חדשות מינויים במגזר הציבורי

מנהל סחר החוץ של ‘דואר ישראל’ יהיה גלעד תירוש

תירוש, בן  ה-38, הוא תושב קיבוץ משמרות בעמק חפר, נשוי ואב ל-3, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בינלאומיים ◄ מנכל דואר ישראל מר דני גולדשטיין; ניסיונו העשיר של תירוש בתחומי הלוגיסטיקה וסחר החוץ יאפשר לנו להגיע לקהלים חדשים ולהמשיך ולצמוח גם בשנים הקרובות. אני מברך על הצטרפותו של גלעד לחברה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו חדש".
0
0
גלעד תירוש מנהל סחר החוץ של 'דואר ישראל' | רקע סחר מקוון יבוא-יצוא בדואר
גלעד תירוש מנהל סחר החוץ של ‘דואר ישראל’ | רקע סחר מקוון יבוא-יצוא בדואר

השינויים הדרמטיים בדרך הסחר המקוון ברחבי עולם, נותנים היטב את אותותיהם גם בחברת ‘דואר ישראל’ שאישרה לאחרונה את המלצת ועדת האיתור למינוי מר גלעד תירוש לתפקיד מנהל סחר החוץ של החברה. תירוש, בן ה-38, הוא תושב קיבוץ משמרות בעמק חפר, נשוי ואב ל-3, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה הפתוחה ולקראת סיום תואר במשפטים במכללה האקדמית למשפט ועסקים ברמת גן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

תירוש, נמסר, מביא עמו ניסיון רב בתחום הלוגיסטי. ב-6 השנים האחרונות שימש במגוון תפקידים בחברת פליינג קרגו לרבות כסמנכל פיתוח עסקי וניהל את הפעילות שסיפקה שירותים לוגיסטיים מתקדמים לחברות מובילות בארץ ובעולם וכן את התחום הקמעונאי בחברה. תירוש ניהל בתפקידו מאות עובדים.

קודם לכן, שימש גלעד תירוש, במשך חמש שנים כמנכל שתי חברות בנות בקבוצת הלוגיסטיקה והשילוח ‘כסלו‘: ‘VASM‘ חברת לוגיסטיקה שמתמחה בפרויקטים לוגיסטיים מורכבים, ו’אגד שיווק לרכב‘ המשווקת חלקי חילוף לרכב וצמיגים, מקבוצת כסלו.

בחברות אלה, ניהל תירוש, צוותי מכירות ושיווק, לרבות ביצוע הדרכות מקצועיות, קידום מכירות, גביה, והובלת פרויקטים חוצי חברה עם גורמי פנים וחוץ.

עוד נקבע, כי מר גלעד תירוש, יוביל את האסטרטגיה העסקית של פעילות הסחר המקוון בחברה בתחומי היבוא והיצוא ויהיה אמון על ניהול מערך המכירות של השירותים הבינלאומיים.

כן, יעבוד מול גורמים בינלאומיים לרבות איגוד הדואר הבינלאומי, מינהלי דואר בעולם ואתרי סחר בינלאומיים, יעבוד מול חברות עמילות מכס והמכס. 

כמו כן, יהיה בקשר עם נציגי תעופה וספנות בארץ ובעולם וניהול משא ומתן לגבי תנאי הובלה, איכות השירות והתשלומים הכרוכים בכך ועוד.

מנכל דואר ישראל מר דני גולדשטיין; “תחום הסחר המקוון הוא אחד ממנועי הצמיחה של החברה כאשר בשנת 2017, חילקנו למעלה מ-60 מיליון חבילות לציבור הרחב והרחבנו משמעותית את פעילותנו בתחום היצוא.

ניסיונו העשיר של תירוש בתחומי הלוגיסטיקה וסחר החוץ, יאפשר לנו להגיע לקהלים חדשים ולהמשיך ולצמוח גם בשנים הקרובות. אני מברך על הצטרפותו של גלעד לחברה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו חדש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן