האיש שבא לסעוד

מסעדת פלוגי בישוב בנימינה של השף שאול פלוגה

מסעדת פלוגי של השף שאול פלוגה ושאר בני משפחתו בישוב בנימינה-גבעת עדה, הביאה לנו מסעדה ים תיכונית בהשפעה איטלקית. מדובר במסעדה יפה עם שירות מעולה של המלצריות ואווירה כפרית מקסימה מקדמות את הבאים.
0
0

בשנים האחרונות מנסה בִּנְיָמִינָה-גִּבְעַת עָדָה להוביל את האזור שלה מבחינה קולינארית ויש להודות שבהצלחה. לאחר שקמו בתי קפה מעולים בבנימינה, החלו לקום במקום מסעדות טובות. מסעדת פלוגי של השף שאול פלוגה ושאר בני משפחתו בישוב בנימינה, הביאה לנו מסעדה ים תיכונית בהשפעה איטלקית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מדובר במסעדה יפה של מסעדת פלוגי של השף שאול פלוגה עם שירות מעולה של המלצריות ואווירה כפרית מקסימה מקדמות את הבאים.

באשר מנה ראשונה, קובע האיש שבא לסעוד, בהחלטיות, כי המנה ‘כרובית צרובה’ ביחד עם טחינה וגרעיני דלעת וחמניות הייתה מנה מעולה.

על פי האיש שבא לסעוד, קובע, כי; מרק העגבניות הייתה מנה נחמדה.

מן מנה העיקרית של לינגוויני שחור עם קוביות פילה לוקוס, נהנה האיש שבא לסעוד, ומחליט, כי ללא ספק, הייתה מנה טעימה ומיוחדת.

לסיום קינוח של מקפא וניל וקפה הייתה מנת קינוח מיוחדת וטעימה.

מסעדת פלוגי של השף שאול פלוגה ושאר בני משפחתו זוכה לציון של;

8.3 בסולם מוני עזורה |  האיש שבא לסעוד.

0
0



אודות הכותב

מוני עזורה

* הכותב עו"ד עזורה מוני הבעלים של משרד עורכי הדין, הינו בוגר אוניברסיטת תל אביב ובעל רישיון עריכת דין מאז 1988. מומחה בייצוג זוכים בתיקי הוצל"פ (הוצאה לפועל) ודיני חברות. חייבים בתיקי פשיטות רגל, חברות במסגרת פירוק ו/או הקפאת הליכים, מייצג הורים בנושאי חינוך שונים, מייצג בעתירות מינהליות, ערעורים אזרחיים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן