כאן נתניה ספורט ישראל

מכבי נתניה דרישה לקבל מתקני אימונים ואת תקציב התמיכות

עורך דין אדיר בנימיני חבר מועצת העיר, פנה אל ראש עיריית נתניה הגב' מרים פיירברג-אכר בדרישה להסדיר באופן מיידי את העברת כספי התמיכות למכבי נתניה ולהקמת מגרשי כדורגל לטובת קבוצות הנערים והנוער ◄ מנכל עיריית נתניה, השיב: ישנה סוגיה חשבונאית משפטית אשר מטופלת עם מיטב אנשי המקצוע רוצה לקוות, כי בזמן הקרוב סוגיה זו תיפתר".
0
0
עורך דין אדיר בנימיני, חבר מועצת נתניה
עורך דין אדיר בנימיני, חבר מועצת העיר נתניה

תקציבי התמיכה שהובטחו על ידי עיריית נתניה למועדון הכדורגל מכבי נתניה, עם רכישת המועדון על ידי מר איל סגל, התעכבו במשך תקופה ארוכה. דבר שגרם לזעם רב במועדון. עורך דין אדיר בנימיני, מסיעת “למען-נתניה” במועצת העיר נתניה, שהוא בעצמו גם אוהד הקבוצה, פנה בעקבות כך במכתב אל ראש העירייה, הגב’ מרים פיירברג-איכר, בבקשה, כי תפעל לקיום ההבטחות שניתנו לבעלי של מועדון מכבי נתניה, מר סגל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

עורך דין בנימיני, נחשף לסוגיה בעקבות פוסט אותו פרסם סגל בדף הפייסבוק של הקבוצה ובו התאונן על כך שעיריית נתניה לא עמדה בהבטחותיה כלפיו טרם רכש את המועדון.

מבירור שערך עורך דין בנימיני, הסתבר לו שאפילו “מענק העלייה” מן השנה שעברה עדיין מתעכב וטרם הועבר לקופת המועדון וכך גם מרבית כספי התמיכה השוטפים, אשר תקועים בגלל בירוקרטיה מול משרדי הממשלה.

במכתבו לראש העירייה הגב’ פיירברג, כתב עורך דין אדיר בנימיני, בין השאר, כי בעיניו; “מר סגל הוא אחד מבין הבעלים הטובים ביותר שהיו למועדון בכל תולדותיו, המצעיד אותו להישגים נאים.

אם הטרוניות הינן נכונות (ואישית, אני נוטה להאמין בכך) אצפה ממך, כי תפעלי בכל המרץ על מנת ליישר את ההדורים ולעמוד בהבטחות שנתנו לו, טרם רכישת מועדון מכבי נתניה“.

במכתב התשובה שנשלח לעורך דין אדיר בנימיני מאת מנכל עיריית נתניה, מר אבי בן-חמו, נכתב, כי; “מועדון מכבי נתניה, הינו מועדון חשוב מאוד שלאחרונה, אף מצליח מאוד ואין ספק שמר סגל, חולל שינוי בכל ההיבטים ועיריית נתניה גאה על כך”.

 עורך דין בנימיני; “הקמת מתקני ספורט לרווחת תושביה היא מן האתגרים החשובים שעומדים בפני כל רשות מקומית”

לעניין העיכוב בהעברת תקציבי התמיכה העירוניים – השיב בן-חמו, כי; “ישנה סוגיה חשבונאית משפטית אשר מטופלת עם מיטב אנשי המקצוע. רוצה לקוות, כי בזמן הקרוב, סוגיה זו תיפתר“.

נושא נוסף שעלה בפניה נגע לקיום ההבטחה בעניין הקמת מגרשי אימונים נוספים לטובת קבוצות הנוער והילדים של מועדון מכבי נתניה, המתאמנים במהלך השבוע בתנאי צפיפות גדולים, לעתים על שליש וחצי מגרש בשל מחסור במקום.

לאחרונה, התגלה, כי בניגוד לתקופת דניאל יאמר, הכוונה הינה כעת להקצות קרקע באזור “אגם 3” לטובת המועדון (הליכי הקצאת הקרקע, טרם הושלמו וצפויים להסתיים רק בסוף 2018), אשר אמור לשאת בעלויות הקמת המתקן מתקציבו.

עורך דין בנימיני, חתם את מכתבו בכך ש”הקמת מתקני ספורט לרווחת תושביה היא מן האתגרים החשובים שעומדים בפני כל רשות מקומית“.

“הנני סבור” – הוסיף עורך דין בנימיני,במכתבו, “כי לאור הכמות ההולכת וגדלה של בני העיר נתניה, המעוניינים לעסוק בפעילות ספורטיבית בכלל וכדורגל בפרט, מן הראוי להתחיל כבר עתה בתכנון מגרש אימונים נוסף…

הדבר צריך להיעשות מתוך תקציב עיריית נתניה” – הודגש במכתבו של עורך דין אדיר בנימיני.

המשך יבוא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן