מינויים במגזר הציבורי פרקליטי ישראל

מנשה כהן נבחר לנשיא המוסד הישראלי לבוררות עסקית

עורך דין מנשה כהן, מחליף את כב' שופטת בית המשפט העליון (בדימוס) אילה פרוקצ'יה. עורך דין כהן, הנו חבר נשיאות לשכת המסחר ומייסד קבוצת 'מחשבות'. הכשיר למעלה מ-40,000 עורכי דין, כתב וערך עשרות ספרים משפטיים שנמכרו בלמעלה משני מיליון עותקים. צבר תארים אקדמיים בתחום המשפטים ובמנהל עסקים, הוא דוקטורנט במשפטים ומכהן כדירקטור בחברות מובילות בישראל. כן, שמש עורך דין כהן, כמרצה בפקולטות למשפטים בישראל בדיני חוזים, סדר דין אזרחי וקורסי בוררות ◄ עורך דין כהן; "המוסד לבוררות עסקית הוא הראשון והמוביל בתחום יישוב הסכסוכים ואנו פועלים במרץ לפתח את המוסד כחלופה ראויה ומומלצת במקום ניהול הליכים בבתי משפט".
0
0
עורך דין מנשה כהן נשיא המוסד הישראלי לבוררות עסקית
עורך דין מנשה כהן, נשיא המוסד הישראלי לבוררות עסקית

נשיא המוסד הישראלי לבוררות עסקית, יהיה מעתה עורך דין מנשה כהן – כך בחרה האסיפה הכללית של המוסד לבוררות עסקית, מייסודו של איגוד לשכות המסחר. עורך דין כהן, מחליף את כב’ שופטת בית המשפט העליון (בדימוס) אילה פרוקצ’יה, שסיימה לאחרונה את תקופת כהונתה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עם היבחרו, ציין, עורך דין מנשה כהן, כי; “המוסד לבוררות עסקית הוא הראשון והמוביל בתחום יישוב הסכסוכים ואנו פועלים במרץ לפתח את המוסד כחלופה ראויה ומומלצת במקום ניהול הליכים בבתי משפט“.

עורך דין כהן, הוסיף בדבריו; “כך, גם נקל על העומס העצום במערכת המשפטית וגם נאפשר הליך מהיר, דיסקרטי ומקצועי לטובת המתדיינים. עם מגוון כה מרשים של בוררים ועם צוות מקצועי ואיכותי, נביא את המוסד הישראלי לבוררות עסקית, להיות הבחירה הטבעית להתדיינות משפטית לכל גוף עסקי בישראל“.

יצוין,כי עורך דין מנשה כהן, הנו חבר נשיאות לשכת המסחר ומייסד קבוצת ‘מחשבות’ (חברת הדרכה והוצאה לאור משפטית, שמלווה את המשפטן מראשית דרכו כסטודנט למשפטים, דרך תקופת ההתמחות ובחינות הלשכה וכלה במהלך הקריירה שלו בעריכת דין או בשפיטה.

מטעם ‘לשכת המסחר תל אביב והמרכז’ נמסר באמצעות סמנכל דוברות, תקשורת והסברה הגב’ מיכל אורלי, לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; “‘מחשבות’ המלווה את המשפטן מראשית דרכו כסטודנט למשפטים דרך תקופת ההתמחות ובחינות הלשכה וכלה במהלך הקריירה שלו בעריכת דין או בשפיטה.

עורך דין כהן, הכשיר למעלה מ-40,000 עורכי דין, כתב וערך עשרות ספרים משפטיים אשר נמכרו בלמעלה משני מיליון עותקים.

עורך דין כהן, צבר תארים אקדמיים בתחום המשפטים ובמנהל עסקים, הוא דוקטורנט במשפטים ומכהן כדירקטור בחברות מובילות בישראל.

כמו כן, משמש עורך דין כהן, כמרצה בפקולטות למשפטים בישראל בדיני חוזים, סדר דין אזרחי וקורסי בוררות.

 המוסד הישראלי לבוררות עסקית

המוסד הישראלי לבוררות עסקית, הוקם בשנת 1991 כעמותה מיסודו של איגוד לשכות המסחר. פרופ’ סמדר אוטולנגי זכרה לברכה, הייתה ממייסדי המוסד הישראלי לבוררות עסקית וכיהנה כנשיאתו הראשונה במשך כ-13 שנה.

המוסד, פועל לפתרון סכסוכים בדרכים חלופיות – בוררות וגישור ומציע פתרון מקצועי, מהיר ואיכותי בעלויות שאינן גבוהות.

במהלך שנות קיומו רכש המוסד, ניסיון רב והתנהלו בו אלפי בוררויות בכל תחומי העסקים ובכל ענפי המשפט לרבות מקרקעין, חברות, תקשורת, בנייה, עסקים ועוד.

ייחודו של המוסד הישראלי לבוררות עסקית, הוא ביצירת מסגרת ארגונית לניהול בוררויות, תוך מתן שירותים מקצועיים המקדמים דיונים יעילים, מהירים, חשאיים ובעלות השווה לכל נפש.

המוסד הישראלי לבוררות עסקית, פועל על פי מערכת כללים ידועה מראש, והיה החלוץ הראשון בישראל לאפשר במסגרת הליכי בוררות, הליך ערעור, בפני בורר דן יחיד או הרכב בוררים, בהסכמת הצדדים, טרם תחילת הליך הבוררות.

עם בוררי המוסד הישראלי לבוררות עסקית ומגשריו נמנים בוררים ומגשרים מתחומים שונים; שופטים בדימוס מבית המשפט העליון, המחוזי והשלום וכן מבית הדין הארצי לעבודה; עורכי דין, רואי חשבון, מהנדסים, שמאים, כלכלנים ועוד.

אל אתר המוסד הישראלי לבוררות עסקית – פתרון סכסוכים בדרכים חלופיות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן