מינויים במשק פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

מיכל אורלי סמנכל דוברות באיגוד לשכות המסחר

מיכל אורלי (43) בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל, וכן בעלת ניסיון מקצועי רב בעולם הדוברות והתקשורת; תמשיך לשמש בתפקיד דוברת איגוד לשכות המסחר◄עורך דין אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ועורך דין דן כרמלי המשנה למנהל הכללי, ברכו על המינוי וציינו, כי הוא נעשה מתוך חשיבות פעילותה של אורלי להעצמת פעילות הלשכה וגם מתוך הכרה והערכה רבת השנים של עבודה מסורה ופיתוח מוצלח של האגף באחריותה ושל האיגוד בכללותו.
0
0
מיכל אורלי סמנכל דוברות, תקשורת והסברה
מיכל אורלי סמנכל דוברות, תקשורת והסברה

מיכל אורלי מונתה לסמנכל דוברות, תקשורת והסברה ב’איגוד לשכות המסחר’. במסגרת תפקידה, אורלי תהיה אחראית על ניהול האסטרטגיה התקשורתית של כלל הארגון, בכלל זה פעילות יחסי הציבור והסברת הפנים לרבות הובלת קמפיינים הסברתיים ותקשורתיים ופלטפורמות הדיגיטל, הן כלפי העסקים חברי לשכת המסחר והן כלפי כלל המגזר העסקי וגורמי חוץ.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אורלי (43) בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל וכמו וכן, היא בעלת ניסיון מקצועי רב בעולם הדוברות והתקשורת; תמשיך לשמש בתפקיד דוברת איגוד לשכות המסחר בו מונתה לפני 13 שנים.

עורך דין אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ועורך דין דן כרמלי המשנה למנהל הכללי, ברכו על המינוי וציינו, כי הוא נעשה מתוך חשיבות פעילותה של אורלי להעצמת פעילות הלשכה וגם מתוך הכרה והערכה רבת השנים של עבודה מסורה ופיתוח מוצלח של האגף באחריותה ושל האיגוד בכללותו.

“הוספת כוח לצוות הניהולי הבכיר של לשכת המסחר, המבוסס על מצוינות, יעצים את המקצועיות של הלשכה, יחזק את עמדותיה ואת תשתית השירות לחברי הארגון ולכלל המגזר העסקי בישראל“. אמרו עורך דין לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ועורך דין כרמלי המשנה למנהל הכללי.

מערכת כאן ישראל, מצטרפת אל הברכות לגב’ מיכל אורלי ומאחלת לה המשך עשייה ברוכה כבעבר.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן