ראשון לשנת הלימודים 2017-2018.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מפעל הפיס (מונופול ההימורים החוקיים בישראל הפועל כחברה לתועלת הציבור) ו-עיריית באקה אל גרבייה (עיר מאז שנת 1996 בצפון השרון בסמוך לקו הירוק, המממתגת עצמה כ-“הלב הפועם של המשולש”), יעניקו בשנת הלימודים האקדמית 2017-2018, מאה (100) מלגות ללימודי תואר ראשון בסכום של מיליון ₪. המלגות, יוענקו לסטודנטים מהעיר באקה אל גרבייה הלומדים במוסדות האקדמיים.

‘פיליזר תקשורת’ משרד יחסי הציבור וייעוץ תקשורתי מהמובילים בישראל, בעל ניסיון של מעל ל-25 שנה, מסר באמצעות הגב’ מיכל שבתאי לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי; הסטודנטים מקבלי המלגה, יתרמו כ-130 שעות של פעילות התנדבותית למען הקהילה.

האלוף (מיל’) עוזי דיין, יושב ראש מפעל הפיס; “אני גאה בהחלטת מפעל הפיס להמשיך את המיזם ולהעניק בשנת תשע”ח 12,500 מלגות, בכל רחבי הארץ, 100 מהן לסטודנטים המתגוררים בעיר באקה אל גרבייה. ערכי עיריית באקה אל גרבייה, תואמים את ערכי הפיס לקידום החינוך והתרומה לקהילה“.

כל מלגה המוענקת לסטודנט היא על סך של 10,000 ₪. מחצית מן הסכום 5,000 ₪, הינם מכספי מפעל הפיס ו-5,000 ₪ נוספים מכספי עיריית באקה אל גרבייה.

האלוף (במיל’) עוזי דיין, יושב ראש מפעל הפיס; “אנו שמחים לקחת חלק בקידום הקהילה ולתרום להצלחה של אוכלוסיות מגוונות ושילובן בחברה הישראלית.

אנו מודים לעיריית באקה אל גרבייה  ולראש העיר, עורך דין מורסי אבו מוך במיוחד, על ההשקעה העצומה באיתור הזכאים למלגות, התרומה הכספית המשמעותית והובלת המהלך המשמעותי של תמיכה ועידוד סטודנטים, להמשך לימודים אקדמיים.

אין ספק, כי ערכים חשובים אלה של קידום החינוך ועידוד ללימודים אקדמיים, תואמים את ערכי הפיס“. סיכם ושב ראש מפעל הפיס מר דיין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן